• 1
  • 2
2012-08-29, 18:43
Medlem
Capys avatar
Jag tycker att general portion rinner ganska mycket men det kanske r individuellt, har hrt flera som tycker att det rinner vldigt lite.
Citera
2012-08-29, 20:01
Medlem
avskum1982s avatar
Oden portion var rtt rinnig, dock var det runt 1 r sedan jag kpte en dosa.

Tips r ju att kpa en snushink ifrn swedsnus eller prillan och tillstta vatten (+ ev arom) som du vill ha det. Tror de sger att 10-12ml per dosa r "lagom", bara sa p lite till om du vill ha det rinnigare.
Citera
2012-08-29, 21:14
Medlem
Kartt92s avatar
Kolla p utgngsdatumen innan du kper det. Kp det nyaste, d de brukar rinna mer.
Kanske lite uppenbart detta, menmen.
Citera
2012-08-30, 10:09
Medlem
Cornholio.s avatar
Testa jnkarnas motsvarighet till svenskt snus, allts dip.
Citera
2012-09-01, 15:17
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Capy
Jag tycker att general portion rinner ganska mycket men det kanske r individuellt, har hrt flera som tycker att det rinner vldigt lite.

De f gnger som jag snusat General p senare r har det verkligen runnit lite, knappt ngonting alls jmfrt med d man var yngre.
Citera
2012-09-01, 16:44
Medlem
Kartt92s avatar
Kan de inte bero p att du inte hade lika stor grop nr du var yngre? S nu nr du har strre s rinner det mindre
Citera
2012-09-02, 16:04
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kartt92
Kan de inte bero p att du inte hade lika stor grop nr du var yngre? S nu nr du har strre s rinner det mindre

Tror inte p den tesen, d allt annat snus rinner just frutom Generalen. Swedish Match mste ha ndrat p receptet d det blev dligt fr ett par r sedan och jag har snusat i fjorton r s det har ingenting med storleken p gropen att gra.
Citera
2012-09-03, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Tror inte p den tesen, d allt annat snus rinner just frutom Generalen. Swedish Match mste ha ndrat p receptet d det blev dligt fr ett par r sedan och jag har snusat i fjorton r s det har ingenting med storleken p gropen att gra.

Detta stmmer med ven mina erfarenheter. Innan priset steg till rent bisarra niver fr ngra r sedan snusade jag alltid General, och d var det riktigt saftiga och fina portioner. Sedan dess har jag gtt ver till billigare snus, men kper General vid enstaka tillfllen. Och jag upplever definitivt att de r torrare nu.
Citera
2012-09-03, 14:27
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JP1
Sedan dess har jag gtt ver till billigare snus, men kper General vid enstaka tillfllen. Och jag upplever definitivt att de r torrare nu.

Upplever det precis s ocks!
Citera
2012-10-02, 20:06
Medlem
Necroshadows avatar
Jag snusar Grov, det fungerar riktigt bra ifall du nu vill ha ett snus med stark smak och lite rinnigt.
En dosa ls s kan du gra dig en riktigt fin prilla.

Vid nrmare eftertanke tror jag faktiskt att jag ska baka ihop en jvel sjlv nu .
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in