Nu är ju inte den här tråden riktad till oss som tänder på cuckolding men jag har en egen erfarenhet angående minikuk.
Jag inbillar mig nämligen att när jag tänker på just cuckolding när jag onanerar så brukar min kuk bli mindre vid stånd än den blir annars.
Har någon varit med om detta?
Vad kan det bero på?
Jag skrev att jag inbillar mig, men samtidigt är jag säker på det.
Jag brukar mäta med handen och tycker faktiskt att den blir mindre vid stånd. Kanske 10 cm.
Annars brukar den vara åtminstonde 12 - 13 cm.
Egentligen kanske jag borde starta en egen tråd i den här frågan men jag vet inte hur man gör det.
Nu kanske en del av er kommer att skratta på sig över att min kuk inte blir längre än 12 cm vid stånd men det gör inte det minsta för min del.
Eftersom jag vill vara cuckold så känns det helt ok för mig att ha liten kuk.
För några år sedan när debatten om storlekens betydelse blommade upp på internet och andra ställen kunde jag känna frustration över att ha så liten kuk och funderade allvarligt på att skaffa vacumpump eller försöka förstora kuken på andra sätt.
Nu är jag enbart lycklig över att jag inte gjorde det trots att det sägs att kvinnor fantiserar om och drömmer om stora kukar.
Såg en gång en annons som sa att man gjorde sin flickvän lycklig om man hade stor kuk, men om man är cuckold så tillåter man ju sin flickvän att bli lycklig med andra mäns kukar.