2012-12-13, 02:21
Medlem
Reggaemans avatar
Sg nyss klart sista avsnittet, det var ju klart redan efter frsta tvlingen i frsta avsnittet att Jacob skulle vinna, han ger ett serist intryck, tar sina tatueringar serist och r riktigt duktig p att tatuera, bde designmssigt och arbetsmssigt.

Han har en grym stil.

Jag har verkligen haft svrt fr alla andra deltagare under hela tvlingen, kan hitta fel p alla andras tatueringar varje vecka som jag tycker ser fult/dligt gjort ut men inte ett endaste fel p Jacobs, han har en clean stil
Citera
2012-12-13, 06:13
Medlem
Kaejkos avatar
Knde p mig att Jakob skulle vinna. Helt klart en vrd vinnare!
Citera
2012-12-13, 09:22
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Bra val av vinnare. Frstod det redan frn brjan nr Jacob gjorde sjukskterske-tatueringen.
Men vad sur han blev igr nr juryn sa att alla var i final
r inte sker men lt som han sa: "Jag var bst" samtidigt som han sg ut som om han skulle brja grta.
Citera
2012-12-13, 10:25
Medlem
katastrofernas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Bra val av vinnare. Frstod det redan frn brjan nr Jacob gjorde sjukskterske-tatueringen.
Men vad sur han blev igr nr juryn sa att alla var i final
r inte sker men lt som han sa: "Jag var bst" samtidigt som han sg ut som om han skulle brja grta.
Helt galet vad patetisk han lt nr han sa det dr.

Diggar Theos beskrivning av Jacobs tatuering/kundens arm, rabblar ord i en halvtimme kndes det som. :P
Citera
2012-12-13, 11:37
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av katastroferna
Helt galet vad patetisk han lt nr han sa det dr.

Diggar Theos beskrivning av Jacobs tatuering/kundens arm, rabblar ord i en halvtimme kndes det som. :P

Fast man fr ju nd frst honom, hr har man trott att man skulle bli en av tv utvalda och s gr alla vidare iallafall, lite trist men kul nr han reagerade som han gjorde
Citera
2012-12-13, 12:05
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Ljligt nr programledaren sa "M bste hen vinna" nr de skulle starta sista tvlingen.
Citera
2012-12-13, 19:27
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Ljligt nr programledaren sa "M bste hen vinna" nr de skulle starta sista tvlingen.

Strde jag ocks mig mycket p, kunde ha sagt m bste tatuerare vinna!

Men helt rtt person som vann, han r grymt talangfull och duktig. Ska flja nsta omgng ocks. Fast jag tycker den svenska versionen r lite mesig i den amerikanska r det mer tvling och hrdare.

Som folk tidigare sagt nsta r s hoppas jag de tar in folk som har tatuerat i minst 5-6 r inte nykomlingar med 1 r i ryggscken!
Citera
2012-12-14, 14:44
Medlem
katastrofernas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Fast man fr ju nd frst honom, hr har man trott att man skulle bli en av tv utvalda och s gr alla vidare iallafall, lite trist men kul nr han reagerade som han gjorde
Jo visst knns det nog lite surt men vafan, han var ju p grnsen till att brja storbla.
Citera
2012-12-15, 13:11
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av captengrogg
Strde jag ocks mig mycket p, kunde ha sagt m bste tatuerare vinna!

Men helt rtt person som vann, han r grymt talangfull och duktig. Ska flja nsta omgng ocks. Fast jag tycker den svenska versionen r lite mesig i den amerikanska r det mer tvling och hrdare.

Som folk tidigare sagt nsta r s hoppas jag de tar in folk som har tatuerat i minst 5-6 r inte nykomlingar med 1 r i ryggscken!

Tyvrr r de ldre- och mer rutinerade tatuerarna i Sverige rtt anti seriens koncept och kommer antagligen inte stlla upp :/ Vilket r jvligt synd. r en hel del snubbar jag hade velat se.
Citera
2012-12-18, 10:25
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Intervju med Vinnaren Jacob i Kvp.

http://www.expressen.se/kvp/jag-vill...chyman--robyn/
Citera
2012-12-18, 15:13
Medlem
r det bara jag som skulle stta mig i stolen hos Kari Grat bara fr att se henne jobba? Jag tycker att hon r s galet vacker :O
Citera
2012-12-18, 15:24
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leBook
r det bara jag som skulle stta mig i stolen hos Kari Grat bara fr att se henne jobba? Jag tycker att hon r s galet vacker :O

Tyvrr imponerar inte henne tatueringskunskaper tillrckligt p mig fr att jag skulle lta henne gra ngot annat n ngot enklare. Fast s snygg var hon inte heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in