det här är ett roligt ämne faktiskt..man ska alltid vara ärlig i mina ögon..man ska inte avskräcka eller sprida skräckpropaganda..men inte heller glorifera..
Här inne och på andra drogforum eller där det hänger mycket folk överlag så märker man vilka olika personligheter det finns...en person som brukar alkohol varje helg letar inte fel hos sig, påstår att men ett glas vin är nyttigt säger läkarna.. ja visst 1glas kanske, men inte en flaska och sedan bete sig illa gapa skrika utan omdöme och bli dum i huvudet, en person som brukar sömntabletter,amfetamin,cannabis andra typer av central stimulantia säger aa men alkohol då? det är minst lika farligt..för att... ja alkhol är farligt, men att vara påtänd leta bortförklaringar ljuga för sig själv och bruka droger är fan inte bättre..även om viss som brukar droger jobbar sköter sig och beter sig bra. men droger sliter förstör och har man dålig karaktär eller fastnar så går det utför fort.
hänger ni med? alla hittar bortförklaringar som gynnar sitt eget betende.. men ja aboslot alkohol,droger osv påverkar hälsan och förkortar livet avsevärt mycket. även tobak nikotin rökning osv.. även dammiga jobb som tex rivare utan mask tex.
men att påstå att AAS är inte är farligt och glorifiera det är både fel dumt och naivt...ja ghar själv inte legat på särskilt länge..men jag klev på för att ligga på året om.. och visst man gör de tman vill göra och älskar att göra.. men högtblodtryck,hjärtfel,kolestrol,negativ påverkan på rödablodkroppar, humörsvängningar,gyno,finnar,svettningar,dålig hy, problem med libidon,svårt att få upp kuken..eller jätte kåt.. samtdigt som man blir mera målinriktad fokucerad.. man stänger ute andra saker i livet blir fanatiskt detta rä dock högst individuellt..alla vi har olika typer av orsaker till att vbi gör det vi gör.. vissa letar genvägar till snabba muskler.. vissa personer borde inte bruka aas, men finns även personer som inet borde gå ut, inte dricka,inte röka inte punda osv. vissa kan punda utan att bli pundare.. allt har med gener,anlag,personlighet,mentalitet,inställning,vä rderingar och framför allt karaktär att göra-
jag räknar med att dö förtidigt en förtidig död pga aas, hamna på kåken ta livet av sig pga prestations ångest.. få hjärtfel, tungt och svårt att andas..blodproppar eller hjärnblödningar pga fel injektion nej men biverknings listan kan bli oerhört lång och de flesta drabbar alla..med tiden..antingen på engång eller efter ett par år.. beroende på gener anlag doser osv.. så folk som bara tränat ett år, äter som en tjej tränar som en fitta och inte är ett dugg påläst eller kan ett piss om prepp kost eller träning,..borde inte preppa för det förstör för alla andra..jag uppmanar ingen att preppa, men folk som vet vad dom gör, och vet vad dom ger sig in på hjälper jag gärna.. även så kan man förändras psykiskt när man blir isolerad och fokucerad..samt man ökar doserna hela tiden...blir lite blind och för väldigt många går det utför som sysslar med aas. framför allt de som vill hävda sig hitta genvägar och syssalr med andra droger på sidan av.. upp som en sol ner som en pannkaka kort därefter..ärliga biverkningar tråden är tråd med skitsnack.
så glorifiera inte det här, men avskräck inte heller..det går att bygga bra på en 500mg testo e kur e4d ocg 25mgdoll..utan att slita nämnvärt mkt på hälsan..dock märker jag av en del sides nu redan men tålamod variation bra träning och kost räcker långt..så folk har för dålig respekt för preppen, även jag.
Mvh
Senast redigerad av IceDog 2012-09-03 kl. 21:38.