Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-08-27, 21:06
  #25
Medlem
Roll8ors avatar
Verkar vara en misslyckad person som vill ha "yrket" "bloggerska". Om antalet polisanmälningar stämmer är det mycket märkligt att hon postar en jävla skrytbild på besöksstatistik som i den kalla verkligheten beror på att hennes bedrägerier har uppmärksammats på Flashback. Hade jag varit henne hade jag stängt ner bloggen som damage control istället för att köra huvudet i sanden och samtidigt tro att hon är den nya blondinbella. Men så är inte dessa bimbos/drinkluder kända för sin intelligens heller.

Menmen, verkligheten kommer nog hinna ikapp denna flicka, och då är sötebrödsdagarna över. Hoppas ni som blivit blåsta kan få era pengar tillbaka. Skuldsatt kommer bedragerskan bli för resten av livet.

Läste också någon kommentar att hennes jävla webshop har fyra veckors leveranstid. Antagligen köper slynan kopior på Ebay eller liknande webplatser som hon sedan skickar till sina kunder. Att sälja piratkopior är även det jääääävligt olagligt, och något som hon säkerligen inte hade koll på. Detta grundar jag på att hon verkar vara en blåst bimbo.
Citera
2012-08-27, 21:09
  #26
Medlem
Om det är något oseriöst 100%igt renodlat SCAMMING-företag ni ska lägga krut på att förstöra (med er infernaliska vrede å tant Agnetas vägnar) så är det inget annat än följande: https://www.flashback.org/t1736953
Citera
2012-08-27, 21:09
  #27
Medlem
Izunis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benedictus
Överklass? Vart kom detta påstående ifrån?

"Jag bor i Nacka, i Stockholm tillsammans med min underbara pojkvän Kalle i ett stort hus vid vattnet."

Inte nödvändigtvis överklass, men ett stort hus vid vattnet, visserligen i Nacka.
Citera
2012-08-27, 21:14
  #28
Medlem
Fittigs avatar
Blåser hon alla sina kunder, eller finns det folk som faktiskt får sina varor?

Efter att ha läst några av hennes blogginlägg så förstår man, -som många andra sagt, att hon är ett riktigt riksmongo.

Hoppas hon får sitta av några månader i fängelse, och att folk får sina pengar tillbaka. Även om ni var naiva som blint litade på den här minst sagt suspekta Internetshoppen.
Citera
2012-08-27, 21:15
  #29
Medlem
Det skall också tilläggas att hon vägrar lämna ut uppgifter om sin leverantör så att man kan verifiera om pengarna är låsta. I själva verket finns ingen leverantör.

Det som jag tycker är mest konstigt är att hon inte stänger ner shoppen. Den är ändå körd för all framtid och det med all rätt. Däremot verkar det inte som alla otaliga offer för hennes bedrägerier kommer få se röken av sina pengar, de ligger väl i någon bar i höjd med Stureplan.

Men är det inte dags för FB att få denna satans bedrägeriverksamhet att stänga ner?
Citera
2012-08-27, 21:20
  #30
Medlem
Roll8ors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittig
Blåser hon alla sina kunder, eller finns det folk som faktiskt får sina varor?

Av de kommentarer jag har läst på bloggarna som länkats här i tråden verkar det handla om piratkopior av riktiga märken. Har personligen noll koll på damskor och liknande skit, men av kommentarerna att döma verkar hennes kunder som faktiskt fått något levererat vara upprörda. Även några som inte fattat att det handlat om kopior.

Edit: Hoppas SingleStar från GrossenÖland-tråden hittar hit så blir det /popcorn här i tråden
__________________
Senast redigerad av Roll8or 2012-08-27 kl. 21:23.
Citera
2012-08-27, 21:22
  #31
Medlem
ExclusifCognacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Izuni
"Jag bor i Nacka, i Stockholm tillsammans med min underbara pojkvän Kalle i ett stort hus vid vattnet."

Inte nödvändigtvis överklass, men ett stort hus vid vattnet, visserligen i Nacka.

Nej. Hon bor där med en viss Stefan, cirka 50. Det finns ingen annan boende på aktuell adress. Huset må vara stort, men det är inte så snyggt.
Citera
2012-08-27, 21:28
  #32
Medlem
Shoppens adress verkar vara följande;

Amanda Sjöström
Kustvägen 6
132 36 Saltsjö-Boo
Citera
2012-08-27, 21:33
  #33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Izuni
"Jag bor i Nacka, i Stockholm tillsammans med min underbara pojkvän Kalle i ett stort hus vid vattnet."

Inte nödvändigtvis överklass, men ett stort hus vid vattnet, visserligen i Nacka.

Stort hus vid vattnet hmm. Enligt birthday.se bor hon i Saltsjö-boo tillsammans med en Stefan på 52 år. Möjligtvis hennes fader? Eller är det hennes kille "kalle" måntro?

Edit: Enligt hennes mobilnummer så ska hon bo på Telegrafgränd i Stockholm. Ser ut att ligga nere vid vattnet.
__________________
Senast redigerad av chippzy 2012-08-27 kl. 21:36.
Citera
2012-08-27, 21:39
  #34
Medlem
ssjj2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krash25
Det skall också tilläggas att hon vägrar lämna ut uppgifter om sin leverantör så att man kan verifiera om pengarna är låsta. I själva verket finns ingen leverantör.

Det som jag tycker är mest konstigt är att hon inte stänger ner shoppen. Den är ändå körd för all framtid och det med all rätt. Däremot verkar det inte som alla otaliga offer för hennes bedrägerier kommer få se röken av sina pengar, de ligger väl i någon bar i höjd med Stureplan.

Men är det inte dags för FB att få denna satans bedrägeriverksamhet att stänga ner?

Människan köper garanterat sina grejjer ifrån Kina.
Jag tror nån leverantör har tagit betalt i förskott och blåst henne på sakerna och nu ligger hon pyrt till. Min vilda gissning....
Citera
2012-08-27, 21:42
  #35
Medlem
UACs avatar
Glöm nu inte att skriva Amanda Sjöström och annaamanda i inläggen så vår vän Google hittar tråden och ger den den plats den förtjänar i rampljuset.

Enligt bloggen är det denna vecka tre år sedan hon flyttade från Gävle, och som hon fortfarande kallar hem. Några Gävlebor födda runt 89 som kan ge lite skvaller?

Leigh Dottemar, 23 i Västerås verkar vara "kundserviceansvarig", kul jobb hon har fått!
Citera
2012-08-27, 21:43
  #36
Medlem
UACs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ssjj2
Människan köper garanterat sina grejjer ifrån Kina. ....
Jodå, det skriver hon själv att hon gör. Säkerligen piratkopior.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback