Snyggt satt elfmeter Biling!

(det är inte bara att "gå fram och slå in den"! Fråga Beckham, Staffan Tapper m fl mfl!).
(en OT-fundering apropå att Royal Navy huserar både här och i litteraturcitatquizen - varför skrotar engländarna Invincible samt det andra hangarfartyget vars namn jag glömt ca tio år innan de nya, större (nästan US-sized) tas i bruk..? OK, SeaHarrier var gammal och trött och F35 fanns inte tillgänglig än - är EN förklaring jag kan i stunden komma på... men jäkligt udda. Det normala är ju snarare att vapensystem s a s överlappar varandra a la Draken-Viggen-Gripen. Skickar inte det en konstig signal - "vi hoppas vi inte behöver hangarfartyg under ett decennium.." Very strange indeed. Jämför hur just Trident om jag minns rätt gradvis ersatte Polaris, som sig bör..? )