Citat:
Ursprungligen postat av Lopra
Det känns bra inombords när jag vet vilka ohygieniska burgare ni mumsar i er. Jag kommer knappt ihåg den senaste gången jag tvättade händerna på jobbet. Även om jag släppt en redig last på toan så tvättar jag inte händerna. När jag nyser så bryr jag mig inte om att rikta huvudet bort från burgarna jag förbereder, jag siktar snarare på dem. Även fast jag inte behöver hosta så brukar jag göra det, rätt på maten, bara för att göra den ännu fullare av bakterier. Tappar jag något på golvet plockar jag bara upp det och serverar det till kunderna. Ibland puttar jag runt det jag tappat lite så att de skall bli extra skitigt.
Haha! Det är bara WT-pack och sunkiga dåliga människor som äter på mcdonalds så rätt åt dom!
Nej skämt åsido,
det kan vara förståeligt om du visste vilka kunder du gjorde detta mot. Men när tom vanliga hederliga människor äter av dem, t ex. Gunnar som snabbt åker förbi genom drive-in'nnen (arabjävel) pga olidlig hunger eller Johan som genomlider en äcklig familjedag med polarens snorungar med happymeals och dylikt - Då är det förjävligt!
Säg upp dig, även fast det är svårt så kan du inte fortsätta med detta beteendet. Varför? Se ovan.