2012-08-25, 21:14
Medlem
WestHammers avatar
Hej jag har ett problem i iMovie. När jag använder bildstabiliseringsverktyget på ett klipp fungerar det utmärkt men den sista millisekunden av klippjäveln zoomas ut av någon outgrundlig anledning. Resultatet blir hutlöst fult och ser för jävligt ut. Hur kringgår jag detta problemet på enklaste vis?
Citera
2012-08-25, 21:28
Medlem
zonedisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WestHammer
Hej jag har ett problem i iMovie. När jag använder bildstabiliseringsverktyget på ett klipp fungerar det utmärkt men den sista millisekunden av klippjäveln zoomas ut av någon outgrundlig anledning. Resultatet blir hutlöst fult och ser för jävligt ut. Hur kringgår jag detta problemet på enklaste vis?
Radera den sista framen som är utzoomad? Alternativt zooma in den och placera den som de andra stabiliserade framsen är.
Citera
2012-08-25, 21:39
Medlem
WestHammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zonedisk
Radera den sista framen som är utzoomad? Alternativt zooma in den och placera den som de andra stabiliserade framsen är.
Jag var också inne på de banorna först, men det verkar som att utzoomningen flyttar sig dit jag väljer att avsluta klippet... Väldigt speciellt att problemet verkar vara så ovanligt men att jag stöter på det på samtliga av mina klipp..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in