Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 4
  • 5
2012-09-04, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dragon90
Det är precis det jag menar. Vad har du för världsbild egentligen? Du svarar ju inte på mina frågor. Du tror inte om att de flesta 15 åringars (killar) våta drömmar är att knulla på sina kvinnliga, sexiga lärare? Och du tror han såg det som att han blev utnyttjad? nä nä nä, jag kan säga att i en sådan situation så är han pimpen numero uno bland sina vänner.

Lycka till med ditt liv du med =D

Vet inte var min edit knapp tagit vägen, men iaf en fråga:
Eftersom att du är så övertygad om att man ska anmäla henne för att hon HAR JU FÖR I HELVETE BEGÅTT ETT BROTT ( lol ), har du anmält varje brott du ser?! Även dom som du tar nytta av, som t.ex. att någon köpte ut alkohol till dig när du var småglin?
2012-09-04, 18:03
Medlem
Kan ju bara säga att, GÖTT FÖR DIG!
Du borde ha henne som en liten kåt-dam som du kan busa lite med, kan ju inte skada någon. På några redskap i gymnastiksalen, i duschen som du skrev eller kanske i lärarrummet?

Hade ju varit skapligt nice om man hade en sådan relation till en av mina lärare på gymnasiet, fasiken så snygg hon var.

Skulle inte använda henne för att få ut alkohol utan kör enbart på sexet. Du har kanske fångat en "Puma".
2012-09-04, 22:54
Medlem
Bror.s avatar
Shit vad nice! (om det nu stämmer). Var hon snygg eller?
Hur som helst borde du be om ursäkt till "fettot". Lät grymt taskigt det du gjorde.
Vad gäller din lärarinna, tycker jag att du inte bör sprida ryktet vidare. Det skulle eventuellt resultera i att hon blir avskedad, och det vore väl grymt elakt om du nu fick ligga med henne. Jag själv skulle nog betett mig neutralt mot henne men kanske gett henne ett extra fint leende om era blickar möts. En fortsatt relation vore nog inte att föredra.
2012-09-05, 16:28
Medlem
Är jag den enda som noterar att han först påpekar att han går in lärarinnas eget rum men sedan helt plötsligt ligger på duschgolvet? Har då aldrig förekommit i några av mina skolor, varken grundskola eller gymnasieskola att duschen finns i samma rum som själva lärarrummet. Än mer undrar jag också varför de prompt var tvungna att gå in i duschen när han lika gärna kunnat sätta på'na där inne i själva rummet istället.
2012-09-05, 16:40
Medlem
InternetTuffings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qessica
Är jag den enda som noterar att han först påpekar att han går in lärarinnas eget rum men sedan helt plötsligt ligger på duschgolvet? Har då aldrig förekommit i några av mina skolor, varken grundskola eller gymnasieskola att duschen finns i samma rum som själva lärarrummet. Än mer undrar jag också varför de prompt var tvungna att gå in i duschen när han lika gärna kunnat sätta på'na där inne i själva rummet istället.

Ingen idé att försöka förstå sig på en historia som inte är sann.
2012-09-05, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InternetTuffing
Ingen idé att försöka förstå sig på en historia som inte är sann.

Totally right!
2012-09-05, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qessica

Det är inte ovanligt med en dusch i gympalärarnas rum där blyga elever får duscha i fred, förmodligen där inne han fantiserat ihop sin historia
Senast redigerad av Mackan09 2012-09-05 kl. 22:26.
2012-09-06, 05:37
Medlem
Magee89s avatar
Citat:
Det är precis det jag menar. Vad har du för världsbild egentligen? Du svarar ju inte på mina frågor. Du tror inte om att de flesta 15 åringars (killar) våta drömmar är att knulla på sina kvinnliga, sexiga lärare? Och du tror han såg det som att han blev utnyttjad? nä nä nä, jag kan säga att i en sådan situation så är han pimpen numero uno bland sina vänner.

Lycka till med ditt liv du med =D

Nej, för dina frågor har inget med tråden att göra. Du är bara ute efter att försöka trycka till mig. Vad spelar de för roll vad 15 årigars killars våta dröm har med att göra? Han fråga vad han skulle göra, jag svarade. Och jo, han blev utnyttjad, han kanske inte tycker de men läraren utnyttjade honom.

