Oden portion var rtt rinnig, dock var det runt 1 r sedan jag kpte en dosa.
Tips r ju att kpa en snushink ifrn swedsnus eller prillan och tillstta vatten (+ ev arom) som du vill ha det. Tror de sger att 10-12ml per dosa r "lagom", bara sa p lite till om du vill ha det rinnigare.
Kan de inte bero p att du inte hade lika stor grop nr du var yngre? S nu nr du har strre s rinner det mindre
Tror inte p den tesen, d allt annat snus rinner just frutom Generalen. Swedish Match mste ha ndrat p receptet d det blev dligt fr ett par r sedan och jag har snusat i fjorton r s det har ingenting med storleken p gropen att gra.
Tror inte p den tesen, d allt annat snus rinner just frutom Generalen. Swedish Match mste ha ndrat p receptet d det blev dligt fr ett par r sedan och jag har snusat i fjorton r s det har ingenting med storleken p gropen att gra.
Detta stmmer med ven mina erfarenheter. Innan priset steg till rent bisarra niver fr ngra r sedan snusade jag alltid General, och d var det riktigt saftiga och fina portioner. Sedan dess har jag gtt ver till billigare snus, men kper General vid enstaka tillfllen. Och jag upplever definitivt att de r torrare nu.
Jag snusar Grov, det fungerar riktigt bra ifall du nu vill ha ett snus med stark smak och lite rinnigt.
En dosa ls s kan du gra dig en riktigt fin prilla.
Vid nrmare eftertanke tror jag faktiskt att jag ska baka ihop en jvel sjlv nu .
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!