Citat:
Ursprungligen postat av markus120
Läste igenom lite, undrar lite varför hon är så besatt i mannens primitiva sexualitet och risk att bli våldtagen ifall hon är lättklädd när hon ser ut som hon gör?
Tror inte att någon man överhuvudtaget närmar sig henne oavsett hur hon är klädd, är det möjligt att det är en fantasi hon har att mannens djuriska begär inte kan hålla sig när han ser på denna Dahmer lättklädd gå förbi honom?
Extremt barnslig och dum kommentar.
Det är väl ganska uppenbart att någon man har närmat sig henne givet att hon är gift och har två barn... eller hur?
Alltså så har hon förmågan att attrahera män.
Våldtäkt handlar dock inte vare som uteseende eller attraktion.
Citat:
När en man blir kåt så kan vad som helst hända.
Jag känner mig sällan trygg med män, just pga av mina egna erfarenheter, och jag kan erkänna att jag har ologiska rädslor. Jag går snabbt hem i mörkret. Jag tar alltid taxi (och nojjar sen över mannen som kör den) och jag är alltid alltid alltid medveten om att jag är ett villebråd och att jag enbart "har mig själv att skylla" om någonting händer.
Låter som fantasi från hennes sida, vad vet hon om vad som händer när en man är kåt? Vill verkligen män ha henne så mycket att hon måste gå runt rädd hela tiden eller är det önsketänk?
Läs det fetade och fundera sedan över din egen tolkning av det hon skriver - vem av er är det som låter fantasin skena iväg?