2012-09-08, 13:21
Medlem
nifromlytecaids avatar
Tänkte berätta om mitt experiment av att förbereda kroppen så extremt det bara går för att låta amfetaminet få fritt fram och ge största möjliga effekt på längsta möjliga tid.

Började med att på dagen inta 2,5mg oral dianabol och salt samt kreatin och redan på kvällen började min kropp suga åt sig all vätska den kunde, fyllde säkert på 2 liter den tog upp allt av, inget blev till piss!.

Sen började jag inta L-tyrosine utan andra proteiner, detta är den aminosyra som ligger till grund för nyproducering av dopamin. Vitamin C, vitamin b6 och vitamin b12 magnesium och järn är ett måste som stöd för L-tyrosinet. Detta skall göras på fastande mage och.

Innan sömn fram emot kvällen blev en större måltid i form av mycket långsamma kolhydrater och salt (kolhydrater och salt är väldigt vätskebindande) Sen fylldes det på med 2-liter vatten till vilket jag fick behålla utan att pissa ut.

Dagen därpå när jag vaknat efter 8 timmar god sömn startar jag med att på tom mage inta dianabol 2,5 tab och salt, L-tyrosine tillsammans med alla de vitaminer och mineraler som behövs för bäst dopamintillverkning. Sen en redig frukost bestående av långsamma kolhydrater och efter detta en dos till av alla vitaminer och mineraler pga av min nya vätskenivå i kroppen så behöver jag mer för vara säker jag är maxad så har nu intagit 200% RDI av allt för vara säker.

Nu är det snart dags för intag av amfetaminet men innan har jag ett par till ess i ärmen då jag tänk snorta hälften (0,05) och bomba (0,05).
Min amfetminprodukt är av de bästa jag haft nån gång men ändå utför jag en simpel reningsprosses med kemiskt ren aceton, filter osv, ingen märkbar förlust i mängd.
Nu intar jag även natriumbikarbonat vilket höjer den orala biotillgängligheten på amfetamin till mer än den vanliga 50%.

Redo, går det att bli mer?
*Snort* *klunk*

efter 10-15 minuter börjar ett rus så rent och vackert slå in att jag aldrig hade trott det var amfetamin, inte ens första gångerna på metametamin kändes så här "Clean" och allt bara ökade och ökade, när toppen kändes nådd visste jag att ta mer hade inte gett något extra.

Inga svettningar existerade. hög puls men inte så man kände av att de slog, inga käkspänningar, ingen stirrighet, inga tvångssyndrom iform utan fastna på saker. inga problem att äta mat.
Synen, tankarna och kroppen var skarpa men ändå lätta som moln, inga problem fanns, ingen ångst, och inget problem att sova 15 timmar senare dock så krossade jag en 100 mg depå seroquel ifallifall så vet inte säkert.

Under rusets gång fortlöpte intag av L-tyrasine O co samt salt mat whey-80 för att inte skapa några bister alls under ruset, som var av starkaste kaliber jag kännt nån gång.. energi intog jag iform utav vanlig mat.

Detta va helt satans overkligt bra och trodde inte man kunde få ut såhär mycket av tjack.
inte någon gång under ruset infans några negativa effekter. Dagen efter fylldes allt på igen och jag mådde precis som innan dosen dagen innan dvs fullt repad.

Under detta rusets gång vill jag tillägga att jag utförde en arbetsdag och dagliga sysolor utan några problem.

Någon som har andra upplevelser av vad som kan optimera amf-ruset utan andra droger? har i efterhand kommit på att man kan testa något blodförtunnande och se hur de känns.

kommentarer ang neurotoxitet, leverpåverkan osv är jag inte ute efter att diskutera så skippa det.
Citera
2012-09-08, 14:39
Medlem
B420s avatar
Du skrev så "doktoriskt" att jag hade svårt att hänga med/förstå . För de som är med på dina termer är detta förmodligen en trevligare läsning. Låter dock som att du haft ett riktigt nice rus, att slippa käkspänningarna och att kunna äta låter hur nice so, helst.

