2012-09-15, 15:31
Medlem
Tänker ta en tur till outletstaden Metzingen. Har varit där några gånger (väl värt ett besök), men aldrig inne hos Hugo Boss! Inget märke som intresserat mig, utan jag har handlat diverse sportkläder och lite annat. Men nu är det dags för kostymköp! Frågan är om man hittar en kostym där, eller är det bara en sopstation för osäljbara kostymer? Själv har jag upplevt nivån i Metzingen väldigt ojämn, i vissa butiker gör man riktiga fynd, men i andra hänger bara skit som borde hänga i Ullared istället! Någon som har erfarenhet av Hugo i Metzingen?
Citera
2012-09-15, 16:42
Medlem
Goldmanns avatar
Det är helt ok. Inte en sopstation som Ullared. Bra kostymer. Men man får som alltid det man betalar för.
Citera
2012-09-15, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldmann
Det är helt ok. Inte en sopstation som Ullared. Bra kostymer. Men man får som alltid det man betalar för.
Undrar lite över din sista mening.. Man får väll en Hugo Boss, och det är vad man betalar
mycket mindre för här? Sjäva iden med outlet!
Citera
2012-09-15, 20:04
Medlem
sucuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crimson Sky
Undrar lite över din sista mening.. Man får väll en Hugo Boss, och det är vad man betalar
mycket mindre för här? Sjäva iden med outlet!

2:a sorteringen förmodligen, åtminstone var det så förr fast även 1:a sorteringen var och är förmodligen billigare än i sverige. Förvänta dig inte superbilliga priser bara.
Citera
2012-10-09, 15:14
Medlem
En liten rapport från Metzingen:
I lördags anlände jag till Metzingen tidigt på förmiddagen, redan mycket folk vid kl 9. In på Hugo Boss, då detta var resans huvudmål. Väldigt mycket folk, men ännu fler kostymer! Ett jäkla bra utbud, här fanns nog något för alla! Fick tag i en duktig försäljare som guidade rätt bland de långa raderna. Han letade snabbt upp rätt storlek, sedan var det bara en fråga om vilket tyg och snitt man ville ha. Rekomnderar starkt att ta kontakt med en säljare, nästan omöjligt att hitta rätt annars. Så det blev en mörkgrå kostym, med ett snitt som jag gillar för 299 Euro. Jag är nöjd som fan!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in