2013-07-16, 16:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kosmos.
ööh okej bra där Freud. Kopplar du samman alla sexuella preferenser med barndom? Min mamma har skitsmå bröst så det är definitivt inget från min barndom och trygghet är inget jag saknar...

Hmm jag sa typ tvärtemot och att man skulle tänka bort sex?
Citera
2013-07-16, 20:19
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
Om man tänker bort sex så symboliserar stora tuttar kvinnlighet och kvinnlighet symboliserar mamman. Det är alltså trygghet du får av stora tuttar och det sexuella är bara något som kommer på köpet och som du nu rationaliserat fram en idé om.
Vill du få svaret på det här så skall du grotta ner dig i din barndom och inte dina sexuella preferenser. Ja om du anser att detta är ett problem då. Utveckla gärna det där med den "magiska" känslan.

Jag ser fram emot liknande analys angående benkillar, modellkillar, samt rumpkillar då givetvis.
Även andra för mig okända sorter
Citera
2013-07-16, 21:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gertrud1
Jag ser fram emot liknande analys angående benkillar, modellkillar, samt rumpkillar då givetvis.
Även andra för mig okända sorter

Du ska givetvis få en signerad bok när den släpps i sin fullo.

Nej men som sagt inte sex men hela biten med anknytning och amning och så hade nog varit intressant att kolla på.
Citera
2013-07-17, 17:36
Medlem
vasaduellers avatar
Citat:
Om man tänker bort sex så symboliserar stora tuttar kvinnlighet och kvinnlighet symboliserar mamman. Det är alltså trygghet du får av stora tuttar och det sexuella är bara något som kommer på köpet och som du nu rationaliserat fram en idé om.
Vill du få svaret på det här så skall du grotta ner dig i din barndom och inte dina sexuella preferenser. Ja om du anser att detta är ett problem då. Utveckla gärna det där med den "magiska" känslan.

Citat:
Du ska givetvis få en signerad bok när den släpps i sin fullo.

Nej men som sagt inte sex men hela biten med anknytning och amning och så hade nog varit intressant att kolla på.

Tänkvärt.

Jag vet inte om min smak när det gäller kvinnors figur är en medfödd instinkt, eller om det beror på någon slags upplevelse från barndomen.

Min mamma och mina systrar har alla små bröst av naturen. Jag vet även att ett par av dem har haft lite problem med amning av sina barn. Våra gener är väldigt smart programmerade i många avseeden, och jag skulle inte bli förvånad om det finns någon mekanism som gör att en man från en släkt med väldigt småbystade kvinnor, föds "förprogrammerad" att dras till kvinnor med extra stora bröst. Detta för att balansera upp arvsanlagen, och därmed förutsättningarna för problemfri amning av kommande generationer. Det sistnämnda är dock ren bro science från min sida...

Jag vet inte hur det var när jag var bebis, förutom att min mamma säger att hon endast ammade mig, och inte använde någon ersättning. Jag minns inte att jag egentligen lade märke till min mammas bröst någonsin, förutom att de kändes små och konstigt hårda när hon kramade mig.... tror dock inte att det är något som har format mina preferenser i val av partner.

Men jag minns att jag direkt blev fascinerad av kvinnor med stora bröst, när jag som förskolebarn fick för mig att börja bläddra i en herrtidning vid kassan i mataffären. Jag minns att jag efter det gick direkt till tidningsställen, för att titta på nakenbilder i tidningar, så snart jag var med i mataffären. När min mamma först lade märke till det så tyckte hon att det var komiskit och lite sött, antar jag, för hon brukade skratta och skämta om det. Men efter ett tag så tror jag att hon började tycka att det var pinsamt, för hon sa åt mig på skarpen att inte tjuvläsa tidningar i mataffären. Jag minns inte hur jag reagerade, eller om det var sexuellt, utan bara att jag tyckte om att titta på nakna tjejer med stora tuttar. Det var väl första gången jag egentligen lade märke till bröst, och deras storlek/utseende.

När jag sedan gick i mellanstadiet så började mitt eget intresse för sex att vakna, i takt med att de första flickorna började få bröst. Jag minns att jag redan från början älskade att titta på tjejerna som började få lite större bröst än de andra. De flesta av mina första förälskelser och flickvänner var tjejerna med störst bröst på min högstadieskola.

