2012-09-23, 00:01
Medlem
brutefishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hutz
Du vet inte vad du pratar om. Bältet på bilden är högst sannolikt ett original M9608S från Louis Vuitton, eller möjligen en mycket välliknande kopia.
antagligen helt äkta. känns som att pengarna hon fick in från butiken på skräp och kopior (hur nu det var med den saken) gick till att köpa riktiga märkesvaror. alltså var "hennes egna" produkter inte bra nog åt henne själv.
Citera
2012-09-23, 16:53
Medlem
Undergroundmans avatar
Kolla den senaste kommentaren på http://skofetischist.com/2012/08/30/annaamanda-se-granskas-pa-flashback/
Citera
2012-09-23, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undergroundman
Kolla den senaste kommentaren på http://skofetischist.com/2012/08/30/annaamanda-se-granskas-pa-flashback/

kommentaren i ämnet: annaamanda.se granskas på Flashback
Jag har otaliga gånger skrivit här till er kunder. Om ni har problem ring mig så löser vi det på en gång! 0700908970 Jag tänker inte försvara mig här mot all falsk ryktesspridning, hot förtal osv, ja listan kan göras lång. Det är polisanmält och jag kan inte längre vara en offentlig person. Mina kunder ha fått tagit del av mailen om vad jag råkat ut för. Så är du kund, ring eller smsa mig. Ni andra, lev vidare på er skadeglädje. Jag själv fokuserar på att repetera skadorna mina leverantörer åstadkommit.
Senast redigerad av tom.jones 2012-09-23 kl. 17:02.
Citera
2012-09-23, 17:36
Medlem
Wajis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tom.jones
Jag har otaliga gånger skrivit här till er kunder. Om ni har problem ring mig så löser vi det på en gång! 0700908970 Jag tänker inte försvara mig här mot all falsk ryktesspridning, hot förtal osv, ja listan kan göras lång. Det är polisanmält och jag kan inte längre vara en offentlig person. Mina kunder ha fått tagit del av mailen om vad jag råkat ut för. Så är du kund, ring eller smsa mig. Ni andra, lev vidare på er skadeglädje. Jag själv fokuserar på att repetera skadorna mina leverantörer åstadkommit.

Sjuk människa. Skyller på en massa underleverantörer, skyller på posten tappar bort paket etc fast samma brottsliga mönster finns.

Hon tror säkert att hon kan försöka lura alla att hon är oskyldig
Citera
2012-09-24, 09:34
Medlem
Citat:
Jag själv fokuserar på att repetera skadorna mina leverantörer åstadkommit.

Tror fan det att det kommer att repeteras.
Citera
2012-09-24, 10:38
Medlem
Citat:
Jag själv fokuserar på att repetera skadorna mina leverantörer åstadkommit.

Citat:
Ursprungligen postat av jåbärt

Haha, jag hajade till när jag läste det! Med den meningen ljuger hon kanske inte iallafall. Upp med en ny webbshop vettja, och repetera skadorna...
Citera
2012-09-24, 11:43
Medlem
Jada.Stevenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undergroundman

Förnekelsen är ett faktum. Amanda Sjöström har fortfarande inte förstått allvaret i det här.
Hon har på utstuderat och inte minst målmedvetet sätt blåst allt och alla.

Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Sjuk människa. Skyller på en massa underleverantörer, skyller på posten tappar bort paket etc fast samma brottsliga mönster finns.

Hon tror säkert att hon kan försöka lura alla att hon är oskyldig

Ja enligt Amanda Sjöström är allt alla andras fel, hon har alltid en ursäkt och undra hur många mobiler hon tappat, allt för att slippa svara på arga kunders samtal. Kalle Ageland är definitivt med i det här och det kommer visa sig framöver.

Citat:
Ursprungligen postat av jåbärt

Givetvis, cashen måste rulla in på ett eller annat sätt, gäller ju att kunna hålla champagnen kyld 24/7....
Citera
2012-09-24, 16:31
Medlem
Schibsteds avatar
Jag har umgåtts med många kriminella och känner den miljön mycket väl.
Tyvärr känner jag åter igen retoriken, när man åker fast.
Man skyller på allt och alla, än att tag på sig och erkänna sina misstag och ta sitt straff.
Det var postens, polisens, domstolens, killen som körde osv fel.
Även när man är överbevisad.

Det är ingen skillnad på en 20-årig bimbo på Stureplan och tungt kriminella i förorten.
Känner igen en kriminell individ direkt.
Citera
2012-09-26, 12:44
Medlem
Le-Hericons avatar
Läste svaret som en hade kopierat in på skofetischistsidan; helt underbar logik:

"Hej, jag är hemskt ledsen att pengarna inte kunnat komma än. Just nu är det tyvärr lite kö på betalningen så det tar tid. När jag får en beställning så betalar jag leverantören direkt. Och sen skickar de varorna. När en kund sedan ångrar sig eller om Leveransen tar för lång tid måste jag vänta på att det kommer en ny beställning med nya pengar för att kunna betala tillbaka. Och just nu har inga pengar kommit så inga pengar finns att föra över. Ni gör självklart som ni vill men det går inte fortare för det, så fort det kommer in pengar så för jag över. Och jag jobbar hela tiden på att sälja mer för att få in nya pengar såklart."

Min understrykning på slutet. Hur kan hon "sälja mer" när hennes webshop ligger nere?!? Notera i sammanhanget att detta svaret till en kund är färskt; inte flera månader gammalt!

Ja jösses. Sällan har väl en varit så välplacerad...
Senast redigerad av Le-Hericon 2012-09-26 kl. 12:56. Anledning: tillägg
Citera
2012-09-26, 12:54
Medlem
Vem behöver cashflow i dagens samhälle? Hon kanske tycker att hennes butik är så viktig att staten ska gå in och rädda den som de gör med bankerna?

Något nytt på fronten med alla polisanmälningar?
Citera
2012-09-26, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Le-Hericon
Läste svaret som en hade kopierat in på skofetischistsidan; helt underbar logik:

"Hej, jag är hemskt ledsen att pengarna inte kunnat komma än. Just nu är det tyvärr lite kö på betalningen så det tar tid. När jag får en beställning så betalar jag leverantören direkt. Och sen skickar de varorna. När en kund sedan ångrar sig eller om Leveransen tar för lång tid måste jag vänta på att det kommer en ny beställning med nya pengar för att kunna betala tillbaka. Och just nu har inga pengar kommit så inga pengar finns att föra över. Ni gör självklart som ni vill men det går inte fortare för det, så fort det kommer in pengar så för jag över. Och jag jobbar hela tiden på att sälja mer för att få in nya pengar såklart."

Min understrykning på slutet. Hur kan hon "sälja mer" när hennes webshop ligger nere?!? Notera i sammanhanget att detta svaret till en kund är färskt; inte flera månader gammalt!

Ja jösses. Sällan har väl en varit så välplacerad...

Hehe, min tanke gick direkt till de fina gamla pyramidspelen......

Hon försöker väl sälja av sitt "lager" via diverse köp och säljsiter. Då kan hon ju även gå tillbaka till den gamla devisen: "Det måste ha kommit bort i posten! Det är ditt problem!"
Citera
2012-09-26, 17:32
Medlem
Le-Hericons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweElastic
Hon försöker väl sälja av sitt "lager" via diverse köp och säljsiter. Då kan hon ju även gå tillbaka till den gamla devisen: "Det måste ha kommit bort i posten! Det är ditt problem!"
Jag ska nog ta mig en titt på blocket.se - Stockholm - kläder
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in