• 1
  • 2
2012-12-18, 20:19
Medlem
så vad hände sen då? blev du ens kontaktad?
Citera
2013-12-10, 16:09
Medlem
BUMP!

Best'llde lite grejer från azarius och betalade också med kreditkort... av någon anledning så slog det mig aldrig att salvia var olagligt

Vad hände dig? Blev du kontaktad, eller tog de bara det ur paketet och var nöjda?

Blev nojjig så utta helvete efter att ha läst denna tråd och diverse andra som nämner olagligheten

Svar uppskattas, stor risk när det är ett år sedan sista inlägget i tråden
Citera
2013-12-11, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stelball
BUMP!

Best'llde lite grejer från azarius och betalade också med kreditkort... av någon anledning så slog det mig aldrig att salvia var olagligt

Vad hände dig? Blev du kontaktad, eller tog de bara det ur paketet och var nöjda?

Blev nojjig så utta helvete efter att ha läst denna tråd och diverse andra som nämner olagligheten

Svar uppskattas, stor risk när det är ett år sedan sista inlägget i tråden

Salvia har jag inte beställt men jag har beställt lite diverse fröer man bli lite hög av o.s.v men vid den tidpunkten så var dom tydligen "okända/oklassade" så dom skickade bara ett brev med innehållsförteckning angående vad paketet innehöll så jag svarade på det när dom frågade i brevet om jag ville hämta det nere på tullen i malmö eller om dom skulle kasta det.. så jag kryssade i att kasta det. Det gick bara på typ 150-200kr ändå så :/.. Men det va iaf snällt då att jag kunde fåt behålla det om jag ville.. synd bara att dom inte har posthantering då kunde dom ju ha skickat vidare paketet till mig istället så hade jag fåt det!
Citera
2013-12-11, 00:22
Medlem
bdbdbdbds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hompaa
Tror inte så mycket händer alls,

får du brev, släng de
får du brev igen släng de också

Ringer de så säg att du inte har beställt något

de kan omöjligt bevisa motsatsen

+

Dom orkar ofta inte ens skicka ut brev längre. Du får nog ta egen kontakt om du saknar något.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in