2005-03-28, 17:43
Medlem
HEj

Jag undrar om man kan blanda i krossade koffein tabletter i kletigt tjack så att man kan dra det i näsan? Just nu är det för kletigt för det..

mvh
Citera
2005-03-28, 18:02
Bannlyst
Visst går det... Men varför?

Det smakar jätteäckligt.

Se till att mortla de ordentligt.
Citera
2005-03-28, 18:12
Medlem
så man kan ta de i näsan.. blir dålig i magen när ja bombar det..
eller undra du varför ja fråga om just koffeintabs? tänkte att dom
piggar väl också upp lite eller? va kan man annars ta?

mvh
Citera
2005-03-28, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lestat
så man kan ta de i näsan.. blir dålig i magen när ja bombar det..
eller undra du varför ja fråga om just koffeintabs? tänkte att dom
piggar väl också upp lite eller? va kan man annars ta?

mvh
Du kan ta koffeintabs om du blandar till dig själv men druvsocker är det enda man ska blanda tjack med igentligen.
Citera
2005-03-28, 19:22
Bannlyst
jag skulle inte dra i mig massa krossade koffeintabletter
jag mår inte bra av det utan tjack så det gör man antagligen inte heller MED
det ger bara svettningar, hjärtklappning osv helt i onödan
Citera
2005-04-01, 17:43
Medlem
tjack+efedrin+kreatin

helt ren amfetamin!! e de nån som har erfarenhet av en sån blandning?
har slagit ut med druvsocker förut men vill att de ska slå "hårdare" om ni fattar....tror ni att de funkar??
eller har ni nåt annat förslag?
Citera
2005-04-01, 19:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Simply_S
helt rent amfetamin!! e de nån som har erfarenhet av en sån blandning?
har slagit ut med druvsocker förut men vill att de ska slå "hårdare" om ni fattar....tror ni att de funkar??
eller har ni nåt annat förslag?
Det finns ingen rent amfetamin på marknaden, bara på apotek
Att tillverka rent tjack kostar för mycket.
Rent, brukar vara runt 70-80%
Tjack över 50% brukar kallas starkt.
Klettjack är svagare då det innehåller fortfarande en massa kemikalier, vilka borde renats bort.
För att rena skiten från alla restkomponenter tar tid och kunskap.
Likadant med kokain.
Kokain är till en större del rent efter tillverkning, då Colombianerna har både tid och pengar och intresse för att göra det nästan 100%.
Det tar mindre plats vid smugling när det är rent.
Citera
2005-04-02, 11:11
Medlem
Porrpojkes avatar
Druvsocker, dextrosol funkar fin-fint
Citera
2005-04-02, 12:02
Bannlyst
Hittade denna informationen, när jag forskade inom ämnet, kanske något för tjack oxå

A product called Gastrolyte is what many feel to be the best cut available. Gastrolyte is an over the counter oral rehydration salt used to treat diarrhea, and dehydration (both are side effects of cocaine use). Gastrlolyte comes in 10 X 4.9-gram packages and cost about $7.00us. It is a white crystal like substance, with no odor and it's almost tasteless. It contains sodium chloride, potassium chloride, disodium citrate, and dextrose monohydrate. Sodium and pottasium are minerals that the body needs, and play key a role in stopping muscle cramps, yet another side effect of cocaine use. Basically the contents help inhibit a few of the minor side effects experienced by cocaine users.

Remember we at the Street Drug truth do not condone the use or distribution of cocaine or any narcotic, it almost cost one of our writes his life, and its no secret that users lives are ruined by this illicit drug way too frequently.

http://www.streetdrugtruth.com/faq/faq.php4
Citera
2005-04-02, 14:50
Medlem
carlinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vete a la mierd
Klettjack är svagare då det innehåller fortfarande en massa kemikalier, vilka borde renats bort.
För att rena skiten från alla restkomponenter tar tid och kunskap.
Likadant med kokain.
Det är inte alls för att hacka på dig utan jag menar bara att om det vore så generellt vore det ju nästan praxis bland de som "dealar" att torka eller slå ut så det blir ett fint vit pulver. samma som att många tror att det rosa är mycket grymmare. då är det ju bara att blanda i lite av morsans marsipanfärg och vips, en 100-ing till per gram.
måste ju finnas ett bättre sätt att se skillnad på "rent" och taskigt utan att prova det fullt ut(dvs kolla effekten)?

EDIT: Vill bara lägga till att det starkaste jag någonsin tagit det kom i kletform. nästan som mandelmassa fast tydligare "mandelklumpar". luktar som fasen(mycket) och inte heller som vanligt tjack som luktar som det smakar. sen ett par dagar senare var det uppdelar i pulver och stenbitar. och stenbitarna var så sanslöst koncentrerade. undrar verkligen vad det vad. och skippa pm om att fråga om kranen. han har tyvärr heller ingen aning om vad det var för laddning.
Citera
2005-04-02, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vete a la mierd
Hittade denna informationen, när jag forskade inom ämnet, kanske något för tjack oxå

A product called Gastrolyte is what many feel to be the best cut available. Gastrolyte is an over the counter oral rehydration salt used to treat diarrhea, and dehydration (both are side effects of cocaine use). Gastrlolyte comes in 10 X 4.9-gram packages and cost about $7.00us. It is a white crystal like substance, with no odor and it's almost tasteless. It contains sodium chloride, potassium chloride, disodium citrate, and dextrose monohydrate. Sodium and pottasium are minerals that the body needs, and play key a role in stopping muscle cramps, yet another side effect of cocaine use. Basically the contents help inhibit a few of the minor side effects experienced by cocaine users.

Remember we at the Street Drug truth do not condone the use or distribution of cocaine or any narcotic, it almost cost one of our writes his life, and its no secret that users lives are ruined by this illicit drug way too frequently.

http://www.streetdrugtruth.com/faq/faq.php4
Tror ja läste om de där i tränningsforumet. Och de ska tydligen slå på snabbare än druvsocker så då borde de ju vara bättre att blanda med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in