Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2012-09-02, 14:34
Medlem
Kariminells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zippeh
Han menar A som i betyget, då de nyligen börjat med A-F i högstadiet och gymnasieskolor i Sverige.

Men till topic, stort troll, ut från flashback är'u go'! Det är för fasiken åldersgräns, tråkigt att du ska komma och skriva av din idioti, lägg ner för fan, gå och gör din läxa eller något.

Oj, jag vände lite på det och fick det till "Idrott A". Haha...
2012-09-02, 15:27
Medlem
Asså vad fan, okejdå, högst otroligt, men kom igen, det är inte så att det där inte skulle kunna stämma? Omöjligt är det ju liksom inte, jag vet folk som har knullat på sina lärare och lärare som blivit sparkade för dom haft sex med flera elever (dock gymnasiet).
Om det nu stämmer (som jag har svårt att tro) så cred till dig, ett av mina mål i yngre dagar var också att knulla på en lärare, lyckades dock aldrig med det.

Citat:
Ursprungligen postat av Skidaddle
Å andra sidan stämmer ju logiken. Bara någon under 18 skulle tycka att fri tillgång till alkohol var viktigare än fri tillgång till sex.

Exakt det jag tänkte!

Citat:
Ursprungligen postat av vivalarevolucion
Du ditt jävla troll! Erbjud "fetto-Hanna" ett tröstknull för att du var så taskig, och sen kanske ni kan prata snuskiga fantasier, denna inkluderat!

Dina ord om hur sann denna händelse är betyder inte ett skit, släng upp bildbevis så kanske jag ändrar mig

Och du din luffare kan kanske bestämma dig och sluta skämma ut dig? Om han är ett troll så är väl historian om fettohanna påhittad också? Bestäm dig om du tror han eller inte -.-

Citat:
Ursprungligen postat av Magee89
Om din historia är sann så ska du låta henne vara och anmäla henne till rektorn då hon begått ett brott..

Utgår från att du är seriös och måste fråga.
Ursäkta, men vilken värld lever du i?

Citat:
Ursprungligen postat av Redclouds
Hmm trollmätaren plingar väldigt mycket på rött just nu.

Var ju dumt jävla gjort om detta är sant. Hade fan aldrig berättat till nån om jag var i den åldern och hade precis legat med en snygg kvinnlig lärare. Inge mera knullande kommer det bli för dig med henne om din bästis kommer sprida runt det. Vilket han säkert kommer göra ändå för ingen hemlis hålls hemligt länge i den åldern.

Men du skämtar va? Antingen är du bara oseriös eller så hade du inget socialt liv när du var i den åldern, 99% av alla killar skulle berätta det för sina vänner. Well, bra att han bara berätta det för en är det hans "bästis" så stannar det där får man hoppas.

Tänker inte lägga någon åsikt i om du är troll eller inte, kommer ändå aldrig få reda på det om du itne går ut med det i tidningen.
2012-09-02, 16:43
Medlem
Redcloudss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dragon90
Men du skämtar va? Antingen är du bara oseriös eller så hade du inget socialt liv när du var i den åldern, 99% av alla killar skulle berätta det för sina vänner. Well, bra att han bara berätta det för en är det hans "bästis" så stannar det där får man hoppas.

Nej jag skämtade inte och jag hade ett socialt liv då och fortfarande har de

hade ändå inte berättat även till min bästa polare om man hade spänt på sin kvinnliga lärare. Kan sluta med att läraren åker in och det blir inge mera milf knulland för en.

men nu var ju troligen TS ett troll
2012-09-02, 18:02
Medlem
Magee89s avatar
Citat:
Utgår från att du är seriös och måste fråga.
Ursäkta, men vilken värld lever du i?

