2012-08-29, 16:04
Medlem
Skuurres avatar
Såg att www.prylshoppen hade fått in denna https://www.prylshoppen.se/product_i...dkl2qd34rav026

Något ni tror är värt pengarna?
Citera
2012-08-29, 18:37
Medlem
Adks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skuurre
Såg att www.prylshoppen hade fått in denna https://www.prylshoppen.se/product_i...dkl2qd34rav026

Något ni tror är värt pengarna?

Ganska svårt att tro något när man inte vet vad den innehåller. Är väl bara att testa/vänta tills någon annan testar som gäller. Inget fel på priset iaf om det är okej grejer.
Citera
2012-08-30, 08:41
Bannlyst
Nej inte ens 60 spänn/G är riktigt bra och då dessutom starkare än dom andra, ja recensioner blir spännande.
Citera
2012-09-01, 08:04
Medlem
Aviarts avatar
Totalt värdelös. Ett mindre rus i ca 5-10 minuter sen tvärdör det och man är inte ens lite efterskön. Jag rökte igårkväll och tog då även den första av många. Kände inget och det smakade rövskägg att inhalera. Nu när jag tände min wakey blev jag mer stukad än vad jag blev igårkväll, helskumt.

2/10
Citera
2012-09-01, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aviart
Totalt värdelös. Ett mindre rus i ca 5-10 minuter sen tvärdör det och man är inte ens lite efterskön. Jag rökte igårkväll och tog då även den första av många. Kände inget och det smakade rövskägg att inhalera. Nu när jag tände min wakey blev jag mer stukad än vad jag blev igårkväll, helskumt.

2/10

Håller med, inte mycket att hänga i granen här.
Fuji extra stark var mycket bättre än de här, både i smak och rus.
Citera
2012-09-01, 15:19
Medlem
Japp, helt kass.
skulle tippa på 1/3 potens max om man jämför med fuji
sen var ju förpackningen rekord i luffighet, nog fan har dom väl råd med en zip istället för
en påse som självförstörs vid öppning
Citera
2012-09-01, 17:44
Medlem
Sluta köpa skitmixar och köpa rena cannabinoider och gör egen rökmix. Dessutom vet du isf den aktiva ingrediensen samt du kan bestämma potensen och baseherben, alternativt röka rent om du inte vill dra i dig växtmaterial.

Denna mixen kostar säkert 10kr att tillverka, undrar hur många miljoner PS drar in årligen på okunniga folk.
Citera
2012-09-02, 12:24
Medlem
Läst mig till att denna innehåller ingen SC överhuvudtaget. Synd man inte kolla runt innan man köpte skiten
Citera
2012-09-16, 19:07
Medlem
hoppidoppis avatar
Alltså vad i helvete?

Ni kan ju lätt få tag i rökmix som är milligram-potent för 20kr/g, om ni blandar det själva.

Vad är problemet? Sluta bli blåsta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in