Citat:
Ursprungligen postat av 8711
Det är vinstdrivande företag vi talar om här, ingen bluff. Visst har dom på sätt och vis en för jävlig och tvivelaktig verksamhet som utnyttjar många utsatta människor precis som snabblåneföretag och liknande. Men det är ingen bluff som du talar om utan det är offentligt att dom ger tillbaka mindre pengar än dom får in, det är en självklar princip för alla företag. Man kan ju inte ge ut mer pengar än man får in, det förstår du väl själv?
Några få vinner stora summor, men med 99,999999%:s chans kommer det aldrig bli du.
Du ska vara jävligt GLAD om du fått tillbaka dina pengar, dom flesta får absolut inte det utan går mycket minus om dom spelar som du har gjort.
Sluta spela.
Jo har redan kastat in handduken, blev bara så snopen av att jag fått tillbaka varenda krona jag satsat sen att huset under tiden plockat sin del. Sen har jag haft i tanken att hur fan kan de komma sig, därför jag startade en tråd för att se om andra upplevt de likadant, men verkar inte som några bokför sitt spelande, utan det är kicken som styr.
Blev faktiskt rätt fina grejer hem jag kunde köpa för alla uttag i juli, augusti. Ny elektronik och köksredskap för stora summor, tycker bara det är sjukt att jag kunnat förutse vinsterna vad jag ska få tillbaka när jag spelat. Varje vinst har jag givetvis tagit ut och inte spelat upp.
Får väl ändå se mig som stor vinnare endå faktiskt, har bara hört om folk som lirar upp pengarna.
Men min teori är ändå rätt het, men jag förstår om ni tvivlar också. Får se om de dyker upp fler som bokför sitt spelande.