Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-03-27, 17:16
Medlem
Lost-Souls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MicheG
Wild Turkey är det på betsafe

Helt sjukt, gåtan handlade om uråldriga berg och att följa trummorna
Citera
2014-03-27, 17:25
Medlem
Blastins avatar
Jag fick inte ens något meddelande om gåtan på betsafe :/

edit: hade ändå freespins
Citera
2014-03-27, 17:29
Medlem
fejsetnr1s avatar
Dom som löste gåtan borde fan ha 1000 euro rätt in på kontot
Själv kan jag knappt hålla i slantarna innan Alien släpps... Fy fan vad jag ska Losa på den slotten,,
Citera
2014-03-27, 17:35
Medlem
Lost-Souls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blastin
Jag fick inte ens något meddelande om gåtan på betsafe :/

edit: hade ändå freespins

Gåtan står ju på kampanjsidan, då vet man att det är bullshit att det är dom 500 första som får, jag startade spelet 13 minuter över och hade inga.

Mitt hat till dessa vidriga spelbolag saknar snart gränser, har dessutom spelat bort 5K på två dar nu utan att knappt få en rimlig vinst, verkar i princip som dom har stängt av bonusspelen - man får ett var tusonde spinn typ (som inte ger något) bara för att det inte ska bli allt för uppenbart att skiten är riggad.

HAT! Önskar livet ur samtliga spelbolags-direktörer och alla äckliga spelutvecklare.
Citera
2014-03-27, 17:54
Medlem
uhlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lost-Soul
Gåtan står ju på kampanjsidan, då vet man att det är bullshit att det är dom 500 första som får, jag startade spelet 13 minuter över och hade inga.

Mitt hat till dessa vidriga spelbolag saknar snart gränser, har dessutom spelat bort 5K på två dar nu utan att knappt få en rimlig vinst, verkar i princip som dom har stängt av bonusspelen - man får ett var tusonde spinn typ (som inte ger något) bara för att det inte ska bli allt för uppenbart att skiten är riggad.

HAT! Önskar livet ur samtliga spelbolags-direktörer och alla äckliga spelutvecklare.

Men ifall du startade spelet 13 minuter över så kan du ju inte förvänta dig några spins, de går ju första minuten...
Citera
2014-03-27, 18:05
Medlem
Riktigt klurig gåta idag, hade inga när jag gick in på spelet 17.04 (chansade på några olika). Gillar att de är lite kluriga då man får lite cred för att man har varit med i gemet ett tag haha. Hur kul är det när det står typ "ta på dig dansskorna och bege dig till discot".

Lost-soul: SLUTA SPELA NET-ENT!

Edit: När släpps aliens?
Citera
2014-03-27, 18:22
Medlem
uhlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DubbelV
Riktigt klurig gåta idag, hade inga när jag gick in på spelet 17.04 (chansade på några olika). Gillar att de är lite kluriga då man får lite cred för att man har varit med i gemet ett tag haha. Hur kul är det när det står typ "ta på dig dansskorna och bege dig till discot".

Lost-soul: SLUTA SPELA NET-ENT!

Edit: När släpps aliens?

24e april
Citera
2014-03-27, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lost-Soul

Kan inget mer än hålla med. förlorat 4000 på 2 dagar jag. utan att vinna ett piss.
utbetalnings % är säkert nere i 70% nu. sjukt är det att de ens får finnas.
Citera
2014-03-27, 18:46
Medlem
Blastins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uhlan
Men ifall du startade spelet 13 minuter över så kan du ju inte förvänta dig några spins, de går ju första minuten...

Jag öppnade slotten 25 minuter över och jag fick mina. Det är random vilka som får tydligen , så har det varit tidigare på betsafe också
Citera
2014-03-27, 18:54
Medlem
LordGhozts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aect
Tyckte inte det var nåt fel på V&J:s igår heller, spela 25spins på nya sloten och få 50 fs på Mega Fortune. Om man reda hade cash på spelkontot krävdes ju ingen insättning.

Jag fick i mitt mail endast 25 freespins på mega f om jag spelade 20 rundor ! Har du max vip nivå?

Jag fick dock inte några då de "riktiga" pengar jag körde med även innehöll någon bonus krona och det gills minsann icke!

Känns spontant som att Vera och NetEnt inte toppar nöjdkund listan direkt.

Gladiator ger bra tycker jag, LeoVegas mobilen.
Citera
2014-03-27, 18:59
Medlem
[quote=Blastin|48125634]Jag öppnade slotten 25 minuter över och jag fick mina. Det är random vilka som får tydligen , så har det varit tidigare på betsafe också [/QUO

Antagligen så gäller det väl mestadels insättande kunder :P Har aldrig fått några free spins av betsafe och jag tycker att betsafe har blivit snåla med spins numera :P Unibet har blivit mer generösa på den biten idag.
Citera
2014-03-27, 19:06
Medlem
Blastins avatar
[quote=perraper81|48125808]
Citat:
Ursprungligen postat av Blastin
Jag öppnade slotten 25 minuter över och jag fick mina. Det är random vilka som får tydligen , så har det varit tidigare på betsafe också [/QUO

Antagligen så gäller det väl mestadels insättande kunder :P Har aldrig fått några free spins av betsafe och jag tycker att betsafe har blivit snåla med spins numera :P Unibet har blivit mer generösa på den biten idag.

Ajo fast har väl satt in 1k totalt under 2 år på sidan. Så jag tycker det är dåligt av dem att inte ge till folk som sätter in betydligt större summor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in