Hur kände du dig på AT'n?
Citera
2012-09-08, 15:02
Medlem
nifromlytecaids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B420
Du skrev så "doktoriskt" att jag hade svårt att hänga med/förstå . För de som är med på dina termer är detta förmodligen en trevligare läsning. Låter dock som att du haft ett riktigt nice rus, att slippa käkspänningarna och att kunna äta låter hur nice so, helst.

Hur kände du dig på AT'n?

Attans =) ska förklara närmre då! Amfetamin är ingen mirakelmedicin och ger inte dig alla sina egenskaper om du inte har laddat kroppen med mat vatten och sömn. Däremot har den egenskaperna att man kan klara sig väldigt bra utan detta under rusets gång, vilket resulterar i en avtändning, unjefär som att du tar smärtstillande och sen slår jag dig, när smärtstillandet går ut får du ont.. samma sätt med mat sömn osv.

Sömn är kroppens sätt att ladda hjärnans depåer med signalsubstanser som sänds ut och gör dig glad, pig, eurori, hunger/mättnad när du äter rör på dig blir rädd eller skrattar osv.
Dessa depåerna tar slut efter ett tag på tjack och ruset dör ut men det går att fylla på genom hålla vätske,energi, mineral och vitamin balansen hög före, igenom och efter ruset för att få så maxad kick, maxad höjd maxad längd på ruset och utan någon som hellst avtändning.

den extrema vätskeansamlingen jag ville åt var för att säkerställa att uttorkning inte skulle ske, desutom är ametamin så vätskedrivande att när du känner att du är uttorkad och dricker vatten så torkar du bara ut dig ännu mer då det rinner rakt igenom, du måste ha något som får de stanna i kroppen och salt duger bra,
Citera
2012-09-08, 15:29
Medlem
B420s avatar
har tjackat förr, syftade mer på alla termer för vad du stoppade i dig, salt förstod jag att du fick i dig i alla fall!
Citera
2012-09-08, 15:50
Medlem
nifromlytecaids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B420
har tjackat förr, syftade mer på alla termer för vad du stoppade i dig, salt förstod jag att du fick i dig i alla fall!

dianabol= Anabol steroid med extremt vätskebindande effekt.
Oral=genom munnen dvs bomba.
Kreatin, en syra vanlig i träningstillskott. vätskebindande effekt.

aminosyra=mindre beståndsdelar ur protein med olika uppgifter i kroppen. L-tyrosine återupptar balansen av dopamin, glädjesignalerna. vitaminerna och mineralerna är ingredienser i hopkoket.

RDI, Rekommenderat dagligt intag.
Amfetamin löser sig inte i aceton men de flesta saker man bankar ut med gör, och följer med acetonet när det och lämnar kvar en renare produkt.
oral biotillgänglighet = hur mycket i % som faktist tas upp i blodet efter att det du stoppar i dig gått igenom systemet genom munnen.

Seroquel, neuroleptikum dvs motsatt effekt mot amfetamin och vill dämpa utsläppen av dopamin med en ganska tröttande effekt.
optimera, så bra som möjligt,
neurotoxiskt, nervgiftig, nervgiftig kombination

Nu måste de gå å förstå
Citera
2012-09-09, 09:15
Medlem
BigFatCones avatar
Det metamfetamin som ger ett cleant rus vill jag testa. Sen måste jag säga att det var extremt mycket rapport och extremt lite tripp. Bara förberedelser men sen nästan inget alls om ruset. Nej, bättre kan du nog.
Citera
2012-09-09, 11:10
Medlem
Intressant läsning å säker en bra guide för de som vill testa. Undrar bara vad "använde" du ruset till? Bara att punda på eller annat också?
Citera
2012-09-09, 11:48
Medlem
Berberines avatar
mycket bra mycket bra!
En utförlig beskrivning för de som vill göra allt för att få ut så mycket positivt som möjligt ur ett rus, och undvika de horribla eftereffekterna. Angående dianabol och kreatin, går de att använda på ett liknande sätt vid ett alkoholintag?
Skulle gärna se en liknande rapport kring alkohol då alkohol har de värsta eftereffekterna jag vet om. Undviker gärna att dricka helt bara för att undgå bakfylla.