Visst var medias bild av drömkvinnan på 80(90)-talet ofta storbystad, som t ex Dolly Parton, Samantha Fox och Sabrina Salerno från musikscenen, eller Erika Eleniak och Pamela Anderson från Baywatch. Men inte i sådan omfattning att jag blev indoktrinerad. Vad jag kan minnas så hade typ 99% av kvinnorna i tidningar och på tv normalstora bröst. Och detta var före internet och lättillgänglig porr.

Jag bär nog med min någon slags inre otrygghet från barndomen, vilket kanske gör det troligt att jag dras till trygghet. Kanske är det detta som stora bröst symboliserar för mig. Bröst så stora att jag kan begrava huvudet mellan dem, ger kanske en känsla av trygghet och skönt laddad verklighetsflykt... Men rent spontant så tror jag inte att jag har några större men från min barndom, som trots allt var helt ok i många avseenden. Stora bröst är för mig en rent visuell och sexuell grej. Jag vill pressa min kuk mellan ett par jättebröst. Inte bara ligga och snutta på dem i någon slags regression till barndomen.

Min egen teori är alltså att det är en medfödd fascination för, och attraktion till, extra stora bröst. Men om jag går till en psykolog någon gång, så kan jag ju passa på att fråga om han/hon har någon teori om detta.

Jag upplever det väl inte som något problem för mig själv direkt, förutom att det är svårt att hitta tjejer som passar in på min drömbild. Det verkar som om ganska många andra killar delar min smak, och det fåtal kvinnor som har dessa proportioner, är ofta hårt uppvaktade/gifta/med barn etc.

Kanske finns det många tjejer där ute, som gärna skulle skaffa jättebröst om killen de älskar gillar det, och betalar för dem. Men jag tror att de flesta tjejer som tycker att det är snyggt/kvinnligt/sexigt med riktigt stora bröst, redan har skaffat sillisar, om de vill göra det. Dessutom så vill man ju inte riskera att få någon att känna sig otillräcklig, eller att göra något som de inte känner sig 100% bekväma med.

Så jag tror att det är bättre att hålla sig till kvinnor som har fått riktigt stora bröst av naturen, eller som redan har opererat in stora implantat. Vilket kanske är 1-2 på 100. Sedan så skall ju personlighet, utseende i övrigt, och den praktiska situationen stämma också, precis som för alla andra med mindre uteslutande kriterier. Och sedan skall det ju säga "klick" också.

Det blir inte många potentiella drömkvinnor att välja bland, när man har min smak. Vilket i sin tur gör att jag lätt blir lite nervös och tappar min normala swagger, de få gånger jag faktiskt träffar på en sådan tjej i verkligheten.

Anyway, det är ett lyxproblem. Eller inget problem alls egentligen. Jag antar att jag helt enkelt får arbeta lite hårdare, om jag vill hitta kvinnor som matchar min smak perfekt. Vilket kan vara värt besväret

Vad jag menar med "magisk" effekt av en tjej med jättebröst/smal midja, är t ex att jag kan lägga märke till henne på långt avstånd i en folkmassa, och att det nästan är omöjligt för mig, att släppa henne och hennes behag, med blicken. Jag känner en omedelbar lust att komma nära henne, och att se och känna på hennes bröst och midja. Ofta kan jag bli blixtförälskad, om tjejen i fråga stämmer i övrigt också. Det är svårt att fokusera på annat, och svårt att låta bli att titta, även om tillfället är fel (shoppar med flickvän etc.). Om jag sitter på en uteservering, och en sådan tjej går förbi, så får jag en impuls att bara resa mig upp och springa ifatt henne. Jag skulle kunna sammanfatta känslan som fokus, pirrande upphetsning och stark åtrå, på gränsen till att ta över kontrollen över mina handlingar.
Senast redigerad av vasadueller 2013-07-17 kl. 18:01.
Citera
2013-07-17, 19:43
Medlem
coolaballos avatar
Om det är inte porrskadad så är det en preferens eller något i det undermedvetna. Sluta älta och lägg energi som gör dig lycklig istället.
Citera
2013-07-18, 14:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vasadueller

Riktigt intressant att läsa och bara helt enkelt en sexuell preferens, något förträngt eller en fiffig biologisk programmering lär vi aldrig få veta. Som du sa något direkt problem finns ju inte mer än att din selektivitet blir extrem men i en värld med typ 4 miljarder kvinnor finns det gott om stora tuttar där ute.
Senast redigerad av Burros 2013-07-18 kl. 14:58.
Citera
2013-12-02, 19:28
Medlem
benchpresss avatar
När jag ser en riktigt storbystad kvinna tänker jag "daaaaamn girl".

Älskar kvinnor som vill visa upp sig!
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in