2014-05-05, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roxic
Hur gick det?

Lget r ofrndrat fortfarande.
Har ett jobb med oregelbundna tider, nrmaste laserklinik ligger 3 timmar bort och har ppet ibland.

S det r svrt att f det att synka.
Citera
2014-06-05, 05:21
Medlem
TokyoBarns avatar
Tyckte det var roligt frst nr jag ser den, nu tycker jag nstan synd om dig dock.

ven om man sjlv br kolla upp s allt stmmer s br end tatueraren kolla s grammatik och allt stmmer, s det r vl en hemmapulare som suttit och gaddat.

Hoppas ni lrt er en lxa, g enbart till serisa studios med bra rykte och be dom dubbelkolla ett sprk ni inte behrskar till 100%

och va i nyktert tillstnd s ni ser vad ni ska tatuera in
Citera
2014-06-07, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TokyoBarn
Tyckte det var roligt frst nr jag ser den, nu tycker jag nstan synd om dig dock.

ven om man sjlv br kolla upp s allt stmmer s br end tatueraren kolla s grammatik och allt stmmer, s det r vl en hemmapulare som suttit och gaddat.

Hoppas ni lrt er en lxa, g enbart till serisa studios med bra rykte och be dom dubbelkolla ett sprk ni inte behrskar till 100%

och va i nyktert tillstnd s ni ser vad ni ska tatuera in

Det som r s synd med tatueringen r att fortfarande s hr lngt eftert nr man ser p armen ser man bara felstavningen och str sig p den.

Tyvrr s mste jag sga att tatueraren var ingen hemmapulare utan han jobbar/jobbade t en respekterad studio i Stockholm.

Och med sprket r att jag skickade en text till honom som var rttstavad (har fortfarande kvar texten), men ngonstans i processen med val av typsnitt blev det fel tyvrr.

Jtteduktig och trevlig tatuerare men vi hade otur bda tv...

Och nykter det var vi bda tv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in