2012-08-26, 16:01
Medlem
Jag hade tänkt att tatuera in noterna till "Du gamla du fria" runt bicepen(?). Jag vill att det ska bli som en spiral runt armen med dessa notrader:

http://4.bp.blogspot.com/-MJ5Q_-rDqQ8/TjlW1tzqvPI/AAAAAAAAAh8/N1Aexb4Gtic/s1600/Du%2Bgamla%2Bdu%2Bfria.jpg

Det jag undrar är först och främst hur man ska göra för att noterna ska gå ihop med varandra istället för att ha tre olika rader. Sedan undrar jag om någon har nåt tips på hur spiralen ska börja och sluta på ett snyggt sätt.

Det är svårt att förklara hur jag vill ha den med text, så om ni inte förstår ska jag försöka förklara lite mer noggrant! Här kommer en bild på ungefär hur jag tänkte mig:

http://cdn.publishdev.se/cdn/4/1246885/images/2010/s6302521_103424809.jpg

Jag vill inte ha över hela armen som hon har, utan bara några varv
Citera
2012-08-26, 16:36
Medlem
Riktig grym ide, jag skulle köra tatton över hela överarmen. Tror att det skulle bli riktigt nice
Jag skulle köra liknande på sista bilden. Att det är tre rader, om jag förstod rätt så vill du ha all text på en rad?
Citera
2012-08-26, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perho
Riktig grym ide, jag skulle köra tatton över hela överarmen. Tror att det skulle bli riktigt nice
Jag skulle köra liknande på sista bilden. Att det är tre rader, om jag förstod rätt så vill du ha all text på en rad?

Ja precis, jag tänkte mig runt hela överarmen Jag tänkte faktiskt skippa texten och bara köra notraderna.

Jag skulle gärna vilja veta hur notraderna börjar och slutar på den sista bilden jag lade upp!
Citera
2012-08-26, 20:40
Medlem
Skulle ta kontakt med någon som är mer erfaren än mig angående noter, har noll erfarenhet av det
Din tatueringside verkar väldigt nice förövrigt, lägg upp en bild när du är klar med den
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in