Öhm.. Förstår nog inte varför jag skulle leva i en annan värld än någon annan. Förstår inte riktigt vad som fick dig reagera. Det är inte tillåtet av en lärare att inleda ett förhållande med en elev. Så jo läraren gjorde fel och bör därför bli sparkad för hon brytit mot lagen..
2012-09-02, 23:22
Medlem
Citat:
Öhm.. Förstår nog inte varför jag skulle leva i en annan värld än någon annan. Förstår inte riktigt vad som fick dig reagera. Det är inte tillåtet av en lärare att inleda ett förhållande med en elev. Så jo läraren gjorde fel och bör därför bli sparkad för hon brytit mot lagen..

Yeah, no shit? Att hon bröt mot lagen, oh fan, det förstod jag inte.
Men om du skulle leva i dagens verklighet (vet inte hur gammal du är eller vad du har för moraliska åsikter) så förstår du väl att en grabb på 15 år tycker det är skitcoolt att ha tryckt sin snygga lärare och är förmodligen jävligt stolt över det, varför fan skulle han anmäla henne? Då kan väl han anmäla alla som köper ut alkohol åt honom, röker gräs, eller vad dom nu gör, för dom bryter ju också mot lagen?
2012-09-02, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sieg
Jag har precis börjat nian och som ni läser i rubriken har jag haft sex med min kvinnliga idrottslärare i trettioårsåldern.

Igår efter gymnastiken bad hon att få prata med mig enskilt om incidenten som tidigare hade hänt under dagen då jag sa till en tjej i klassen att om hon gick ner 20 kg så skulle hon springa snabbare...

Denna lärare som vi kan kalla Anna hade jag även i åttan, och jag hade då ett flertal möten om hur jag betedde mig men inte ett möte likt detta jag hade igår...
Iallafall, vi hade idrott som sista lektion och vi spelade fotboll. Jag hamnade då såklart i samma lag som fetto-Hanna just eftersom vi skulle utföra min favoritsport. Det stod 2-2 när det var två minuter kvar och Hanna får friläge men blir ikappsprungen och blir av med bollen.
Dålig förlorare som man e så springer jag fram till henne och skriker henne rätt i ansiktet att om hon skulle gå ner 20 kg så skulle hon inte ha blivit ikappsprungen.
Hon börjar gråta och lektion slutar i samband med mitt utbrott och att Anna släpar mig till henne egna rum som hon har i gympasalen, där hon byter om osv...

Hon börjar skälla och jag börjar gråta för jag inte gillar att bli skälld på, så hon får skuldtjänslor, typ, och börjar krama mig.
Jag får hennes bröst i ansiktet och börjar gosa ner mig mitt emellan brösten. Hon börjar fnissa och säger ngt att jag inte verkar så ledsen längre...
Iallafall, jag säger att hennes fina bröst fick mig på andra tankar.
Hon blir typ chockad över mitt svar eller ngt men sen kramar hon mig igen. Snygg som man e så börjar jag ta av hennes kläder och ville typ inte i början men sen ville hon.
Vi får av oss alla kläder och jag trycker henne i duschen men kommer efter typ en minut.
Eftersom det var bådas sista lektion för dagen så myser vi på duschgolvet en kvart helt nakna o sen får jag trycka henne igen.

Såg henne inte idag i skolan och vet inte vad jag ska säga om jag ser henne. Det sista hon sa innan jag cykla hem var att jag inte fick berätta för någon så jag berättade bara för min bästis och sen skriver jag min upplevelse här då...
Vad ska jag säga till henne när jag ser henne?
Får jag A i idrott nu tror ni?
Nu skulle jag teoretiskt kunna be henne köpa alkohol åt mig annars berättar jag för mina andra lärare va?
Frågor?
(snälla håll er till topic)

Du har inte haft sex med din lärare. ( eg. lärarinna). Utan du heter Kurt eller liknande och är en snuskhummer i 50-års åldern med livlig fantasi.
2012-09-03, 02:24
Medlem
Att orka och sitta o skriva en sån här historia.

