2012-09-10, 22:47
Medlem
retepm.s avatar
Med anledning av denna tråd:

https://www.flashback.org/t1469161

undrar jag lite över svenskors syn på våldtäktsberikare av allehanda kulörer främst då mörka sådana. Var inne på fotbollsnegerns FB(facebooksida) och såg där hur han glatt poserade med en glad blond svenska. Detta är skäl nog att undra över er syn på översexuella negroider och araber.

Hur påverkar er syn den nuvarande integrationspolitiken?

Är det så som jag ofta får för mig att ni tycker synd om importerade våldtäktsmän gärna då av mörkare kulör?

Är det mer ok om en mörkhyad begår detta brott enligt er tro(PK)?

OBS! Detta kan röra samtliga våldtäktsberikare som vi har i landet inte bara fotbollsnegern som behandlas i tråden jag länkade till.

Diskutera.
Citera
2012-09-10, 22:57
Medlem
Vanniettas avatar
Omformulera frågan och fråga istället vad damerna tycker om våldtäkts män i allmänhet, och ja kom också gärna med SD statistik över våldtäkter och vilka som begår dem och se om folk köper dem

Är nästan skrattretande hur ni SD folk försöker packa på "vanligt" folk eran retorik och sedan kallar ni människor för naiva bara för att de inte köper era resonemang.
Citera
2012-09-10, 23:01
Medlem
Zabines avatar
Varje gång jag läser om våldtäkt så hoppas jag på att det var en pk-brud som blev drabbad. Jag har vänner som är icke mena-invandrare som tänker likadant.

Som svar på din fråga så gillar de det inte men om det är mena som är gm så satsar de mer på att tysta ner. Vågar inte prata om det för då är man rasist.
Senast redigerad av Zabine 2012-09-10 kl. 23:06.
Citera
2012-09-10, 23:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vannietta
Är nästan skrattretande hur ni SD folk försöker packa på "vanligt" folk eran retorik och sedan kallar ni människor för naiva bara för att de inte köper era resonemang.
Det är ganska skrämmande hur ni "vanligt folk" så föraktfullt kan offra era döttrar och söner på mångkulturens altare enbart för att få vara en motpart till SD. Jag kan tyvärr inte straffa dig men dina avkommor kommer att göra det. Det är ingen vacker framtid du skänker dem. Lycka till när du ligger och ruttnar bort i ditt eget piss på långvården, ensam, föraktad och slutligen bortglömd.
Citera
2012-09-10, 23:16
Medlem
Vanniettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Easy-Lee
Det är ganska skrämmande hur ni "vanligt folk" så föraktfullt kan offra era döttrar och söner på mångkulturens altare enbart för att få vara en motpart till SD. Jag kan tyvärr inte straffa dig men dina avkommor kommer att göra det. Det är ingen vacker framtid du skänker dem. Lycka till när du ligger och ruttnar bort i ditt eget piss på långvården, ensam, föraktad och slutligen bortglömd.

Kommer bete mig som vilken vanlig förälder som helst men jag kommer inte utmåla varenda invandrare som våldtäkts man nej, så kalla mig gärna naiv. Kom med vettigare resonemang nästa gång ditt troll
Citera
2012-09-10, 23:20
Avslutad
Citat:
Kommer bete mig som vilken vanlig förälder som helst men jag kommer inte utmåla varenda invandrare som våldtäkts man nej, så kalla mig gärna naiv. Kom med vettigare resonemang nästa gång ditt troll
Varför säger du "troll"? Är det helt otänkbart att någon inte delar din världsbild?

Dessutom: Nej, jag kan kalla dig många saker men "naiv" är absolut inte något av dessa. Du vet mycket väl vad du gör och du tycker att det är värt priset. Du känner ju inte någon som drabbats, alltså har det i praktiken inte hänt och skulle det mot all förmodan ha hänt så är det en försvinnande liten del så det går att bortse från. Eller hur?
Senast redigerad av Easy-Lee 2012-09-10 kl. 23:32.
Citera
2012-09-10, 23:23
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Omformulera frågan och fråga istället vad damerna tycker om våldtäkts män i allmänhet, och ja kom också gärna med SD statistik över våldtäkter och vilka som begår dem och se om folk köper dem

Eftersom detta är I&I så behandlar jag givetvis våldtäkstsinvandrare. Vill du diskutera våldtäktssvennar så är inte detta rätt forumdel. Jag kan bara tolka på ditt svar som att det inte rör dig ryggen att vi importerar sexuallbrottslingar som förstör svenska flickors liv. Att svenskar våldtar är ingen ursäkt(i min värld åtminstone) att ta in fler våldtäktsmän.
Citera
2012-09-10, 23:25
Medlem
Nalin_Pekguls avatar
Citat:

"våldtäktsmän i allmänhet" är påfallande ofta män med rötter i mellanöstern. Med bajsbrun blick, krokig näsa och unibrow.
Citera
2012-09-10, 23:25
Medlem
cuntbags avatar
Citat:

Ja du kan ju bara kolla på all statistik som finns ute, invandrare är överrepresenterade i princip alla brott, om inte alla.
Citera
2012-09-10, 23:37
Bannlyst
Citat:

Jag antar att du inte köper det här, eftersom norsk polis och norsk tv bara sysslar med SD-propaganda?
https://www.flashback.org/t1555814
Jag antar att blattarna är så jätteannorlunda i Norge jämfört med i Sverige?
Citera
2012-09-10, 23:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av vittblod
synd att dem inte våldtar lite fler killar bara. Några av er skulle behöva det
Varför det? Tycker du att vi inte låter riktigt övertygade om blattens våldtäktstendenser?
Citera
2012-09-11, 00:22
Medlem
Freedomprojects avatar
Vi tycker att invandrare som våldtar är svin. För att inte bli våldtagna så har vi flera stora hundar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in