• 5
  • 6
2012-09-07, 17:40
Medlem
Pappersvargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KoolaidKid
Tack till den som tipsade om www.youneedabudget.com

Jag drog ner pdf:en igår och läste igenom. Mycket bra. Jag rekommenderar att TS gör detsamma. Vettiga handfasta tips.
Var så god Programmet är ruskigt bra.
Citera
2012-09-10, 09:53
Medlem
BigMojos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jojesos
Du verkar ju dock leva i stenåldern, varför har du detinte så du får dina skattepengar insatt på ditt konto direkt. I dagens samhälle finns det i stort sett ingen anledning att besöka ett bankkontor. Varför ens gå in på en kontor och ställa dig i kö för att sätta in pengar när det finns insättningsautomater? Du kanske skulle anspassa dig lite till den värld vi lever i. Om bankerna kan minska sina kostnader pga av ett utdöende koncept dvs kontanthantering så gynnar ju även detta kunderna i längden.

Utdöende koncept? "Cash is king"... och det finns flera anledningar till varför jag vill ha mina pengar i näven och inte på ett jävla konto.

I dagens samhälle springer man in i såna som dig... Som låter Aftonbladet stå för nyheterna. Finns ingen anledning för dig att öppna ögonen och börja använda hjärnan för Aftonbladet gör det åt dig...

Vinnande koncept tycker du?
Citera
2012-09-10, 12:36
Medlem
Om 2 år är du på grön kvist igen!

Så du borde kunna minska på de 5000:- du spenderar på räkningar och mat. Man borde kunna äta för 1500:- i månaden och 3500:- på övrigt betyder att du har orimligt höga levnadsvanor!

Dyra telefoner, TV-kanaler, ute kvällar?
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in