2012-09-05, 22:49
Medlem
hejsan, jag undrar om det är möjligt att beställa cigg/cigarrer via tex skype eller sådana metoder.

Annars så skulle jag vilja veta hur det är möjligt att överföra pengar från skype till paypal eller pengar från ett mobilabonemang till ett paypal konto (comviq)
Citera
2012-09-05, 22:55
Medlem
DigGaNs avatar
Jag tror inte Skype säljer varken cigaretter eller cigarrer. Och nej, det är inte möjligt att göra de överföringarna som du beskriver. Möjligtvis att någon vill växla med dig men finns ingen tjänst som erbjuder detta.
Citera
2012-09-05, 22:56
Medlem
är det förövrigt möjligt att ringa betalnummer från skype tex 0939 nummer?

du behöver inte idiotförklara dig själv genom att säga att skype inte säljer cigaretter, det finns betaltjänster you know.
Senast redigerad av Loggan08 2012-09-05 kl. 23:06.
Citera
2012-09-05, 23:07
Medlem
Finans.killens avatar
Gå till en blattekiosk och köp cigg?
Citera
2012-09-05, 23:10
Medlem
jag undrar om man kan göra det via skype eller comviq mobil abonnemang.

Asså jag har pengar på skype kontot, men använder det sällan så jag köper hellre sig med de pengarna och undrar hur man gör.

// Over N out
Senast redigerad av Loggan08 2012-09-05 kl. 23:12.
Citera
2012-09-05, 23:38
Medlem
Chester.Molesters avatar
Svaret på din fråga kan jag till 99% säkerhet säga är nej. Och om du mot all förmodan skulle hitta någon sådan tjänst så kan jag redan nu säga att du skulle bli blåst.
Citera
2012-09-06, 02:02
Medlem
DigGaNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loggan08
är det förövrigt möjligt att ringa betalnummer från skype tex 0939 nummer?

du behöver inte idiotförklara dig själv genom att säga att skype inte säljer cigaretter, det finns betaltjänster you know.

Nej, det tror jag inte. Vad jag minns är det bara möjligt med betalsamtal Skype -> Skype. Heter Skype Prime eller liknande.

Och vad menar du med att jag idiotförklarar mig själv? Hur menar du att du skulle kunna ringa ett samtal och på så sätt betala för ett paket cigaretter?

Stå utanför ICA eller något istället och vänta på att någon går förbi som kan köpa till dig. Det sparar du tid och pinsamheter på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in