Citat:
Ursprungligen postat av lrad070142
Förutom att det är lite försent att ge amnesti till Stig Wennerström

, så håller jag med dig till 100% - och önskar att själv hade kunnat skriva lika bra.
Finns postum amnesti. Även de som avrättats kan få det, t.ex.
Thimothy John Evans. (Praktiskt spelar det iofs ingen roll, men det är stort ändå.)
Citat:
Ursprungligen postat av lrad070142
OT: borde det inte finnas en "gilla"-knapp på Flashback? Jag har sett att man ibland har ordnat en "omröstning" i en tråd, för att slippa massa "jag med!"/"håller absolut inte med!"-inlägg. Nu kan man ju iofs skriva "+1", utan att tillföra något nytt, men jag gissar att sådana inlägg rensas bort i de hetaste trådarna.
Nja, det är mer hantverksmässigt med inlägg.

Citat:
Ursprungligen postat av wtfuk
Wow, nu går du på min mamma?

Hörru din lilla besserwisser jag ska inte falla i den pajkastningsfällan.
Bra. För visst är det jobbigt med gropar man själv grävt?
Citat:
Vad menar du? att information som påstås ha stulits som ingen sett är militär verksamhet.
Hävdar skatteverket att det handlar om militära hemligheter?
Jag vet inte hur styrsystemen till flottans sjömålsrobotar är utformade och alltså finns det inga sjömålsrobotar.
Jag vet inte vilka som har skyddade identiteter och alltså finns det inga personer med skyddade identiteter.
Ägna nu ett par dagar, skall vi säga till Onsdag, på att fundera över varför det inte är helt enkelt att ha rättegångar rörande hemligstämplad information.
Citat:
EXTRA EXTRA Herr Lindholm har ett scoop.
Här har du det du efterfrågar:
http://freehammond.com/
När efterfrågade jag den fattige pajasen? Som sagt var, pröva att läsa böcker.
Citat:
Och nej, har jag nämnt Guantanamo i sammanhanget? har jag det så vinner du.
@Irad, det är bara att lära sig.
Gode Gud, du är verkligen obildad. Att du gått genom hela ditt liv utan att veta vad "belagd med restriktioner" innebär är visserligen småtrist, men det är ingen vanära. Däremot är det nesligt att du inte tar reda på vad det innebär, utan går på som om han har fått en enkel till Gitmo.
Om du var upptagen med annat för ett par år sedan och alltså missade att mor inte visste om sonen var levande eller död så är det inget att skämmas för. Men att du sväljer den där billiga tidningsankan att någon slö journalist drar korkade liknelser mellan mor Assange och Mor Warg är vanhedrande.