Resultat: Ska Israel tillåtas gå med i EU?
Nej
62,07%
18 röster
Ja
37,93%
11 röster
2002-11-23, 22:05
Medlem
Givetvis tillåts inte Israel gå med i EU, man vill inte gärna ha barbarer med i rådet. Fast det skulle nästan inte föörvåna mig om sionisterna lyckades få in Israel, så mycket som dom kan manipulera och ljuga!
Citera
2002-11-23, 22:57
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
USE är verklighet redan om några år. Kan bara uppmana dig till att ta del av den fria information som finns i ämnet.
Ok! Du och några stolliga liberaler önskar se ett federalt Europa, emot er har ni "bara" vänstern och högern.
Om några år, ja just det.
Fast visst finns det krafter som önskar ett federalt Europa, du vill nog bara ha en kopia av USA, med pro-sionism på köpet. Och visst är svenskarna amerikaniserade, men resten av Europa kommer ALDRIG gå med på detta.
Citat:
Fast USA har ju Hawai...?
Å vi har Kanarieöarna..det räcker

För övrigt tror jag inte judarna vill komma med i EU, varför skulle de vilja beblanda sig med gojer?, Handelsavtal som de tjänar pengar på har de redan fått, trots att marockanska apelsiner är godare...
Citera
2002-11-24, 14:54
äldre konto (old)
Ej medlem
EU är bra, iaf om man blir en EUbyråkrat...

Exempel på fördelar som en EUbyråkrat har:

1 Omöjligt att få sparken

2 INgen kollar vad man egentligen gör

3 Betydligt bättre lön är vad du får som latrintömmare i Överkalix bandbataljon

4 Förmåner som 13:de månadslön, extra mycket i lön om du har famlij etc.

Avslutningsvis:
Är man en del av detta systemet älskar man EU, är man inte det får man skylla sig själv.
Citera
2003-07-24, 11:00
äldre konto (old)
Ej medlem
nej
Citera
2003-07-24, 11:03
äldre konto (old)
Ej medlem
Ja..... då kan Israel inte längre hålla på hur som helst, vilket gynnar den demokratiska utvecklingen i regionen. EU kommer givetvis att sätt krav på Israel aggerande i en del frågor.
Citera
2003-07-25, 21:55
äldre konto (old)
Ej medlem
Under hela 1900 talet har man använt olika metoder i Europa för att få ner judepopulationen. När man nu äntligen fått ner det till en godtagbar nivå ska vi då släppa tillbaka dem igen????
Citera
2003-08-06, 21:52
äldre konto (old)
Ej medlem
...

Citat:
Ursprungligen postat av beatbox
Ja..... då kan Israel inte längre hålla på hur som helst, vilket gynnar den demokratiska utvecklingen i regionen. EU kommer givetvis att sätt krav på Israel aggerande i en del frågor.

jag tror faktiskt att FN skulle fixat Israel-konflikten ifall USA tillåtit detta,
eftersom så verkligen inte är fallet, varför skulle EU ha ngn bättre lycka?

Däremot skulle det vara lite komiskt ifall Israel gick med i EU, då får ju vänsterfeministkommunisterna något mer att klaga på om EU..
Citera
2003-08-06, 23:54
äldre konto (old)
Ej medlem
.

Nej!!! :twisted:
Citera
2003-08-21, 14:27
äldre konto (old)
Ej medlem
Trots att jag på alla plan är emot den europeiska unionen kan jag se vissa fördelar på kort sikt med att få in israel i den europeiska unionen, på samma sätt som turkiet börjar slaka på förtrycket mot kurderna för att komma med i västeuropas lilla EU-klubb skulle israel vara tvingade att ta bort vissa av de rent nazistiska lagar som för närvarandet råder.
Det är också alla fördelar som står att finna...
Jag röstade nej, varför? Jag vill inte ha med israel i EU eftersom att det skulle öka prägeln av EU's strävan efter att bli en superstat, något som bör förhindras, jag tror inte på terrobalans.... Bevara Sverige neutralt, kärnvapenfritt och folkligt styrt!
Citera
2003-08-21, 14:44
Medlem
Securions avatar
Citat:
Bevara Sverige neutralt, kärnvapenfritt och folkligt styrt!
... och på så sätt dömma hela vår befolkning och kultur till undergång...?
Nej, vi får nog se till vårt eget intresse först och till PK-maffians påtvingande skuldkänslobehov i andra hand.

Israel in i EU och svensk trupp till Israel för att försvara den enda demokratiska kraft som finns där i mellanöstern.
Citera
2003-08-28, 02:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carl H
Givetvis tillåts inte Israel gå med i EU, man vill inte gärna ha barbarer med i rådet. Fast det skulle nästan inte föörvåna mig om sionisterna lyckades få in Israel, så mycket som dom kan manipulera och ljuga!

Framför allt har israelerna ingen nytta av att slösa bort skattemedel på att sitta i en organisation som hyser antisemiter, kommunister, nazister och annat pack! EU är ett storhetsvansinnesprojekt som hittills bara har "överträffats" av nazzarna och kommunisterna!
Citera
2003-09-05, 04:24
Medlem
unikums avatar
Nej, Israel ligger inte i Europa. Samma sak gäller Turkiet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in