Citat:
Vet inte var min edit knapp tagit vägen, men iaf en fråga:
Eftersom att du är så övertygad om att man ska anmäla henne för att hon HAR JU FÖR I HELVETE BEGÅTT ETT BROTT ( lol ), har du anmält varje brott du ser?! Även dom som du tar nytta av, som t.ex. att någon köpte ut alkohol till dig när du var småglin?

Jag ringer oftast polis om jag ser något brott begås ja, Civil kurage du vet. Och jag är nog en av de laglydigaste människan du har pratat med så jag har inte behövt anmäla några brott om mig själv. Ingen har köpt ut något till mig, jag stal en gång och min far anmälde mig, jag har inte gjort någon illa och inte gjort något annat brottsligt. Nöjd?
2012-09-06, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sieg
Jag har precis börjat nian och som ni läser i rubriken har jag haft sex med min kvinnliga idrottslärare i trettioårsåldern.

Igår efter gymnastiken bad hon att få prata med mig enskilt om incidenten som tidigare hade hänt under dagen då jag sa till en tjej i klassen att om hon gick ner 20 kg så skulle hon springa snabbare...

Denna lärare som vi kan kalla Anna hade jag även i åttan, och jag hade då ett flertal möten om hur jag betedde mig men inte ett möte likt detta jag hade igår...
Iallafall, vi hade idrott som sista lektion och vi spelade fotboll. Jag hamnade då såklart i samma lag som fetto-Hanna just eftersom vi skulle utföra min favoritsport. Det stod 2-2 när det var två minuter kvar och Hanna får friläge men blir ikappsprungen och blir av med bollen.
Dålig förlorare som man e så springer jag fram till henne och skriker henne rätt i ansiktet att om hon skulle gå ner 20 kg så skulle hon inte ha blivit ikappsprungen.
Hon börjar gråta och lektion slutar i samband med mitt utbrott och att Anna släpar mig till henne egna rum som hon har i gympasalen, där hon byter om osv...

Hon börjar skälla och jag börjar gråta för jag inte gillar att bli skälld på, så hon får skuldtjänslor, typ, och börjar krama mig.
Jag får hennes bröst i ansiktet och börjar gosa ner mig mitt emellan brösten. Hon börjar fnissa och säger ngt att jag inte verkar så ledsen längre...
Iallafall, jag säger att hennes fina bröst fick mig på andra tankar.
Hon blir typ chockad över mitt svar eller ngt men sen kramar hon mig igen. Snygg som man e så börjar jag ta av hennes kläder och ville typ inte i början men sen ville hon.
Vi får av oss alla kläder och jag trycker henne i duschen men kommer efter typ en minut.
Eftersom det var bådas sista lektion för dagen så myser vi på duschgolvet en kvart helt nakna o sen får jag trycka henne igen.

Såg henne inte idag i skolan och vet inte vad jag ska säga om jag ser henne. Det sista hon sa innan jag cykla hem var att jag inte fick berätta för någon så jag berättade bara för min bästis och sen skriver jag min upplevelse här då...
Vad ska jag säga till henne när jag ser henne?
Får jag A i idrott nu tror ni?
Nu skulle jag teoretiskt kunna be henne köpa alkohol åt mig annars berättar jag för mina andra lärare va?
Frågor?
(snälla håll er till topic)

Nej du får nog inte "A", men kanske MVG i att hitta på historier. Troll.
2012-09-08, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olliru
Nej du får nog inte "A", men kanske MVG i att hitta på historier. Troll.
Visst känner man sig gammal när IG, G, VG, MVG-systemet har ersatts av ett nytt system där A är högsta betyget.
2012-09-08, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magee89

Jag ringer oftast polis om jag ser något brott begås ja, Civil kurage du vet. Och jag är nog en av de laglydigaste människan du har pratat med så jag har inte behövt anmäla några brott om mig själv. Ingen har köpt ut något till mig, jag stal en gång och min far anmälde mig, jag har inte gjort någon illa och inte gjort något annat brottsligt. Nöjd?

Japp, nöjd. Du har helt enkelt det tråkigaste livet jag någonsin hört talas om
2012-09-08, 16:46
Medlem
Roxanas avatar
Click clack goes the gun Make 'em run boy, make 'em run ...

Nej, men det blir klick på denna tråd då det blivit en massa trollbryderier/tjafs/chat av det hela och TS är som grädde på moset bannad.

Tråd låst /mod
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in