2013-09-30, 20:53
Medlem
Kamelfittans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrRobot
Kan vara bra att läsa här också:
https://www.flashback.org/u68671
Användaren Lelwani har ett enormt intresse för historia, har en stor mängd böcker, tänder på bilder och filmer med döda och lemlästade, är strax under 40 år, och är enligt sig själv nekrofil.

GM har i olika sammanhang, exempelvis i affärskontakter kallat sig själv Lelwani.
Senast redigerad av Kamelfittan 2013-09-30 kl. 21:07.
Citera
2013-09-30, 21:03
Medlem
Det är visst mycket att läsa och gå igenom i denna FUP. Tar nog länge att läsa igenom denna.
Så menar ni att GM är personen bakom Lelwani användaren? Är många år sedan denne var aktiv.
Jag blir lite förvirrad.
Citera
2013-09-30, 21:05
Medlem
Kamelfittans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiriusThanatos999
Det är visst mycket att läsa och gå igenom i denna FUP. Tar nog länge att läsa igenom denna.
Så menar ni att GM är personen bakom Lelwani användaren? Är många år sedan denne var aktiv.
Jag blir lite förvirrad.
Läs FUP, tråden, Lelwanis inlägg, lyssna på radioprogrammen och dra dina egna slutsatser.
Citera
2013-09-30, 21:47
Medlem
Schenkmanis44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiriusThanatos999
Jag blir lite förvirrad.

Nej, HL har inte skrivit Flashback-Lelwanis inlägg, men hon har, vad jag förstår, använt nicket Lelwani på andra forum än flashback.
Citera
2013-09-30, 21:51
Medlem
Saruman87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schenkmanis44
Nej, HL har inte skrivit Flashback-Lelwanis inlägg, men hon har, vad jag förstår, använt nicket Lelwani på andra forum än flashback.
Hur vet du det?

Är det inte ganska osannolikt att både Flashback-Lelwani och HL samlar på nallar och är osunt intresserad av döden?

Man kan ju bara skratta åt folk som är så naiva.
Citera
2013-09-30, 21:57
Medlem
Schenkmanis44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kamelfittan
Det spelar ingen roll. Din bostad var full av skelett, vapen och en mängd andra svårförklarliga ting.

Särskilt full var ju inte bostaden, i varje fall inte av skelett vapen och "svårförklarliga ting", även om den var lite stökig just som Helena städade ur sådant som skulle slängas.

Men då vet vi att det inte räcker att hovrätten finner Helena oskyldig till anklagelserna, du kommer att fortsätta att anonymt insinuera att Helena nog var skyldig ändå.

Citat:
Dessutom har du och din pappa hotat folk och burit er åt som vettvillingar.

Vem eller vilka personer har Helena och hennes pappa hotat?

Helena är inte åtalad för att ha hotat någon, vet du något som din favorit Kristina Ehrenborg-Staffas inte vet?
Citera
2013-09-30, 22:08
Medlem
HerrRobots avatar
Citat:
Varför ljuger du?
Helena är Lelwani, det är bekräftat av konstnären som köpte skelettdelarna av henne via Lelwani-nicket här på Flashback.
Citera
2013-09-30, 22:09
Medlem
Kamelfittans avatar
Citat:
Särskilt full var ju inte bostaden, i varje fall inte av skelett vapen och "svårförklarliga ting"
* 300 skelettdelar + en mängd bilder med en kvinna som slickar på och har sex med skelettdelar.
* Ett flertal illegala vapen
* Mängder med bilder och filmer på döda och lemlästade
* Inköpslista på inbrottsredskap, bland annat en låspistol
* Liksäckar
* Lelwanis "Min Nekrofil" som dokument. Visst är det märkligt att den fanns där av alla ställen. Och vilket märkligt sammanträffande att GM använt användarnamnet Lelwani i olika sammanhang. De är dessutom lika gamla, har identiska och extremt udda intressen. Dessutom har GM medgett att hon redigerat och samlat ihop mterialet i filen.
* Bostaden hade ett lönnrum.

Ja, listan av svårförklarliga och gravt komprometterande material kan göras hur lång som helst.
Senast redigerad av Kamelfittan 2013-09-30 kl. 22:42.
Citera
2013-09-30, 22:18
Medlem
Schenkmanis44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saruman87
Hur vet du det?

Tack för frågan, men jag avstår från att redovisa allt jag vet om hur jag vet just den saken, men se nedan.

Citat:
Ursprungligen postat av Saruman87
Är det inte ganska osannolikt att både Flashback-Lelwani och HL samlar på nallar och är osunt intresserad av döden?

Bara under antagandet att Flashback-Lelwani och HL är oberoende, dvs inte har påverkat varandra. Lelwani-nicken var ett gemensamt trollprojekt där HL skötte nicket på andra forum än flashback.
Citera
2013-09-30, 22:23
Medlem
Schenkmanis44s avatar
Citat:
Citat:
Varför ljuger du?

Jag ljuger inte.

Citat:
Helena är Lelwani, det är bekräftat av konstnären som köpte skelettdelarna av henne via Lelwani-nicket här på Flashback.

Du far däremot med osanning. HL har aldrig varit i kontakt med Axel T på flashback, de kommunicerade på ett annat forum än flashback.
Senast redigerad av Schenkmanis44 2013-09-30 kl. 23:06.
Citera
2013-09-30, 23:01
Medlem
ShadowStepzs avatar
Har äntligen lyckats läsa genom HELA tråden, (tog bara 3 dagar).. :P Mycket skitsnack här ser jag...

Det jag lyckats missa är dock, när kommer domen mot HL?
Citera
2013-09-30, 23:57
Bannlyst
Citat:
Det spelar ingen roll. Din bostad var full av skelett, vapen och en mängd andra svårförklarliga ting.
Som vanligt, grova överdrifter!
Citat:
Dessutom har du och din pappa hotat folk
Jaha?
Källa på det tack!
Varför polisanmäler inte den som blivit hotad? Utan sådan anmälan är det bara munväder. De hoten som kom från ÅnkelGunnar är riktigt grova hot och är anmält.
"Hotet" av "vittne" är inte heller polisanmält och är således inget hot. För säkerhets skull har pappan talat med dåvarande utredande polis om detta och bett dem titta på det. Men de ville inte för de har inte sett eller hört något hot och det hjälpte inte ens att pappan skickade det som stod på Flashback, "hörsägen", var svaret.
Så, var i består hoten?
Citat:
och burit er åt som vettvillingar.
Vad menas med detta? På vilket vis är de vettvillingar? Är det med i åtalet?
Visa var det framgår att de är "vettvillingar"?
Jag vill nog påstå att de är långt ifrån vettvillingar. Jag uppfattar dem som väldigt lågmälda och lugna personer.
Citat:
Han har hjälpt dig att bygga lönnrum för dina droger och borde väl rimligtvis ställas inför rätta för medhjälp och skyddande av brottsling.
Jaha, och gissa varför det aldrig blev så?

Enligt pappan är det rent löjligt det där "lönnrummet". Det är en garderob utan handtag att dra i. Där sitter en skruv, väl synligt, som handtag, om jag förstått rätt.
Vem som byggt det vet jag inte men oavsett vem så kan ju man inte klandra byggaren för vad som ligger där i. Eller har jag missat något?

Du borde bli en romanförfattare, så god fantasi som du har!
Senast redigerad av AktivRespekt 2013-10-01 kl. 00:19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in