Någon mer än jag som älskar denna substans?
Har varit väldigt svårt att få ut den på licensrecept här i Sverige, men skam den som ger sig

Brukar ta 300 till 1500mg beroende på vilket rus jag vill ha. Tycker ruset känns som Lyrica fast mer avslappnande och mer euforiskt.. Blir dock lite ännu mer vinglig än på Lyrica, och motoriken får sig en liten törn på höga doser. Och liksom Lyrica, så blir man såklart impotent på högre doser tyvärr.
Men riktigt god blir man alltså, skulle käka dessa framför Lyrica alla dagar, speciellt blandat med alkohol och benso, gräs förgyller ruset det med. Mängden dos man måste ta är ungefär ungefär den samma som på Lyrica med. Men skillnad mot Lyrica rekommenderar jag verkligen INTE att snorta denna substans dock då det är värre än Mephedron, riktigt jävligt alltså.
Under alla mina år som missbrukare så har jag aldrig stött på denna substans förens ett par veckor sen så den verkar ganska sällsynt.. Är det någon mer som har lyckats fått det på licensrecept eller på annat sätt? Jag kan helhjärtat rekommendera denna till folk som gillar Lyrica (Kanske en blandning av Lyrica och Katadolon och benso skulle sitta fint? inte testat det än)
Ha det bra gott folk, det ska jag ha nu, börjar känna av ruset och balansen nu efter 1000mg Katadolon, lite benso och Fireball whisky.