2012-09-04, 17:29
Medlem
När jag åkte hem ifrån skolan så var det någon man i åldern 50-55 år som hade en vit påse med någon slags burk i.

Det jag är nyfiken på är vad det var han boffade, burken var helt silvrig och var samma storlek som en sprayburk ungefär, fast lite större.

Det ända jag såg på burken var stora varningstecken och det luktade ungefär som plast ifrån den.

Hans rus var väldigt likt en alkoholpåverkad - fast han var väldigt lugn, sluddrande (gick i princip inte att förstå alls vad han sa) och blicken liksom fastnade lätt verkade det som.

Så, vad kan han ha boffat? Syftade på thinner, fast det luktar väl mer som aceton typ?

Förövrigt verkade mannen kraftigt påverkad av det han hade boffat.
Citera
2012-09-04, 17:34
Medlem
Erich.Honeckers avatar
Var det inte bara sprayfärg då? Detta är en klassisk bild på en man som blivit tagen av polisen i staterna för att ha inhalerat sprayfärg i berusningssyfte: http://www.sportressofblogitude.com/...09/06/huff.jpg
Citera
2012-09-04, 17:40
Medlem
Stormorfars avatar
Krom kanske
Citera
2012-09-04, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erich.Honecker
Var det inte bara sprayfärg då? Detta är en klassisk bild på en man som blivit tagen av polisen i staterna för att ha inhalerat sprayfärg i berusningssyfte: http://www.sportressofblogitude.com/...09/06/huff.jpg

Not sure if troll.

Han hade inga synbara märken i form av färg eller annat i ansiktet. Han verkade vara väldigt varm/svettig också.
Citera
2012-09-04, 17:59
Medlem
Erich.Honeckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 41DS
Not sure if troll.

Han hade inga synbara märken i form av färg eller annat i ansiktet. Han verkade vara väldigt varm/svettig också.
Vem är det som skulle trolla?
Citera
2012-09-04, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erich.Honecker
Vem är det som skulle trolla?

Hade han nu haft massor av färg i ansiktet så hade jag ju fattat att det var färg. Men nu luktade det inte som vanlig färg och behållaren kunde man öppna med hjälp av en kork typ så själva flaskan var inte gjord till att sprayas med.
Citera
2012-09-04, 20:36
Medlem
Startgas (eter) eller butangas kanske.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här