2012-09-10, 14:08
Medlem
Wutnoshits avatar
Hej!
För ca 10 min sen kom det upp en ruta där det måste ha stått något om Sweetim, jag hade en ruta som täckte ungefär hälften utav sweetimrutan och jag tryckte på den rutan för att se vad det var. Och av misstag installerades skiten... :O
Nu försöker jag få bort den eftersom det är en startsida jag INTE vill ha alls. Jag har försökt ändra startsida och ta bort programmet i avinstallera/ändra program. Men startsidan är kvar i form utav home.sweetim.com och det finns inget jag kan göra åt.
har McAfee som virusprogram, finns det någon chans att jag kan ta hjälp utav det programmet?

Kan någon snälla hjälpa mig?

Kan förklara mer grundligt om ni inte förstår men just nu är jag frustrerad över det här programmet.
Citera
2012-09-10, 14:21
Medlem
Wutnoshits avatar
På de flesta sidor på nätet står det att man ska har något som kallas ''förlängningar'' i verktygsfältet i skiftnyckeln. Jag har inget sådant... :O
Citera
2012-09-10, 14:24
Medlem
salxars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wutnoshit
På de flesta sidor på nätet står det att man ska har något som kallas ''förlängningar'' i verktygsfältet i skiftnyckeln. Jag har inget sådant... :O
Med tanke på att du är så jävla dum att du inte ens skriver vilken webbläsare du har så får du skylla dig själv.

Skriv det så kanske det är möjligt att hjälpa dig. Eller tycker du vi borde gissa vilket operativsystem du har också?
Citera
2012-09-10, 15:18
Medlem
Wutnoshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salxar
Med tanke på att du är så jävla dum att du inte ens skriver vilken webbläsare du har så får du skylla dig själv.

Skriv det så kanske det är möjligt att hjälpa dig. Eller tycker du vi borde gissa vilket operativsystem du har också?

Glömde viss det, Chrome.
Citera
2012-09-10, 15:29
Medlem
Citat:
McAfee som virusprogram

Kan du inte gå igenom texten innan du postar Sen borde du skaffa ett bättre Anti-Virus som avg.
Citera
2012-09-10, 15:31
Medlem
Wutnoshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cszon
Kan du inte gå igenom texten innan du postar Sen borde du skaffa ett bättre Anti-Virus som avg.

sluta klaga och mcafee har funkat utmärkt för mig hittills.
Citera
2012-09-10, 21:42
Medlem
Citat:
sluta klaga och mcafee har funkat utmärkt för mig hittills.

Finns bättre.... den har mycket false alarm..
Citera
2012-09-11, 12:27
Medlem
Kan du inte bara gå in på inställningar i chrome och byta startsida där?
Är väl startsida som den bytt ut bara?
Citera
2012-09-11, 14:59
Medlem
Wutnoshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chippzy
Kan du inte bara gå in på inställningar i chrome och byta startsida där?
Är väl startsida som den bytt ut bara?

Jag har försökt allt sådant, sweetim som startsida försvinner inte. Även fast jag satte facebook som startsida.
Testade även att sätta google som startsida men det funkar inte heller
Citera
2012-09-11, 15:17
Medlem
Citat:
Jag har försökt allt sådant, sweetim som startsida försvinner inte. Även fast jag satte facebook som startsida.
Testade även att sätta google som startsida men det funkar inte heller

Tjena. Jag tog först och avinstallerade från "program/Funktioner" och sedan installerade jag "spybot search and destroy" som tog bort det. Sedan körde jag en ominstallation av chrome för att bli av med startsidan =) gl
Citera
2012-09-11, 17:46
Medlem
Wutnoshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KruXen
Tjena. Jag tog först och avinstallerade från "program/Funktioner" och sedan installerade jag "spybot search and destroy" som tog bort det. Sedan körde jag en ominstallation av chrome för att bli av med startsidan =) gl
Länka gärna sidan du laddade ner den ifrån
Citera
2012-09-11, 18:18
Medlem
Agge-Bs avatar
Citat:
Länka gärna sidan du laddade ner den ifrån

http://www.safer-networking.org/dl/

Varsegod. ...
Citera
  • 1