2012-09-13, 14:13
Medlem
MANOFMYSERYs avatar
Hej Ville Bara Informera Att Det Finns En Fentanyl Analog Tillgänglig Som Heter Butyr-fentanyl Den Kom Nyligen Ut På Marknaden Och Finns Att Köpa Färdigdoserat På Ion-exchange Blotters. Blottersarna Har Dosen 2 Mg Det är För Att Butyr-fentanyl är Mindre Dospotent än Fentanyl Dosen är Flera Gånger Högre än Vanlig Fentanyl Låt Inte Det Skrämma Er För Det är Faktiskt En Annan Substans än Vanlig Fentanyl Och Har Därför Annorlunda Pharmakologiska Egenskaper. 2mg Butyr-fentanyl är Equipotent Med 100UG Vanlig Fentanyl.

Denna Substans är Relativt Billig Och Finns Tillgängligt På Nätet Går Enkelt Att Hitta Via Google Om Man Söker På Namnet Eller Det Kemiska Namnet.

denna substans är helt laglig och det kommer inte bli några påföljder om man blir gripen med den på sig eller om det finns spår av den i urin blod eller hår.

Ha Så Kul Jag Skulle Gärna Vilja Se Lite Rapporter Om Denna Substans.
Senast redigerad av MANOFMYSERY 2012-09-13 kl. 14:25.
Citera
2012-09-13, 14:24
Medlem
Tom.Bombadills avatar
Tackar tackar men för i helvete sluta ha stor bokstav i början på varje ord.

Var kan man köpa det billigt då? Jag har hört att det är alldeles för dyrt för att vara värt att köpa.
Citera
2012-09-13, 14:37
Medlem
MANOFMYSERYs avatar
här är priserna: 5x blotters för 80euro , 10x blotters för 130 euro , 30x blotters för 300euro 50x blotters för 450euro , 100xblotters för 800 euro 250x blotters för 1400 euro , 500x blotters för 2400 euro 3600euro för 1000x blotters.

så man kan ju säga att det är billigare att köpa vanlig fentanyl för 200-250krst av en vanlig kran som man bara kan köpa en begränsad mängd och där priset inte blir mycket bättre om man köper några st
Citera
2012-09-25, 22:08
Medlem
En vän har lagt en order på sidan som det talas om här, nu...
Hoppas den är grön o bra.

Någon som vet något om det?
Citera
2012-09-25, 22:22
Medlem
Undra hur många som kommer dö av det här..

Vissa rc´s borde aldrig komma ut, detta är i mina ögon en sådan.
Citera
2012-09-26, 02:11
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steeeff
Undra hur många som kommer dö av det här..

Vissa rc´s borde aldrig komma ut, detta är i mina ögon en sådan.

Precis vad jag tänkte på, sedan kan ju skiten vara ett försök att bara glida på sin släkting med gudastatus namn ett tag. Men är det i likhet med fentanyl på något sätt så kmr det nog bli ramaskri i kvällspressen.

UNGDOMAR: Att ta Fentanyl (kan ju inte uttala mig om den nya RCn, men om den har NÅGRA som helst likheter så..) är i princip som att spela rysk roulette. Har själv varit RIKTIGT nära döden flera ggr pga skiten. Ta Morfin, Tramadol och andra beprövade droger istället. Kan du inte fixa Tramadol? Sök någon timma i "Nätapotek"- forumsdelen så hittar ni garanterat någon som säljer.
Citera
2012-09-26, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zabriskie.Point
Precis vad jag tänkte på, sedan kan ju skiten vara ett försök att bara glida på sin släkting med gudastatus namn ett tag. Men är det i likhet med fentanyl på något sätt så kmr det nog bli ramaskri i kvällspressen.

UNGDOMAR: Att ta Fentanyl (kan ju inte uttala mig om den nya RCn, men om den har NÅGRA som helst likheter så..) är i princip som att spela rysk roulette. Har själv varit RIKTIGT nära döden flera ggr pga skiten. Ta Morfin, Tramadol och andra beprövade droger istället. Kan du inte fixa Tramadol? Sök någon timma i "Nätapotek"- forumsdelen så hittar ni garanterat någon som säljer.

Hur gör man för att hamna nära döden med fentanyl?
Varför är det farligare än H? Asså - hur undviker man att dö?
vad gjorde du för fel? doserade du mer o mer o mer hela tiden?
Citera
2012-09-26, 16:12
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DirectorRolph
Hur gör man för att hamna nära döden med fentanyl?
Varför är det farligare än H? Asså - hur undviker man att dö?
vad gjorde du för fel? doserade du mer o mer o mer hela tiden?

Rökte fentanyl i crackpipa. Rökte tills jag säckade, alltså deckade, tappade den rökfyllda glödlampan i golvet sen blev de svart. Vaknade upp och bara fortsatta, däckade igen. Gjort såhär flera ggr när jag har mycket fentanyl. Helt sjukt egentligen. Men fentanyl är otroligt svårdoserat.
Citera
2012-09-27, 11:27
Medlem
Jungles avatar
^^man röker inte crack i glödlampor men däremot kan man röka meth på det sättet....just saying.

Denna måste jag prova, ska kolla om det finns i pulver nånstans....nån som vet nån grön sida att beställa ifrån? (måste inte vara "pulver").
Senast redigerad av Jungle 2012-09-27 kl. 11:49.
Citera
2012-09-27, 12:15
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jungle
^^man röker inte crack i glödlampor men däremot kan man röka meth på det sättet....just saying.

Denna måste jag prova, ska kolla om det finns i pulver nånstans....nån som vet nån grön sida att beställa ifrån? (måste inte vara "pulver").

Principen är ju precis densamma.
Citera
2012-10-07, 08:42
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zabriskie.Point
Principen är ju precis densamma.

Jo det är sant, men vet någon nå grön sida att beställa ifrån??
Citera
2012-10-08, 19:09
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Det här låter ju fint. Fentanyl är annars en drog som jag gärna skulle vilja prova.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in