2012-09-03, 03:32
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Ja, går det att snorta en speedball? Alltså att typ ta tjack och sub, polare till sa att det var jävligt skönt att skjuta i sig tjack och sub.

Och då undrar jag om det går och om någon här har gjort det?
Citera
2012-09-03, 03:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Ja, går det att snorta en speedball? Alltså att typ ta tjack och sub, polare till sa att det var jävligt skönt att skjuta i sig tjack och sub.

Och då undrar jag om det går och om någon här har gjort det?
Varför lita mer på en anonym chatt än din polare, testa och du kan antingen dementera berusningen eller....? " lycka till...."
Citera
2012-09-03, 04:12
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slev
Varför lita mer på en anonym chatt än din polare, testa och du kan antingen dementera berusningen eller....? " lycka till...."

Varför jag frågar här på FB är att min polare inte visste om det gick eller inte. Och då tänkte jag att någon här har erfarenhet av det.
Citera
2012-09-03, 05:00
Medlem
eradnups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Varför jag frågar här på FB är att min polare inte visste om det gick eller inte. Och då tänkte jag att någon här har erfarenhet av det.
Egentligen ska det väl vara heroin o kokain.

Men pröva du med lite sub till tjacket.
https://www.flashback.org/t341770
Citera
2012-09-04, 00:37
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eradnup
Egentligen ska det väl vara heroin o kokain.

Men pröva du med lite sub till tjacket.
https://www.flashback.org/t341770

Jodå visst vet jag att en "äkta" speedball är med heroin o kokain. Men nu får jag bara tag på tjack och sub.

Okej ska jag nog prova på det nästa gång får tag på det.
Citera
2012-09-04, 03:02
Medlem
undervattenfisks avatar
Sub och tjack iv har aldrig gett mig mer än en lite mjukare påtändning, inte nå överdrivet woho! ta subben till avtändningen istället för att slösa på det.

OT: hittade en grönad MK med vad som påstods vara helt ok horse ikväll så när pengar kommer in så ska jag bocka av på min "to do"-lista en riktig speedball efter att jag lokaliserat "helt ok" kola.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in