2012-09-06, 01:35
Medlem
Hallå på er!

Jag och mina tjejkompisar satt alldeles nyss och diskuterade hur tråkigt stockholms uteliv egentligen är, inte alls så bra som folk verkar tro. Så vi började prata om att ta en "weekend" i någon annan stad i Sverige och utforska utelivet där, bara för att göra något annat. Nu undrar jag alltså vad ni har för förslag till mig? Vart borde vi åka om vi vill bort från Stockholm för en helg? Det ska tilläggas att vi alla är 22 år gamla och har väldigt blandad musiksmak . Vill jättegärna ha förslag på både lubbar och mindre barer!

Kram på er
Citera
2012-09-06, 01:49
Medlem
karatekung90s avatar
Borås rekomenderar jag alla gånger.
Speciellt stället "geisha garden"
Där kommer ni att få det skitkul, jag har i alla fall alltid haft roligt där.
Citera
2012-09-06, 01:57
Medlem
smoermebroeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karatekung90
Borås rekomenderar jag alla gånger.
Speciellt stället "geisha garden"
Där kommer ni att få det skitkul, jag har i alla fall alltid haft roligt där.
Har också hört att Borås ska vara bra! Aldrig upplevt det själv dock!
Är själv ifrån Linköping och Ågatan är väll helt okej.
Citera
2012-09-06, 02:06
Medlem
TorstenFlincks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av belzinaz
Hallå på er!

Jag och mina tjejkompisar satt alldeles nyss och diskuterade hur tråkigt stockholms uteliv egentligen är, inte alls så bra som folk verkar tro. Så vi började prata om att ta en "weekend" i någon annan stad i Sverige och utforska utelivet där, bara för att göra något annat. Nu undrar jag alltså vad ni har för förslag till mig? Vart borde vi åka om vi vill bort från Stockholm för en helg? Det ska tilläggas att vi alla är 22 år gamla och har väldigt blandad musiksmak . Vill jättegärna ha förslag på både lubbar och mindre barer!

Kram på er

Ska ni få bättre uteliv än STHLM så får ni nog lämna landet. Att det är tråkigt på krogen är inte bara ett sthlmsfenomen utan ser ut på samma sätt i hela Sverige.
Citera
2012-09-06, 02:12
Medlem
karatekung90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorstenFlinck
Ska ni få bättre uteliv än STHLM så får ni nog lämna landet. Att det är tråkigt på krogen är inte bara ett sthlmsfenomen utan ser ut på samma sätt i hela Sverige.

Aldrig varit i Borås hör jag.
Citera
2012-09-06, 02:39
Medlem
Thwarters avatar
Göteborg =)
Citera
2012-09-06, 02:39
Medlem
Thwarters avatar
--dubbelpost--
Citera
2012-09-06, 02:52
Medlem
subutexs avatar
håller med torsten.. vill ni hitta bättre än sthlm så åk utomlands.. förresten så tror jag att det är ni som är tråkiga och inte utelivet.. om man går ut så har man ju kul per automatik.. man sitter ju inte o väntar på att något roligt ska hända.. iofs är ju tjejer lite så där cp o tror att de ska få gratis underhållning hela tiden utan att behöva vara roliga själva.. får vibbbar av att erat gäng e jävligt dryga och pretto.. trådstarten utstrålar den attityden.. eftersom om ni hade koll på sköna klubbar ni gillar och eller trevliga människor, hur fan kan man då ha tråkigt? offer.
Citera
2012-09-06, 03:01
Medlem
marreKannas avatar
Inte riktigt sant att man måste lämna landet för att ha roligare än i Stockholm. Det är väldigt annorlunda att gå ut i många städer, testa Göteborg eller Malmö för att få en annan upplevelse än i Stockholm. Är ni studenter så är Lund och Uppsala jävligt roligt i er ålder.
Citera
2012-09-06, 03:03
Medlem
Plutonium91s avatar
Konstigt nog kommer Halmstad-tylösand och helsingborg alltid att ha en speciell plats i mitt <3
Citera
2012-09-06, 03:23
Medlem
Du kan börja med att definiera vad ett bra uteliv är för dig. För en kille är definitionen säkert många och lättflörtade tjejer. För ett groggluder innebär det kanske killar med gott om pengar, medan det för andra innebär billig dricka. bra musik, stort utbud av nischade klubbar etc.

Så när ni säger att Borås är bra. Vad menar ni då?
Citera
2012-09-06, 03:28
Medlem
Kariminells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kentiro
Du kan börja med att definiera vad ett bra uteliv är för dig. För en kille är definitionen säkert många och lättflörtade tjejer. För ett groggluder innebär det kanske killar med gott om pengar, medan det för andra innebär billig dricka. bra musik, stort utbud av nischade klubbar etc.

Så när ni säger att Borås är bra. Vad menar ni då?
De säger ju att Borås är den stad där det finns flest tjejer i jämförelse med killar.
Större chans till fitta antar jag då med största sannolikhet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in