Dom har haft hyres sänkningar dom senaste åren. Så jadu?
Dom hyressänkningarna hade ju varit ännu större om idioter som du kunde begripa att inte slösa med el bara för att det är "gratis"
Det är INTE gratis, vad är det som är så svårt att förstå?
Jag rekommenderar TS att göra vätgas genom elektrolys, och sedan köpa en vätgasdriven bil.
Drar riktigt mycket el, typ fem gånger mer per mil än en batteribil.
LL
Vet du hur lite vätgas man kan få fram på en vanlig skarvsladd? Har du tur kan du köra till pizzerian ett par gånger i veckan. Om du nu inte bor i skogen för då är det en tur till grannen som är gränsen.
Nja, nu överdriver du lite, typ en tiondel så lång körsträcka som om jag laddat en tesla i samma uttag samma tid räknar jag med, men ström går det åt, vilket var syftet!
Men herregud vilka idioter ni är! Jag hade samma i en BR jag hade och körde helkropps dubbelsolarium och det hände absolut ingenting trots jag solade en gång om dagen i en hel timme. Fastigheten har väl avtal med energibolaget så de tär fritt fram.
Kör du på bara! Jag hade skaffat solarie, luftrenare och AC.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!