2012-08-26, 13:28
Medlem
Coryphaeuss avatar
Den som läst bloggen Lady Dahmer vet att kvinnan ifråga har en crush på seriemördaren Jeffrey Dahmer, som enligt Wikipediaartikeln alltså är en av USA:s värsta seriemördare med 17 offer, samtliga män.

Jag tycker att detta med "samtliga män" är väldigt intressant. Här har vi alltså en populär bloggerska som dagligen öser ur sig manshat, och som dessutom dyrkar en seriemördare med endast mördade män i sitt CV. Vi känner igen temat från SCUM-hyllningarna, även om jag tycker att det blir extra övertydligt just här.

Med tanke på allt detta, vore det inte värt det att skapa en blogg kallad "Lord Bundy" där man speglar Lady Dahmers inlägg (men byter plats på kvinnor och män) och hyllar Ted Bundy?
Citera
2012-08-26, 13:38
Medlem
Ja! Spegla feministernas beteende, det är mycket effektivt och får de att haja (och förhoppningsvis tänka ett varv till) till rejält.
Citera
2012-08-26, 13:40
Medlem
micro113s avatar
Jag förstår inte problemet. Är det någon som hindrar dig?

Har du en crush på Bundy så tycker jag absolut du skall skapa en blogg där du hyllar honom.
Brevväxlingen kan ju dock bli svårare att åstadkomma.
Citera
2012-08-26, 13:57
Medlem
O herre jävlar...

Jag var in på Lady Dahmers blogg och läste en del och även många av kommentarerna. Snacka om att bara se ena myntets sida, maken till feministindoktrinering får man leta efter.

Alla åsikter som inte överensstämmer med den feministiska är kvinnohat. WTF!?

Snacka om att vilja styra och kontrollera männen till toffelhjältar

Anteckning till mig själv: Stay the fuck away from feminists!
Citera
2012-08-26, 14:16
Medlem
Coryphaeuss avatar
Håller på att skapa bloggen nu, återkommer när den börjat arta sig.
Citera
2012-08-26, 14:50
Medlem
markus120s avatar
Läste igenom lite, undrar lite varför hon är så besatt i mannens primitiva sexualitet och risk att bli våldtagen ifall hon är lättklädd när hon ser ut som hon gör?

Tror inte att någon man överhuvudtaget närmar sig henne oavsett hur hon är klädd, är det möjligt att det är en fantasi hon har att mannens djuriska begär inte kan hålla sig när han ser på denna Dahmer lättklädd gå förbi honom?

När en man blir kåt så kan vad som helst hända.

Jag känner mig sällan trygg med män, just pga av mina egna erfarenheter, och jag kan erkänna att jag har ologiska rädslor. Jag går snabbt hem i mörkret. Jag tar alltid taxi (och nojjar sen över mannen som kör den) och jag är alltid alltid alltid medveten om att jag är ett villebråd och att jag enbart "har mig själv att skylla" om någonting händer.

Låter som fantasi från hennes sida, vad vet hon om vad som händer när en man är kåt? Vill verkligen män ha henne så mycket att hon måste gå runt rädd hela tiden eller är det önsketänk?
Senast redigerad av markus120 2012-08-26 kl. 14:56.
Citera
2012-08-26, 15:02
Bannlyst
I ett försök att få dom att inse vad dom faktiskt gör själva? Inse hyckleriet?

Det kommer inte funka, om du läser LD och hennes svansars kommentarer ser man att detta är människor med avgrundsdjupa psykiska problem, dom lider samtliga av paranoida vanföreställningar och lär vara den "mildaste" av diagnoser dom har.

Detta kommer vändas till ännu en "jaha se här ännu en mansgris som hyllar kvinnohatet".
Mark my words.
Citera
2012-08-26, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av markus120
Låter som fantasi från hennes sida, vad vet hon om vad som händer när en man är kåt? Vill verkligen män ha henne så mycket att hon måste gå runt rädd hela tiden eller är det önsketänk?

Menar du att kåta män inte är farliga för kvinnor? Är det inte just kåta män kvinnor SKA akta sig för?
Citera
2012-08-26, 15:37
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Läste igenom lite, undrar lite varför hon är så besatt i mannens primitiva sexualitet och risk att bli våldtagen ifall hon är lättklädd när hon ser ut som hon gör?

Tror inte att någon man överhuvudtaget närmar sig henne oavsett hur hon är klädd, är det möjligt att det är en fantasi hon har att mannens djuriska begär inte kan hålla sig när han ser på denna Dahmer lättklädd gå förbi honom?
Extremt barnslig och dum kommentar.

Det är väl ganska uppenbart att någon man har närmat sig henne givet att hon är gift och har två barn... eller hur?

Alltså så har hon förmågan att attrahera män.

Våldtäkt handlar dock inte vare som uteseende eller attraktion.

Citat:
När en man blir kåt så kan vad som helst hända.

Jag känner mig sällan trygg med män, just pga av mina egna erfarenheter, och jag kan erkänna att jag har ologiska rädslor. Jag går snabbt hem i mörkret. Jag tar alltid taxi (och nojjar sen över mannen som kör den) och jag är alltid alltid alltid medveten om att jag är ett villebråd och att jag enbart "har mig själv att skylla" om någonting händer.

Läs det fetade och fundera sedan över din egen tolkning av det hon skriver - vem av er är det som låter fantasin skena iväg?
Citera
2012-08-26, 16:06
Medlem
markus120s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Extremt barnslig och dum kommentar.

Det är väl ganska uppenbart att någon man har närmat sig henne givet att hon är gift och har två barn... eller hur?

Alltså så har hon förmågan att attrahera män.

Våldtäkt handlar dock inte vare som uteseende eller attraktion.

Läs det fetade och fundera sedan över din egen tolkning av det hon skriver - vem av er är det som låter fantasin skena iväg?

Jag tycker att en barnslig blogg förtjänade barnsliga kommentarer. Det finns väl inget hon skriver som kräver några djupa analyser.

Jag är osäker på det där om att våldtäkt inte handlar om utseende eller attraktion, hur tänker du då? Våldtar män kvinnor som inte gör dem kåta?
Citera
2012-08-26, 16:10
Medlem
markus120s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av milleri
Menar du att kåta män inte är farliga för kvinnor? Är det inte just kåta män kvinnor SKA akta sig för?

Jag menar elakt att en kvinna som ser ut som Lady Dahmer inte behöver oroa sig över att män kommer bli kåta i hennes närhet.
Citera
2012-08-26, 16:13
Medlem
Citat:
Jag menar elakt att en kvinna som ser ut som Lady Dahmer inte behöver oroa sig över att män kommer bli kåta i hennes närhet.

Blir lite besviken på dig nu, hade väntat mig mer av dig. Du kan självklart inte tala för varje man i världen. Det blir ju bara dumt att du gör det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in