2012-08-27, 21:36
Medlem
Guzs avatar
Jag kruxade bort synthpen.exe (för Synaptics touch pad) i autostart i Windows 7.

Men nu kan jag inte få den att starta vid startup igen. Jag har programmet ikryssat men det startar inte, utan jag måste söka upp och öppna det i kontrollpanelen för att mina inställnigar ska börja fungera varje gång jag startar windows.

Jag försökte uppdatera till en nyare version, men det hjälpte inte.
Citera
2012-08-27, 21:41
Medlem
vonOlofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guz
Jag försökte uppdatera till en nyare version, men det hjälpte inte.
Pröva om det blir någon skillnad om du avinstallerar helt, gärna med Revo eller liknande program, innan du installerar på nytt.
Citera
2012-08-28, 17:46
Medlem
Guzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonOlof
Pröva om det blir någon skillnad om du avinstallerar helt, gärna med Revo eller liknande program, innan du installerar på nytt.

Tack, ska pröva.

Det märkliga var nämligen att jag - efter att jag skrev meddelandet - avinstallerade programmet (på vanligt sätt) och installerade det igen.

Allt såg bra ut vid nyinstallationen, men programmet har inte dykt upp någonstans: varken i listan över program i kontrollpanelen, eller i autostart.
Citera
2012-08-28, 19:19
Medlem
vonOlofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guz
Allt såg bra ut vid nyinstallationen, men programmet har inte dykt upp någonstans: varken i listan över program i kontrollpanelen, eller i autostart.
Det syns inte bland de dolda ikonerna under "Aktivitetsfälts-triangeln" eller som en ny flik under Mus i Kontrollpanelen?
Citera
2012-09-10, 18:19
Medlem
Guzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonOlof
Det syns inte bland de dolda ikonerna under "Aktivitetsfälts-triangeln" eller som en ny flik under Mus i Kontrollpanelen?

Ingenstans, faktiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in