Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2012-09-14, 21:41
Medlem
HugoStieglitzs avatar
Jag har en fråga till er som har liten kuk: skulle ni acceptera att er flickvän/fru fick ha sex med en välhängd man enbart för hennes skull?

Frågan är alltså inte till er som tänder på cuckolding för er skull, utan för de som inte gillar det men accepterar kvinnans behov av en rejäl dolme.
Citera
2012-09-14, 21:45
Medlem
LaBoums avatar
Har sett mycket sådant under mina sejourer på internet. Det verkar vara populärt i USA att maken låter en neger med stor kuk sätta på hustrun.

Jag tycker att det är ett äckligt beteende. Men vi lever i ett fritt land.
Citera
2012-09-14, 21:47
Medlem
FRULZs avatar
Nej.
Citera
2012-09-14, 21:49
Medlem
Just4Mes avatar
Utan att ha liten, så svar:
Ja, ändå - Kan ju kanske va kul för henne få lite "eXtra"
Citera
2012-09-14, 22:02
Medlem
Tinfoiltrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaBoum
Har sett mycket sådant under mina sejourer på internet. Det verkar vara populärt i USA att maken låter en neger med stor kuk sätta på hustrun.

Jag tycker att det är ett äckligt beteende. Men vi lever i ett fritt land.

Jag har hört att det även händer att maken först suger av negern innan han låter negern sätta på hustrun. När negern sedan har fåttt nog av att knulla kärringen så avslutar han det hela med att såsa i munnen på mannen. Ganska sjukt!

Jag vet dock inte hur vanligt detta är då jag själv inte är ett dugg intresserad av cuckolding.
Citera
2012-09-14, 22:06
Medlem
LaBoums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinfoiltroll
Jag har hört att det även händer att maken först suger av negern innan han låter negern sätta på hustrun. När negern sedan har fåttt nog av att knulla kärringen så avslutar han det hela med att såsa i munnen på mannen. Ganska sjukt!

Jag vet dock inte hur vanligt detta är då jag själv inte är ett dugg intresserad av cuckolding.
När man är 24 år och oskuld har man inte mycket till val.
Citera
2012-09-14, 22:09
Medlem
Ersattarens avatar
Oavsett storlek skulle jag säga nej.

Om mannen i frågan känner sig liten eller damen i fråga vill känna något större i sig finns det faktiskt en sorts "dildo" fast mannen fäster denna på sin snopp.
Citera
2013-03-23, 19:36
Medlem
Nu är ju inte den här tråden riktad till oss som tänder på cuckolding men jag har en egen erfarenhet angående minikuk.
Jag inbillar mig nämligen att när jag tänker på just cuckolding när jag onanerar så brukar min kuk bli mindre vid stånd än den blir annars.
Har någon varit med om detta?
Vad kan det bero på?
Jag skrev att jag inbillar mig, men samtidigt är jag säker på det.
Jag brukar mäta med handen och tycker faktiskt att den blir mindre vid stånd. Kanske 10 cm.
Annars brukar den vara åtminstonde 12 - 13 cm.

Egentligen kanske jag borde starta en egen tråd i den här frågan men jag vet inte hur man gör det.

Nu kanske en del av er kommer att skratta på sig över att min kuk inte blir längre än 12 cm vid stånd men det gör inte det minsta för min del.
Eftersom jag vill vara cuckold så känns det helt ok för mig att ha liten kuk.

För några år sedan när debatten om storlekens betydelse blommade upp på internet och andra ställen kunde jag känna frustration över att ha så liten kuk och funderade allvarligt på att skaffa vacumpump eller försöka förstora kuken på andra sätt.

Nu är jag enbart lycklig över att jag inte gjorde det trots att det sägs att kvinnor fantiserar om och drömmer om stora kukar.

Såg en gång en annons som sa att man gjorde sin flickvän lycklig om man hade stor kuk, men om man är cuckold så tillåter man ju sin flickvän att bli lycklig med andra mäns kukar.
Citera
2013-03-23, 20:09
Medlem
12-13cm är ju inte direkt minikuk
Citera
2013-04-21, 22:19
Medlem
fan va sorgligt det är när folk med 12-12cm kuk tror att dom har "minikuk"
Citera
2013-04-21, 22:33
Medlem
MrJackssons avatar
Jag är övertygad om att "cuckold" är en psykisk störning. Det blir helt enkelt inte mer antievolutionärt än att låta en annan hane knulla din hona.
Citera
2022-01-02, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaBoum
När man är 24 år och oskuld har man inte mycket till val.
Hur menar du nu?
Vad har 24 år och oskuld med cuckolding att göra?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in