För de som klagar på att det var mycket rapport och lite rus så var väl inte ruset huvudsaken i denna rapporten. Om du går in på erowid.org finner du under varje enskild substans på dess tripprapporter en egen avdelning för förberedelser och preparation.
De som känner amfetamin vet hur amfetamin slår, vad är det för ytterligare beskrivningar ni söker?

Och de som inte förstår, det finns faktiskt google där ni enkelt och lätt kan söka upp ord som ni inte förstår, det är ett bra sätt att lära sig ny fakta, istället för att bara vänta på att få den serverad på silverfat. Det kan väl knappast vara för jobbit, det är inte som att du måste springa till biblioteket och söka din information som för 15-20 år sedan.
Citera
2012-09-09, 12:58
Medlem
nifromlytecaids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Det metamfetamin som ger ett cleant rus vill jag testa. Sen måste jag säga att det var extremt mycket rapport och extremt lite tripp. Bara förberedelser men sen nästan inget alls om ruset. Nej, bättre kan du nog.

Byt kran eller börja se över vad du har brist på, några gånger intensivare och längre rus upplever jag.

Tripp- och rusrapporter uppfattar jag som man kan leverera antingen en tripprapport, en rusrapport eller både ock. Och jo metamfetamin blir för mig lite cleant om du har alla förberedelserna och förutsättniingar, iallafall första dosen.

Jag skulle inte blanda dianabol med alkohol för den som fråga detta pga, första och sista gången jag gjorde de blev pisset som outspädd apelsinjose dagen efter så levern gillar inte detta.
Citera
2012-09-09, 17:05
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nifromlytecaid
Byt kran eller börja se över vad du har brist på, några gånger intensivare och längre rus upplever jag.

Tripp- och rusrapporter uppfattar jag som man kan leverera antingen en tripprapport, en rusrapport eller både ock. Och jo metamfetamin blir för mig lite cleant om du har alla förberedelserna och förutsättniingar, iallafall första dosen.

Jag skulle inte blanda dianabol med alkohol för den som fråga detta pga, första och sista gången jag gjorde de blev pisset som outspädd apelsinjose dagen efter så levern gillar inte detta.

Jag har lagt det är med vanemässigt tjackande på hyllan. Hela grejen med metamfetamin och hur det fungerar leder ju till att man blir mer "yr" och får ett mer "ocleant" rus än på det gamla hederliga racematiska.

Sen missuppfattar du mig lite. Jag ser det inte som en rusrapport heller utan snarare en sorts guide till att maximera sitt rus, förstår du mig då?

Till sist; apelsinjose.
Citera
2012-09-10, 18:46
Medlem
qetuRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nifromlytecaid
dianabol= Anabol steroid med extremt vätskebindande effekt.
Oral=genom munnen dvs bomba.
Kreatin, en syra vanlig i träningstillskott. vätskebindande effekt.

aminosyra=mindre beståndsdelar ur protein med olika uppgifter i kroppen. L-tyrosine återupptar balansen av dopamin, glädjesignalerna. vitaminerna och mineralerna är ingredienser i hopkoket.

RDI, Rekommenderat dagligt intag.
Amfetamin löser sig inte i aceton men de flesta saker man bankar ut med gör, och följer med acetonet när det och lämnar kvar en renare produkt.
oral biotillgänglighet = hur mycket i % som faktist tas upp i blodet efter att det du stoppar i dig gått igenom systemet genom munnen.

Seroquel, neuroleptikum dvs motsatt effekt mot amfetamin och vill dämpa utsläppen av dopamin med en ganska tröttande effekt.
optimera, så bra som möjligt,
neurotoxiskt, nervgiftig, nervgiftig kombination

Nu måste de gå å förstå

HAHA! Bästa ever!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här