Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
14-03-27, 09:37
Medlem
derivats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uhlan
Försöker få 300% bonusen på Folkeautomaten eftersom de nu har fixat insättning via Mastercard (symbolen finns där åtminstone), men får fortfarande "Tekniskt feil". Vad fan håller de på med egentligen? Chattfanskapet är ju inte igång heller.

Edit: nu kommer jag inte ens in på insättningssidan, får bara "Oisann! Et midlertidig problem oppsto. Vennligst forsøk igjen."

Förbannade norrmän.

Ser ut att vara 200%, om du menar välkomsterbjudandet.
Citera
14-03-27, 10:22
Medlem
uhlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av derivat
Ser ut att vara 200%, om du menar välkomsterbjudandet.

300% för mig
Citera
14-03-27, 11:05
Medlem
Strodes avatar
Är det någon som ens vill se tips i bonustråden som "Sätt in blabla kronor och få blabla spins" ?
Citera
14-03-27, 11:16
Medlem
LordGhozts avatar
Då jag tycker netent idag bara gör starburst - liknande spel som riktar sig till kids som jublar över 31 kronors vinster och blir hooked på animationen snarare än cashout (blir billigare torskar än vi som har mage att vilja vinna också), anyway, jag gillar fortfarande några av de äldre spelen och igår kände jag att det var läge att testa Arabian Nights som jag vann en fel på för några år sedan, dyrt spel om man inte vinner på ett gäng rundor dock men körde 5linjers spel (25kr/bet) och klickade några samtidigt som jag jobbade (är min egen arbetsgivare så inga moralkakor tack) på fjärde klickar tre guldkannor upp på skärmen och då vet man till skillnad från de nyare spelen att man kommer vinna minst några hundralappar ju! Under freespins vinner jag ytterligare 15 freespins och slutar på drygt 5k :-D

100kr blev 5k på fyra spinn, det finns inte på kartan för kaninen vattenspelet eller stora bangen!

Blev iallafall överlycklig då jag backat länge, tog också ut direkt vilket kräver mycket disciplin iallafall för mig.

Tjao!
Citera
14-03-27, 11:30
Medlem
elimicmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strode
Är det någon som ens vill se tips i bonustråden som "Sätt in blabla kronor och få blabla spins" ?

Generellt sett absolut inte. Oftast är det mest skit, som sätt in 500 och få 20 spins (värda typ 40 kr)

Casumo hade dock ett för ett tag sedan. Valfri insättning (10€ = 91 kr) och så fick man 30 spins på Wild rocket.
Citera
14-03-27, 11:35
Medlem
uhlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elimicmat
Generellt sett absolut inte. Oftast är det mest skit, som sätt in 500 och få 20 spins (värda typ 40 kr)

Casumo hade dock ett för ett tag sedan. Valfri insättning (10€ = 91 kr) och så fick man 30 spins på Wild rocket.

Ett annat rätt schysst som var för ett tag sedan: sätt in minst 300kr och få 100 spins på Reel Rush hos PlayHippo. Ska få mina spins imorgon.
Citera
14-03-27, 12:20
Medlem
aects avatar
Tyckte inte det var nåt fel på V&J:s igår heller, spela 25spins på nya sloten och få 50 fs på Mega Fortune. Om man reda hade cash på spelkontot krävdes ju ingen insättning.
Citera
14-03-27, 12:55
Medlem
elimicmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aect
Tyckte inte det var nåt fel på V&J:s igår heller, spela 25spins på nya sloten och få 50 fs på Mega Fortune. Om man reda hade cash på spelkontot krävdes ju ingen insättning.

Var läste du det? Har jag inte sett något alls om. Enda jag fick var mail om XXX mynt så fick man freespins på nya sloten.
Citera
14-03-27, 12:57
Medlem
aects avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elimicmat
Var läste du det? Har jag inte sett något alls om. Enda jag fick var mail om XXX mynt så fick man freespins på nya sloten.

Jag fick ett mail om det, fick det mailet du skriver om också.

"Spela 25 spelrundor på Robotnik idag för att hämta 50 gratisspel på Mega Fortune imorgon kl 12:00."
Citera
14-03-27, 13:09
Medlem
12866s avatar
Har en liten fråga till er flashare...

Lyckobingo har under ett flertal gånger skickat erbjudanden till mig som konsument via Email.
ALLTID har det varit "du har blivit utvald för att få 100kr gratis, logga in nu! Gäller endast nya kunder!"

Har fått ca 6 stycken utav dessa, varje gång har jag påpekat att dom inte får skicka sånna mail till mig då jag inte ens är berättigad detta erbjudande, alltid har dom bett om ursäkt och sagt att deras IT ska kolla på det. Idag fick jag ett till!

Är inte detta falsk marknadsföring?

Dvs att erbjuda en (2 år gammal kund) ett nykunds erbjudande som man inte är ett dugg berättigad till?
Självklart har jag ju accepterat att få mail om erbjudanden (SOM JAG KAN NYTTJA)! Inte vilseledande information om att jag fått pengar som jag inte fått, eller kommer få. Slugt och fult att använda sig utav denna typ av marknadsföring!
Citera
14-03-27, 14:47
Medlem
derivats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uhlan
300% för mig

Intressant, befinner mig utomlands. Får vänta tills jag är i swe då.
Citera
14-03-27, 17:10
Medlem
Wild Turkey är det på betsafe
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här