• 5
  • 6
2012-08-29, 22:01
Medlem
Snälla Ts, läs dina egna inlägg några gånger så förstår du säkert själv till slut varför du har svårt för att hitta nytt jobb, du är en looser. Försök ändra på det så ska du nog se att det blir lättare att hitta ett annat jobb.
Du skriver att ditt snuskande är som ett beroende.. Sök hjälp då, ring en psykolog förslagsvis.
Senast redigerad av Dr.Oktor 2012-08-29 kl. 22:03.
Citera
2012-08-29, 22:04
Medlem
Faan TS, jag ser ju att det är en WIN-WIN-WIN-WIN situation som öppnar sig - bara du kan få arslet ur vagnen och säga upp dig från McDonalds. Du blir ju knappast rik av att arbeta på McDonalds och du verkar definitivt inte bli lycklig av att arbeta där heller - så varför fortsätta?

Det är ingen katastrof att vara arbetslös i dagens Sverige - du kommer bara att vara ytterligare en av hundratusentals människor som får sin försörjning från a-kassa, soc eller arbetsförmedlingen. Du kommer fortfarande att ha i stort sett lika mycket pengar - eller rättare sagt lika lite pengar - i plånboken när du blivit arbetslös.

Förändringarna blir följande:

Win1: Ditt liv blir bättre, du får mer fritid, känner dig lyckligare och slipper stå och kleta skit i folks mat.
Win2: Kunderna mår också bättre och blir lyckligare och kan äta sig feta

Win3: Nån annan mer arbetsvillig individ kan få ditt arbete på McDonalds och bli en lyckligare individ.

Win4: Och McDonalds kan äntligen få bättre kvalitet på burgarna (det måste faen vara McDonald i min stad du jobbar på så jäkla äckliga burgare som de har) och sälja ännu mer och göra större vinst - då blir chefen också lycklig!!
Citera
2012-08-29, 23:44
Medlem
vivalarevolucions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lopra
Det känns bra inombords när jag vet vilka ohygieniska burgare ni mumsar i er. Jag kommer knappt ihåg den senaste gången jag tvättade händerna på jobbet. Även om jag släppt en redig last på toan så tvättar jag inte händerna. När jag nyser så bryr jag mig inte om att rikta huvudet bort från burgarna jag förbereder, jag siktar snarare på dem. Även fast jag inte behöver hosta så brukar jag göra det, rätt på maten, bara för att göra den ännu fullare av bakterier. Tappar jag något på golvet plockar jag bara upp det och serverar det till kunderna. Ibland puttar jag runt det jag tappat lite så att de skall bli extra skitigt.
Haha! Det är bara WT-pack och sunkiga dåliga människor som äter på mcdonalds så rätt åt dom!

Nej skämt åsido,
det kan vara förståeligt om du visste vilka kunder du gjorde detta mot. Men när tom vanliga hederliga människor äter av dem, t ex. Gunnar som snabbt åker förbi genom drive-in'nnen (arabjävel) pga olidlig hunger eller Johan som genomlider en äcklig familjedag med polarens snorungar med happymeals och dylikt - Då är det förjävligt!

Säg upp dig, även fast det är svårt så kan du inte fortsätta med detta beteendet. Varför? Se ovan.
Citera
2012-08-30, 01:00
Medlem
Tack TS, efter att ha läst detta har jag ätit på McDonalds för sista gången.

Jag tycker verkligen du ska söka dig ett nytt jobb - inte nödvändigtvis inom samma branch...(!)

Tvångstankarna har kontroll över dig - försök att få kontroll över dem istället.
Citera
2012-08-30, 15:41
Medlem
ekrangalens avatar
Stryk ska du ha,

Byt jobb för fan om du e så less på det?
Citera
2012-08-30, 20:30
Medlem
nex112s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lopra
Vet ju inte rikligt vad jag vill studera. Du får gärna komma med något bra tips som man kan plugga?

Har sökt andra jobb men hittar inget.

Vill bara skita på alla äckliga hamburgare som folk köper, känner att jag verkligen inte orkar hålla på att göra hamburgare hela dagarna.

Tack annars för tipset.
Plugga till nåt yrkesförberedande. yrkeshögskola eller kvalificerad yrkesutbildning. Jag googlade bara på det, hittade nåt som jag kände lät bra, ansökte, och pluggade sen ett år och nu har jag bra fast jobb inom det området jag pluggade!
Citera
2012-08-31, 00:56
Medlem
När man läser de svar du får här, så blir ditt problem än mer förståeligt. Har du en så usel chef som får dig att må så dåligt och sådana medmänniskor som kan kläcka ur sig så mycket arrogant uppblåst skit som de gör här, så torde den bästa lösningen förmodligen vara att förfina dina talanger genom att exempelvis blanda biologiska stridsmedel i Sveriges samtliga vattenreservoarer.

Om inte härket på detta forum upphör med sitt dravel ganska snart, så finns det säkerligen många som kommer att heja på dig och göra dig till deras nya stora revolutionära ledare. -En fin karriär.

Det finns troligen många många som spyr på ett samhälle som kan producera sådana uppblåsta arroganta skitmänniskor som skuldbelägger dig för deras skitjobb du "frivilligt" tvingats in.

Ett annat alternativ är väl att t ex dumpa några ton gödsel i plytet på dylika individer. Om inte annat så kan det, precis som i Norge, säkerligen sysselsätta mången psykolog, jurist och politiker som forskar intensivt för att söka begripa vad det det var för "fel på dig".

Folk har som bekant jävligt svårt för att fatta, vilket minst 80% på detta forum skriker ut med snoken i vädret.

Nej, ohygieniska hamburgare är nog för amatörer, det krävs förmodligen atombomber.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in