Men bra fantasi, testa sexnovell.se
2012-09-03, 18:59
Medlem
Magee89s avatar
Citat:
Yeah, no shit? Att hon bröt mot lagen, oh fan, det förstod jag inte.
Men om du skulle leva i dagens verklighet (vet inte hur gammal du är eller vad du har för moraliska åsikter) så förstår du väl att en grabb på 15 år tycker det är skitcoolt att ha tryckt sin snygga lärare och är förmodligen jävligt stolt över det, varför fan skulle han anmäla henne? Då kan väl han anmäla alla som köper ut alkohol åt honom, röker gräs, eller vad dom nu gör, för dom bryter ju också mot lagen?

Tror inte du är frisk någonstans. Det spelar ingen roll om han tyckte de var coolt. Han fråga vad han skulle göra och jag svarade. Det är fel av en lärare att ha sex med en elev, spelar ingen roll om hur coolt det är. Så jvl coolt är det inte, snarare vidrigt.
2012-09-03, 19:38
Bannlyst
Fick stånd.
2012-09-04, 02:57
Medlem
Citat:
Tror inte du är frisk någonstans. Det spelar ingen roll om han tyckte de var coolt. Han fråga vad han skulle göra och jag svarade. Det är fel av en lärare att ha sex med en elev, spelar ingen roll om hur coolt det är. Så jvl coolt är det inte, snarare vidrigt.

Haha men asså du skämtar med mig va?
Fråga vilken 15-20 årig kille som helst om de skulle banga på att trycka sin snyggaste lärare (förutsatt att de har några snygga).

Och ja, det är fel att hon hade sex med honom, men det var väl fel av killarna/tjejerna som köpte ut åt dig i tidig ålder, anmälde du dom då? Om du är kille och vi säger att du förlorade oskulden när du var 14 år med en 16 åring, anmälde du henne då? Anmäler du dig själv för att du (förmodligen) laddar ner filmer/musik ifrån internet?

Har du möjligtvis aspergers eller liknande ?
Senast redigerad av Dragon90 2012-09-04 kl. 02:59.
2012-09-04, 04:57
Medlem
Magee89s avatar
Citat:
Haha men asså du skämtar med mig va?
Fråga vilken 15-20 årig kille som helst om de skulle banga på att trycka sin snyggaste lärare (förutsatt att de har några snygga).

Och ja, det är fel att hon hade sex med honom, men det var väl fel av killarna/tjejerna som köpte ut åt dig i tidig ålder, anmälde du dom då? Om du är kille och vi säger att du förlorade oskulden när du var 14 år med en 16 åring, anmälde du henne då? Anmäler du dig själv för att du (förmodligen) laddar ner filmer/musik ifrån internet?

Har du möjligtvis aspergers eller liknande ?

Sorgliga människa. Jag tycker synd om dig. Om jag har någon diagnos eller inte ser jag inte vad de har med saken och göra, heller inte om jag anmält mig själv för något. Han bad om råd, och jag gav ett helt ärligt råd. Vet egentligen inte vem jag tycker mest synd om. Killen som blev "utnyttjad" av sin lärare, läraren som verkade sakna vett och gav sig på småglin, eller du som inte verkar ha alla hästar i hagen. Lycka till med ditt liv du..
2012-09-04, 12:23
Medlem
Citat:
Sorgliga människa. Jag tycker synd om dig. Om jag har någon diagnos eller inte ser jag inte vad de har med saken och göra, heller inte om jag anmält mig själv för något. Han bad om råd, och jag gav ett helt ärligt råd. Vet egentligen inte vem jag tycker mest synd om. Killen som blev "utnyttjad" av sin lärare, läraren som verkade sakna vett och gav sig på småglin, eller du som inte verkar ha alla hästar i hagen. Lycka till med ditt liv du..

Det är precis det jag menar. Vad har du för världsbild egentligen? Du svarar ju inte på mina frågor. Du tror inte om att de flesta 15 åringars (killar) våta drömmar är att knulla på sina kvinnliga, sexiga lärare? Och du tror han såg det som att han blev utnyttjad? nä nä nä, jag kan säga att i en sådan situation så är han pimpen numero uno bland sina vänner.

Lycka till med ditt liv du med =D

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in