Flashback bygger pepparkakshus!
  • 7
  • 8
2012-09-04, 02:05
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Det här är kanske lite ot. Jag vet en tjej som bara umgås med kriminella och knarkare. Hon blev ihop med en kille för att han rökte spice och hans brorsa var en riktig knarkare och gangster.

Men hon upptäckte att han inte alls var lika som sin bror. Då tröttnade hon på honom och träffade en kille som var knarkare, men sedan tröttnade hon på han också. Nu är hon ihop med en kille som är ungefär 35år och är en hårdknakande kille. Hon är själv 17år. Hon umgås med de värsta killarna här i stan.
Citera
2012-09-04, 02:22
Medlem
BenAsslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agzzzo
Nej ingen som knarkar, dock någon som brukar.

Vad anser du vara skillnaden på att knarka knark och att bruka knark, då?
Citera
2012-09-04, 02:24
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Det här är kanske lite ot. Jag vet en tjej som bara umgås med kriminella och knarkare. Hon blev ihop med en kille för att han rökte spice och hans brorsa var en riktig knarkare och gangster.

Men hon upptäckte att han inte alls var lika som sin bror. Då tröttnade hon på honom och träffade en kille som var knarkare, men sedan tröttnade hon på han också. Nu är hon ihop med en kille som är ungefär 35år och är en hårdknakande kille. Hon är själv 17år. Hon umgås med de värsta killarna här i stan.
Jag vet inte, men jag tycker 35 åringen är mer pinsam som är tillsammans med en 17 åring
Citera
2012-09-04, 06:12
Medlem
M0ntanas avatar
Det snackas flickvän. Inte framtida fru och mamma till era barn, mankan väll få ha lite kul tillsammans, sen blir inte barnen skadade om mamman är ren något år innan hon blir gravid då är allt ute cioh kroppen återhämtad. Den kan återhämta sig från extremt mycket ska ni veta.
Citera
2012-09-04, 06:36
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M0ntana
Det snackas flickvän. Inte framtida fru och mamma till era barn, mankan väll få ha lite kul tillsammans, sen blir inte barnen skadade om mamman är ren något år innan hon blir gravid då är allt ute cioh kroppen återhämtad. Den kan återhämta sig från extremt mycket ska ni veta.
Jag känner en del tjejer som tagit droger, blivit med barn, blivit rena, fött friska barn och sen har ju en del börjat om igen men ändå, barnen är helt friska och normala så inte behövs det några års renhet för fysiskt friska barn inte?
Citera
2012-09-04, 08:55
Medlem
M0ntanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Jag känner en del tjejer som tagit droger, blivit med barn, blivit rena, fött friska barn och sen har ju en del börjat om igen men ändå, barnen är helt friska och normala så inte behövs det några års renhet för fysiskt friska barn inte?
Klart du kan sluta direkt du försöker eller blir gravid och det klarar sig men det kan bli skador då. Samt att ju mer du renar systemet innan du skaffar unge ju bättre klarar den sig. Pappan ska inte vara någon knarkande kille heller eller så slutar han med dig när ni blir med barn. För det är aldrig okej att föräldrar har en unge och aktivt missbruk samtidigt. Tillochmed alkoholmissbruk som de flesta av er är uppväxta med, drickas som fan på helgerna och något eller ibland flera glas vin på vardagskvällen/öl. Barskåp och alltid alkohol hemma. Det är inte jag Ändå använder jag allt jag kommer över förutom den nya lagliga skiten.
Senast redigerad av M0ntana 2012-09-04 kl. 08:57.
Citera
2012-09-04, 22:01
Medlem
shedevilswes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Förstår inte vad du får ut för konstig fetisch utav detta men du hade tur att det var reklam på tv för nu fick du läsa om en till "knarkare" lllllll......................

Det handlar väl inte om att jag har nån sjuk fetisch? Det som gjorde mig nyfiken är att en polare som tar cb, lsd och spice inte ville att hans tjej skulle röka för att han inte ville ha en "pundarflickvän", tyckte det var lite konstigt med tanke på att han själv röker på flera dagar i veckan och trippar nån gång om året. Varför skulle inte hon få prova då liksom?

Sen är det ju alltid kul att se skillnaden på svaren på de som tar och inte tar själva.

Citat:
Ursprungligen postat av M0ntana

Precis, ska man skaffa ungar så håller man sig borta från alla sorts droger, inräknat nikotin, koffein och alkohol. Men nu är det ju så att man är ju ung. Vill inte skaffa barn än på några år.
Citera
2012-09-04, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shedevilswe
1. Skulle ni vilja ha en tjej som knarkar?
2. Varför/Varför inte?
3. Tala även om om du själv tar droger och vad du tar.

1. Ja jag vill ha en tjej som knarkar, eftersom jag knarkar själv och vill ha någon att knarka med. Det är dessutom sexigt eftersom jag inte vet många tjejer som knarkar.

2. Se ovan.

3. Cannabis, alkohol och nikotin för det mesta men har även provat på ett par bensos, opiater och hallucinogener and i LOVE it!
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in