2005-03-28, 10:12
Medlem
James Fjongs avatar
Jamen hallå...är det något att vara stolt över, att ha varit någons knulldosa i 3 år???? Fy f-n jag hajar inte dokussåpakändisarnas hysteri för att få komma i press, jodå..jag har minnsan varit en riktig kändis lilla knulldosa...så jag rör mig med de stora...ja fy f-n...pucko!

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,623512,00.html
Citera
2005-03-28, 10:26
Medlem
LokoJoes avatar
En äkta "Starfucker"

"Jag hade ingen aaaaning...."
Citera
2005-03-28, 11:56
Medlem
Dr Manhattans avatar
Det mest intressanta med såna här artiklar tycker jag är frågan om hur informationen hamnat hos journalisten. De flesta artiklar om hur någon kändis brutit penisen, suttit på muggen i en vecka pga salmonella eller varit madrass åt en storstjärna kommer sig av att den det handlar om helt enkelt ringt upp tidningen.

Jag kan inte låta bli att undra hur det låter när de ringer. "Tjena... det är Daphne. Vet du att jag och Nick Carter pippade under en period? Kanske kan vara en grej, eller vad säger du?" Eller "Hej, det är Agneta Sjödin, direkt från dasset. Jag är för JÄVLA risig i kistan, ge mig ett uppslag i nöjesdelen!"
Citera
2005-03-28, 21:59
Medlem
James Fjongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Manhattan
Det mest intressanta med såna här artiklar tycker jag är frågan om hur informationen hamnat hos journalisten. De flesta artiklar om hur någon kändis brutit penisen, suttit på muggen i en vecka pga salmonella eller varit madrass åt en storstjärna kommer sig av att den det handlar om helt enkelt ringt upp tidningen.

Jag kan inte låta bli att undra hur det låter när de ringer. "Tjena... det är Daphne. Vet du att jag och Nick Carter pippade under en period? Kanske kan vara en grej, eller vad säger du?" Eller "Hej, det är Agneta Sjödin, direkt från dasset. Jag är för JÄVLA risig i kistan, ge mig ett uppslag i nöjesdelen!"

Jo nog f-n tror jag oxå att de ringer själva o "säljer" stories för att få mer publicitet...en form av prostitution ...och det blir biljett till VIP-köerna på Stureplan etc...
Citera
2005-03-29, 22:21
Medlem
Tesans avatar
Jag förstår om det är jobbigt att leva i skuggan av storebror, men varför gå ut i Aftonbladet som en BSB-groupie? Har man en uns av självrespekt så går man inte ut i en dagstidning och berättar nåt så pinsamt. Det är synd om tjejen, nu är hon NÄSTAN lika tragisk som Olinda...
Citera
2005-03-30, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tesan
Jag förstår om det är jobbigt att leva i skuggan av storebror, men varför gå ut i Aftonbladet som en BSB-groupie? Har man en uns av självrespekt så går man inte ut i en dagstidning och berättar nåt så pinsamt. Det är synd om tjejen, nu är hon NÄSTAN lika tragisk som Olinda...

Ja för att inte prata om alla andra dokusåpadeltagare, vad dom nu heter; Linda, Oliver, Robert, Kurt, Sven-Erik, Emma, Janne, Björn, osv....
Dom glöms fort i den här mediavärlden, och när dom inte har nån uppmärksamhet så visar dom antingen kuken eller när det gäller tjejerna, siliconbrösten framför nån fotograf. Sen rullar det på några månader igen....
Citera
2005-03-31, 13:12
Medlem
derangeds avatar
Att ens gå ut och förnedra sig me den sådan sak.

Jodå, han fick komma hem till mig på hans egna villkor och knulla mig...

Prostitution i sin renaste form.
Istället för pengar fick hon "glädjen" att få bli påsatt av en kändis
Citera
2005-03-31, 14:36
Medlem
All reklam är bra reklam. Så känn er delaktiga i snacket runt dokuskådisar.
Citera
2005-04-01, 08:52
Medlem
Hon fick nog en ganska okej frukost också.
Citera
2005-04-01, 09:30
Medlem
Bom Tombadills avatar
Så har Sverige fått ännu ett riksluder!
Citera
2005-04-01, 09:44
Medlem
Raouls avatar
I sanning märkligt...
Citera
2005-04-01, 12:31
Medlem
Pilotmackans avatar
Hon har ju säkert en jättefin personlighet...det var säkert därför han träffade henne
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in