2012-09-13, 21:37
Medlem
joemags avatar
Här tänkte jag att vi kunde diskutera HUT 13 för båda konsolerna, vilka spelare som är bra, pågående turneringar ect...

Personligen tycker jag att turneringarna är alldeles för enkla hitintills.
Citera
2012-09-14, 11:48
Medlem
Hur är Ut på nhl? Har dem gjort några förändringar sedan nhl 11 då jag senast spelade det?
Citera
2012-09-14, 14:42
Medlem
Tryckvagens avatar
Jag tycker HUT är mycket bättre än NHL 12 tom! Enklare att navigera och sköta saker lättare, OCH dom har tagit bort karriär statsen på spelare!
Citera
2012-09-14, 16:37
Medlem
Någon som vet hur jag får EUpucks gratis ? för jag kan inte köra någon match för några av mina spelares kontrakt har gått ut och jag har inga pengar att köpa nya kontrakt.
Citera
2012-09-14, 19:57
Medlem
WiDeNs avatar
Älskar att spela med Rangers, men då de bara har två bra anfallskedjor tänkte jag fylla ut laget med spelare från andra NHL-lag, och lägga på Rangerskort på de spelarna.

Bland backarna har jag just nu Staal, Girardi, Del Zotto, Strålman, Bickel och Hamhuis (från Canucks)...

I anfallet har lyckats få tag i Hagelin, Stephan, Callahan, Rupp, samt Havlat (från Sharks)

För tillfället har jag ca 80 000 pucks, när Gaborik, Nash och Richards finns ute till vettiga priser räknar jag med att ha ca 30 000 pucks över. Då har jag plats för fyra anfallare till. Vilka ska detta vara för 30 000 pucks? Två LW, och sedan en C och RW. Lunkan prioriterar jag inte just nu. Biron duger alldeles utmärkt.
Citera
2012-09-15, 09:28
Medlem
joemags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SctekarN
Någon som vet hur jag får EUpucks gratis ? för jag kan inte köra någon match för några av mina spelares kontrakt har gått ut och jag har inga pengar att köpa nya kontrakt.

För varje dag i rad du loggar in får du mer och mer puckar. Alternativt kan du sälja någon av dina nuvarande spelare.
Citera
2012-09-15, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joemag
För varje dag i rad du loggar in får du mer och mer puckar. Alternativt kan du sälja någon av dina nuvarande spelare.
Startade nytt lag istället. Tycker det är orättvist att dom som hade mycket pengar på nhl 12 får bonus medans vi som inte spelade nhl 12 ultimate team inte får någon bonus alls..
Citera
2012-09-15, 17:32
Medlem
Mötte en spelare nu som hade, Chara, Crosby , Malkin bla

hur fan är det möjligt ens ?!

Bedrövligt att dom tagit bort lönetaket, nu kan ju alla ha hur jävla bra lag som helst,
och vad är det för mening att ens ha med elitseriespelare, sm liiga spelare och ohl spelare osv osv osv

Det som var bra i 12an var ju att man köpte talangerna som hade billig lön och tränade upp dom och satte 80 kontrakt på dom.

Nej detta är ett jävla skämt tycker jag!
Citera
2012-09-16, 16:25
Medlem
Någon som har några bra spelar tips? Just nu har jag
Perron - Berglund - Hörnqvist
Fowler - Niskanen
Hiller

Jag kan rekommendera Fowler, han är snabb och har bra skott!
Citera
2012-09-16, 16:54
Medlem
Är det meningen att man ska få väldigt få spelare i sina paket eller har jag bara otur? (Edit: Premium Gold-paket)
Senast redigerad av Straiter 2012-09-16 kl. 17:02.
Citera
2012-09-16, 16:55
Medlem
MacsterMacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karamelljakob
Någon som har några bra spelar tips? Just nu har jag
Perron - Berglund - Hörnqvist
Fowler - Niskanen
Hiller

Jag kan rekommendera Fowler, han är snabb och har bra skott!

Var lirar Fowler?
Citera
2012-09-16, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MacsterMac
Var lirar Fowler?

Anaheim!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto