2013-01-11, 23:06
Medlem
Green-Eyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Genovese-syndrome
Vilket nekronätverk? Vad är det för scenarion du pratar om? Hemliga nekrosällskap som mördar och gräver upp döingar låter fullständigt...tv-serie.

Håller med där
Citera
2013-01-11, 23:11
Medlem
Genovese-syndromes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av limaha
Et for tidlig født spedbarn får plass i en veske. Døren var åpen. Men hvem lusker rundt på slike steder og vil inn til døde?

Ingen påstår at HL har tatt gutten, men kanskje hun vet noe....
Hun har vel hatt kontakter med flere likesinnede og det kan ikke finnes mange i Sverige.

Liksekker og annet verktøy som ble funnet tyder i alle fall på likplyndring kunne være en del av hennes fantasiverden.

Gutten skulle gravlegges. Graven var klar og i hvilket syfte skulle noen ta av ham klær og fjerne ham fra kisten? Men HL er taus......

Jag lider med föräldrarna och jag hoppas de får en förklaring. Jag förstår att du vill hitta lösningen på detta men jag tror du letar på fel ställe. Det finns inte mycket som talar för att HL skulle ha hämtat likdelar från kyrkogårdar. Några ben från barn har väl(?) heller inte hittats hemma hos henne.

Om du vill höra ytterligare en människas tankar om varför ett spädbarn försvinner kan du PMa mig.

Lycka till!
Citera
2013-01-11, 23:22
Medlem
Green-Eyess avatar
Citat:
Jag lider med föräldrarna och jag hoppas de får en förklaring. Jag förstår att du vill hitta lösningen på detta men jag tror du letar på fel ställe. Det finns inte mycket som talar för att HL skulle ha hämtat likdelar från kyrkogårdar. Några ben från barn har väl(?) heller inte hittats hemma hos henne.

Om du vill höra ytterligare en människas tankar om varför ett spädbarn försvinner kan du PMa mig.

Lycka till!

Lider också med föräldrarna, det måste kännas hemskt att ens barn saknas, men som sagt inget HL kan lastas för.
Senast redigerad av Green-Eyes 2013-01-11 kl. 23:33.
Citera
2013-01-11, 23:45
Medlem
henki420s avatar
Citat:
Vilket nekronätverk? Vad är det för scenarion du pratar om? Hemliga nekrosällskap som mördar och gräver upp döingar låter fullständigt...tv-serie.

Är hon inte översteprästinna i en nekrofilring som hjälper varandra att få tag på kroppar?
Citera
2013-01-12, 00:48
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:

Thenokrofiles tex är ett nätverk som Helena kan spåras till och som är till salu, och som hon möjligen äger. En sak är säker hon har definitivt länkat till dom från sin sida Virthaldeath.
Diverse andra nätverk pratar hon om i en intervju i Australiens press, men det läste du inte heller då?

Vad det här nätverket eller sidan ägnar sig åt är att tex se på nekrofiler som begår övergrepp på mycket unga döda. Tv serie ja visst, men här finns en uppsjö av parafili spår och annat makabert.
Har du missat köpeavtal och uttalanden från JohannaXn? Vilka sidor som hon ägt och sålt och vad hon länkat till? Du kanske inte läser mer än det du själv tror på men det blir oerhört svårt att förneka köp och sälj och vad man faktiskt lagt ut. Eller hur hade du tänkt dig detta?
Citera
2013-01-12, 01:32
Medlem
Citat:
Well, life is stranger than fiction sometimes.
Citera
2013-01-12, 01:40
Medlem
Citat:
Här har du material för både en och två tv-serier:
Citat:
Theync aquire by this deal JohannaXn (Helena [namn borttaget]) services, she will supply theync with pictures or set of pictures that is in the amount of minum 600 posts, there is nothing in the deal that say the supply of picture content will end with 600, that is a decision JohannaXn takes on her own in agreement with Theync.

The images JohannaXn will supply is everything she would have posted on Viraldeath, image content she found herself. This does not include deals she make with friends that are not for public postings or content she buy herself or produce on her own. This does however not mean that she wont supply above types of content, it is just her own choice. Images that will be supplied is all types, including women.

JohannaXn as part of the deal will continue on and spend all time she spent on Viraldeath finding videos or image content. The video trade will go on as before, JohannaXn legally bind herself to continue on doing this for minimum 2 years or for as long as she want to continue after these two years.

Because theync interest mainly lay in hiring JohannaXn´s services, she will honour this need not only as a legally binding contract but also as part of her own commitment to agrements made. She will be as dedicated with theync co-operation as she have been with other agrements she had with people and partners before.

Viraldeath.com the domain name will be owned by theync.com and redirected to that site. JohannaXn commits not to start any other competing gore site during 2 years of time. This does not include comercial enteprises for forensic, autopsy or necrophilia media or similar non-gore oriented content (this however will probobly lead to she be able to aquire more content to sell or give to theync that is unrelated to forensic or necrophilia oriented media like gore content and more). The time she spend on these other non-gore related business ventures will never infringe in the time she will spend on aquring gore content, images or videos that is in this deal.

The deal also give JohannaXn free-time when she needs it, as she got on Viraldeath for special occasions. These free times can be days or week long. But these are only reserved for special occasions, holiday seasons is not considered special occasions because JohannaXn do not consider them special occasions, herself. Special occasions could be everything from visiting friends, girlfriends or similar that may take time or if Internet is out temporary.

Both parties are agreeing to be honest, respectful and do their best to keep a good working co-operation spirit. This business agreement while formal is also one of friends, where both parties look after each other and solve issues and co-operate as friends would do, to the mutual benificial reward of both parties.

After the payment is done, viraldeath will exist for a short while with a "sold"-sign and then be dismantled. JohannaXn will not take part in any other dedicated gore-site and will offer her services exclusively to theync.com as only corporate tradeing partner involved in the gorescene.
Senast redigerad av blomvattnare 2018-03-24 kl. 16:51.
Citera
2013-01-12, 01:42
Medlem
limahas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Green-Eyes
Om nu någon skulle vilja stjäla med sig ett barnlik varför ta av honom kläderna först?
Om dom nu skulle vilja antasta eller skända kroppen så kan man ju göra det efter man stulit kroppen, eller tänker jag fel?

Tror ikke pedofile ville antaste et lik. Så da må man tenke nekrofili. Og innenfor denne legning så er lysten på å se og nyte hele den dødes kropp veldig sterk! Og kvinner har ingen penis som kan penetrere.

Det er synsinntrykk, berøring, hudkontakt, kulden, lukt av lik som gir tenning. Dette blir framtredende og fellesnevner for nesten alle typer nekrofile.

Man regner med at de som liker se på nakne, sovende, bevisstløse personer overgår til å antaste og utnytte slike situasjoner. Disse kan videreutvikle lysten til seksuelle handlinger med døde.

Så ja - Jeg ser absolutt en grunn til at en nekrofil tok seg tid til å kle av barnet innen denne bestemte seg for å ta med seg det nakne barneliket.

Og liker man mumifiserte lik, så er et lite barn mulig å forvare på hemmelig sted. Særlig når man tenner på lukt......
Senast redigerad av limaha 2013-01-12 kl. 01:44.
Citera
2013-01-12, 01:57
Medlem
Green-Eyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av limaha
Tror ikke pedofile ville antaste et lik. Så da må man tenke nekrofili. Og innenfor denne legning så er lysten på å se og nyte hele den dødes kropp veldig sterk! Og kvinner har ingen penis som kan penetrere.

Det er synsinntrykk, berøring, hudkontakt, kulden, lukt av lik som gir tenning. Dette blir framtredende og fellesnevner for nesten alle typer nekrofile.

Man regner med at de som liker se på nakne, sovende, bevisstløse personer overgår til å antaste og utnytte slike situasjoner. Disse kan videreutvikle lysten til seksuelle handlinger med døde.

Så ja - Jeg ser absolutt en grunn til at en nekrofil tok seg tid til å kle av barnet innen denne bestemte seg for å ta med seg det nakne barneliket.

Og liker man mumifiserte lik, så er et lite barn mulig å forvare på hemmelig sted. Særlig når man tenner på lukt......

Men vad har nu detta med HL att göra?
Man har väl ändå aldrig hittat något barnlik hos henne, eller hur?
Citera
2013-01-12, 02:11
Medlem
Loyolas avatar
Citat:

Nej, men h*n undrar om HL kanske känner till något om detta via något av hennes nätverk etc.
Citera
2013-01-12, 02:18
Medlem
limahas avatar
Citat:

Nei, ingen sier HL spesifikt har tatt dette barneliket! Men HL kan vite noe om hendelsen, som jeg har skrevet.

Dette har hendt, og i Sverige - 2009. Og om du ser fellesnevner for nekrofili, så kan barneliket være røvet bort av noen i meget snevert svensk miljø. Og dette miljøet må ha snakket om det.

vet vi i alle fall at noen har beskrevet og delt sine erfaringer og lyster med likesinnede.
Citera
2013-01-12, 02:29
Medlem
Green-Eyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xacuti
Här har du material för både en och två tv-serier:

Så hon köper och säljer bilder! Det är väl ändå inte olagligt, eller hur?
Jag kan ändå inte få det till som så många andra vill ha det till
att hon bryter sig in och stjäl kroppar som hon sedan transporterar i sina liksäckar hem till sig.
Vad gör hon sedan med dessa kroppar?
Det måste vara jävligt jobbigt att släpa på dessa hela vägen hem till sig, sen så måste det
stinka för jävligt hemma hos HL om hon ska ha dessa liggandes i sitt lönnutrymme.

Jag tror att HL har skrutit väldigt mycket om olika påhittade saker när hon har varit påverkad
av både mediciner, droger samt alkohol. Hur vet jag detta? Jo, för att jag jobbar inom vården och
har träffat missbrukare många ggr förrut.
Jag tror att HL gillar att chockera lite, sedan om man har ett amfetaminmissbruk så går man väldigt mycket in på vissa ämnen eller saker som intresserar en och gör det ännu större än normalt. Det klassiska med flitiga amfetaminmissbrukare är att man hittar sönderskruvade apparater hemma hos dom som dom plockar isär och sedan ihop igen.
Därför så sätter jag inte mycket tilltro till vittnen som har träffat HL och hört hennes historier när hon har varit "hög"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in