2012-09-11, 16:55
Medlem
Tänkte höra med er vilket album med Broads of canada som är bäst?
Citera
2012-09-11, 17:11
Medlem
krigsbarns avatar
Music has the right to children är en av mina favoriter, men alla album är ju bra.
Citera
2012-09-11, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krigsbarn
Music has the right to children är en av mina favoriter, men alla album är ju bra.

Då kör jag på den (: tack för tipset!
Citera
2012-10-19, 23:53
Medlem
fredholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blibbop
Tänkte höra med er vilket album med Broads of canada som är bäst?

Alla är bäst. Geogaddi är mest krävande och The Campfire Headphase mest lättlyssnad. Debuten är förstås en klassiker.

Jag undrar, precis som alla andra, om det någonsin kommer någon mer musik från dem.
Citera
2017-09-06, 07:52
Bannlyst
Detta är det bästa nya bandet jag har hittat på väääldigt länge. Jag blir nästan hypnotiserad av musiken. Jag får en skön känsla i kroppen när jag lyssnar på musiken. Jag vågar nästan inte blunda nu när jag hör musiken få då somnar jag nog och det vill jag inte, men det är skönt. Jag är glad att jag inte tvekade alltför länge med att lyssna på dem. Från början lät de som ett vanligt alternativ rockband på bandnamnet😝 Men jag hade så fel nu.

Bara musiken inte orsakar cancer av lugnheten man får.
Citera
2017-09-07, 00:12
Medlem
Concubines avatar
Håller med fredholm. Geogaddi är nog favoriten, eller senaste. Man känner att det borde vara fler som lyssnar på dem här.
Citera
2026-04-29, 21:06
Medlem
Faustik-Funks avatar
Nya skivan Inferno släpps om exakt en månad. Baserat på dom snippets man har fått höra på diverse promoklipp så känns det riktigt riktigt bra.

Någon annan som också entusiastiskt väntar?
Citera
2026-05-06, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faustik-Funk
Nya skivan Inferno släpps om exakt en månad. Baserat på dom snippets man har fått höra på diverse promoklipp så känns det riktigt riktigt bra.

Någon annan som också entusiastiskt väntar?
Fan vad fett, det hade jag helt missat! Har hittills haft stor glädje av alla album de släppt sedan tidigt 2000-tal.
Citera
2026-05-08, 17:39
Medlem
Faustik-Funks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrotherClark
Fan vad fett
Eller hur!

Nu har dom börjat försläppa låtar.
https://www.youtube.com/watch?v=74NluS3jzTo&list=RD74NluS3jzTo&start_radio =1

Denna regisserad av Robert Beatty, som också är en riktigt grym konstnär/videokonstnär. Han har för övrigt gjort all grafik åt BOC denna gång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in