2010-06-07, 18:06
Medlem
Dougs avatar
Willys egna "charkskinka" r vldigt god.
Citera
2010-06-07, 20:55
Medlem
slowmedowns avatar
eldorados salladsdressing MUMS!
Citera
2010-06-07, 22:13
Medlem
bobovikings avatar
Willys rris r gott. Tycker inte heller det r ngot fel med deras egna olivolja. De flesta av deras konserver r ocks helt OK. Willys olika bnor p konserv r i bra kvalit, t.ex. Bra r ven deras kttbullar.

En liten sammanfattning av ovastende:

Bra kp:

Willys rris
Willys olivolja
Willys bnor p konserv
Willys kttbullar

Tycker ven Willys frukt & grnt-avdelning hller hg klass. Den r p mnga omrden bttre n p ICA Maxi. Tycker t.ex att Willys har ett strre utbud av olika lksorter och att de oftare har olika grnsaker i lsvikt n vad man finner p ICA.

Dliga kp:

Willys olika rengringsmedel

P det stora hela tycker jag Willys r en mycket bra affr! Minus att de inte har bemannad fisk- och charkdisk dock. Men det hr vl inte till en lgpriskejda att ha, fr den delen heller...
Citera
2010-06-07, 22:50
Medlem
slowmedowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boboviking

Dliga kp:

Willys olika rengringsmedel

instmmer. Helt otroligt dliga!
Citera
2010-06-10, 16:31
Medlem
gugglianos avatar
Dom har brjat med en egen variant av sser p burk som r kopior p Uncle bens, men billigare, och klart prisvrda.
Citera
2010-06-10, 17:50
Medlem
racerkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Villon
Jamen ni dricker vl fr helvete inte Glade Dansken? Herregud.
Inget fel med Glade Dansken. Mer folkl till folket!
Citera
2010-06-11, 10:55
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av racerkatt
Inget fel med Glade Dansken. Mer folkl till folket!
Ja, sant. Dom har ju vett att ta humana priser fr folkl, inte bolagspriser som andra stormarknader.
Citera
2010-09-25, 20:38
Medlem
Hoelzels avatar
Jag har hittat en mycket bra vara p Willys, nmlingen en chili con carne p burk av mrket d'aucy (det skrivs med gemener). Frsta gngen jag sg den uppstod en viss skepsis; dels p grund av priset (12,90 kr) men ven fr att tidigare erfarenheter av frsrtter p konserv inte varit ngra hjdare. Dm om min frvning nr det visade sig att den r riktigt, riktigt god! Rtten innehller 15% ntfrs, stora och hela kidneybnor, mortter, majs och paprika. Burken innehller 410 gram och lmpar sig utmrkt att ta med som lunch, det r bara att vrma upp maten i en kastrull eller microvgsugn. En liten bonus r att den inte heller innehller ngra konserveringsmedel! Den enda nackdelen jag kan komma p r att rtten r lite dligt kryddad, men det lser man ltt genom att slnga i lite Tabasco.

http://www.daucy.fr/chilli-con-carne-66.html
Citera
2010-09-26, 03:06
Medlem
Grodaifickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoelzel
Jag har hittat en mycket bra vara p Willys, nmlingen en chili con carne p burk av mrket d'aucy (det skrivs med gemener). Frsta gngen jag sg den uppstod en viss skepsis; dels p grund av priset (12,90 kr) men ven fr att tidigare erfarenheter av frsrtter p konserv inte varit ngra hjdare. Dm om min frvning nr det visade sig att den r riktigt, riktigt god! Rtten innehller 15% ntfrs, stora och hela kidneybnor, mortter, majs och paprika. Burken innehller 410 gram och lmpar sig utmrkt att ta med som lunch, det r bara att vrma upp maten i en kastrull eller microvgsugn. En liten bonus r att den inte heller innehller ngra konserveringsmedel! Den enda nackdelen jag kan komma p r att rtten r lite dligt kryddad, men det lser man ltt genom att slnga i lite Tabasco.

http://www.daucy.fr/chilli-con-carne-66.html
D'aucys produkter hller i regel vldigt hg kvalitet. Deras majskorn r nog de bsta som gr att f tag p. Synd bara att de r vldigt svra att hitta i Sverige. Ska dock kolla p Willy's nu Mitt lokala PrisXtra hade vldigt mnga d'aucy-produkter tidigare, men de byttes av ngon outgrundlig anledning ut mot eldorados skrp
Citera
2010-09-26, 03:16
Medlem
pjalles avatar
Willys kttbullar r inte bra!
Citera
2010-09-26, 10:11
Medlem
banquets avatar
Eldorados ostnachos
Lsviktsgodis
Willys potatissallad
Mineralvatten i storpack

Alla dessa saker kan jag promenera den extra biten till Willys fr att kpa.
Citera
2010-09-26, 20:06
Medlem
raantanens avatar
willys morotsjuice
mineralvatten
willys kttbullar
willys brd
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto