2012-08-24, 14:13
okay kan ressensera lite.
hororna e 50% fula pa horhusen.
alla brudarna e i super bra form. dvs max 65kg.
minus ar att inga e speciellt sota i ansiktet.
bara en i varje horhus ar en 10a
har knullat och aven fatt avsugningar..
overallt ar det kondom som galler.
deras fittor ar tyvar ingen o ha. dvs valdigt uttojta.
sa blir de vall om de kor me 5 snubbar varje dag,
avsugningarna e grymma. dock har jag fatt 5 avsugningar och alla har varit bra.
dock har de inte lart sig deep trout. ingen som tar den super djupt i halsen.
nar man kommer in pa en strippklubb sa kan man inte fisa 10 sekunder innan managern och brudarna kryllar som pyrajjor. det gor att man inte kan slappna av.
tjejjerna tjatar om att man ska bjuda dom pa drink. som visar sig va bubbelvatten som kostar 130 svenska kronor. akta er for o slanga pengar i sjon.
en lapp dance for 80kr e fett nice. da de gnuggar roven mot ens kuk,.
en avsugning med kondom kostar 400kr. med kondom som sagt. de suger bra, minus e att de inte kan deep trout..
ett ligg kostar runt 700kr med kondom. dock ar det inget o ha da tjejjerna alla e uttojda i fittan. men vill man sa kan man.
rent service massigt e de battre an skandinaviska da de e sa fett mysiga o pussas o myser.
men jag personligen ska inte mer pa strippklubbar da de kanns som mc donalds. stressigt o de tar mkt av dina pengar.
det ni ska sattsa pa e att ta me en hora t hotellrummet dar e det perfekt.. e helt klart sald pa sunny beach sa jag kommer komma nasta ar.
undra ni natt sa fraga.
dock e det inga svenskar i sunny beach. det kryllar av ryssar rtyp 90% av turisterna,.
om;jligt o ragga pa krogen da de inte kan engelska och svenskarna e verkligen feta valrossar i jamforelse me ryskorna
hororna e 50% fula pa horhusen.
alla brudarna e i super bra form. dvs max 65kg.
minus ar att inga e speciellt sota i ansiktet.
bara en i varje horhus ar en 10a
har knullat och aven fatt avsugningar..
overallt ar det kondom som galler.
deras fittor ar tyvar ingen o ha. dvs valdigt uttojta.
sa blir de vall om de kor me 5 snubbar varje dag,
avsugningarna e grymma. dock har jag fatt 5 avsugningar och alla har varit bra.
dock har de inte lart sig deep trout. ingen som tar den super djupt i halsen.
nar man kommer in pa en strippklubb sa kan man inte fisa 10 sekunder innan managern och brudarna kryllar som pyrajjor. det gor att man inte kan slappna av.
tjejjerna tjatar om att man ska bjuda dom pa drink. som visar sig va bubbelvatten som kostar 130 svenska kronor. akta er for o slanga pengar i sjon.
en lapp dance for 80kr e fett nice. da de gnuggar roven mot ens kuk,.
en avsugning med kondom kostar 400kr. med kondom som sagt. de suger bra, minus e att de inte kan deep trout..
ett ligg kostar runt 700kr med kondom. dock ar det inget o ha da tjejjerna alla e uttojda i fittan. men vill man sa kan man.
rent service massigt e de battre an skandinaviska da de e sa fett mysiga o pussas o myser.
men jag personligen ska inte mer pa strippklubbar da de kanns som mc donalds. stressigt o de tar mkt av dina pengar.
det ni ska sattsa pa e att ta me en hora t hotellrummet dar e det perfekt.. e helt klart sald pa sunny beach sa jag kommer komma nasta ar.
undra ni natt sa fraga.
dock e det inga svenskar i sunny beach. det kryllar av ryssar rtyp 90% av turisterna,.
om;jligt o ragga pa krogen da de inte kan engelska och svenskarna e verkligen feta valrossar i jamforelse me ryskorna