• 1
  • 2
2012-08-25, 19:48
Medlem
Bob'sYerUncles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snauhi
Hej!

Varit p en kryssning fr ett tag sen och kpte snus. Tyckte om det och brjade snusa. Problemet r d att jag orkar inte ka p en kryssning hela tiden fr att kpa mera snus till mig sjlv. Och som ni skert vet s r snus olagligt i Finland.

Frgan r vet ngon om det finns en svensk sida dr man kan bestlla snuset till Finland?

Jag r ganska sker p att det var en finsk cancerorganisation som satte stopp fr snushandel p ntet
Det gller att bunkra upp nr man ker med Sverige-bten. Och dessutom rsta p ett parti som r EU-kritiskt.
Citera
2012-08-25, 21:04
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Nu bodde jag p land frr nr jag bestllde snus, och dr har man en annan lagstifting. Vet att det iallafall gick under "livsmedel" fr ett par r sedan och jag kunde bestlla det lagligt d. Reglerna har kanske ndrat.
Citera
2012-08-25, 22:20
Medlem
Roadrnrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avskum1982
Ifrn pgw:
"OBS! Rtobak eller snussatser skickas ej till Finland eller andra EU-lnder."

det var som fan.
Citera
2012-08-25, 23:42
Medlem
avskum1982s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roadrnr
det var som fan.

Jepp, dock om det r helt sant, eller om de mste ha det p sin sida pga av regler osv, det vetefan, d swedsnus och swedmax (samma bolag?) osv verkar slja till andra lnder.

Swedmax har ju recensioner p danska? Eller r det norska? r lite full, s jag vetefan hah!
Brjan av recensionen ifrn deras sida iaf:
"Jeg er lige blevet frdig med min frste batch snus. Frst vil jeg sige at jeg var nervs, men nervsiteten blev hurtigt bragt til skamme! I flge min smag er dette her det bedste snus jeg har nogensinde har prvet."
Citera
2012-08-26, 11:23
Medlem
Terugflitss avatar
Dom dr rescensionerna ger jag inte mycket fr,
dom kan lika grna vara skrivna av fretaget.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in