2012-08-24, 14:13
Medlem
okay kan ressensera lite.

hororna e 50% fula pa horhusen.
alla brudarna e i super bra form. dvs max 65kg.

minus ar att inga e speciellt sota i ansiktet.
bara en i varje horhus ar en 10a

har knullat och aven fatt avsugningar..
overallt ar det kondom som galler.
deras fittor ar tyvar ingen o ha. dvs valdigt uttojta.
sa blir de vall om de kor me 5 snubbar varje dag,

avsugningarna e grymma. dock har jag fatt 5 avsugningar och alla har varit bra.
dock har de inte lart sig deep trout. ingen som tar den super djupt i halsen.

nar man kommer in pa en strippklubb sa kan man inte fisa 10 sekunder innan managern och brudarna kryllar som pyrajjor. det gor att man inte kan slappna av.
tjejjerna tjatar om att man ska bjuda dom pa drink. som visar sig va bubbelvatten som kostar 130 svenska kronor. akta er for o slanga pengar i sjon.

en lapp dance for 80kr e fett nice. da de gnuggar roven mot ens kuk,.

en avsugning med kondom kostar 400kr. med kondom som sagt. de suger bra, minus e att de inte kan deep trout..

ett ligg kostar runt 700kr med kondom. dock ar det inget o ha da tjejjerna alla e uttojda i fittan. men vill man sa kan man.

rent service massigt e de battre an skandinaviska da de e sa fett mysiga o pussas o myser.

men jag personligen ska inte mer pa strippklubbar da de kanns som mc donalds. stressigt o de tar mkt av dina pengar.

det ni ska sattsa pa e att ta me en hora t hotellrummet dar e det perfekt.. e helt klart sald pa sunny beach sa jag kommer komma nasta ar.

undra ni natt sa fraga.

dock e det inga svenskar i sunny beach. det kryllar av ryssar rtyp 90% av turisterna,.
om;jligt o ragga pa krogen da de inte kan engelska och svenskarna e verkligen feta valrossar i jamforelse me ryskorna
Citera
2012-08-24, 15:24
Medlem
Kryptisk text.
Citera
2012-08-24, 16:48
Medlem
Mvks avatar
hur gammal e du ts?

Åkte du själv eller med polare?

Är horhusen skabbiga?
Luktar hororna?
Tål inte dålig lukt, kuken strejkar direkt.
Citera
2012-08-25, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mvk
hur gammal e du ts?

Åkte du själv eller med polare?

Är horhusen skabbiga?
Luktar hororna?
Tål inte dålig lukt, kuken strejkar direkt.

drog me polare....

nja horhusen luktar typ kvinnofitta. inte sa smutsigt da jag tander pa sota tjejjers muttor.

hororna luktar søtaktig doft. men vissa har dalig andedrakt, de funka iallafal,,, men 10orna e super fina.
finns typ 7 horhus pa sunny beach o det finns en 10a i varje och en 9a oxa,, resten e skrap.
medelaldern pa dom e runt 20ar..

Men de possetiva e att via taxifolket sa kan du valja ut heta tjejjer som inte jobbar pa horhus.
700kostar de før en timme.

rekomenderar er att strunta i StrippHorhusen. Du kan inte sitta i lugn o ro. en drink kostar 100kr, och du maste bjuda strippan pa dring som kostar 130kr.
de fittorna stressar dig som fan. tjatar o e jobbiga.

men om man tar bort att de stressar dig pa klubben sa e det fan mkt mkt mysigare an svenska horor. svenska horor e stela, och fulare.
har finns inga feta horor.
Citera
2012-08-25, 09:19
Medlem
Vill aven gøra en korrigering av den feklaktiga infon jag laste till mig har innan jag akte.

prislistan pa flashback var

100 leva før ett knull
50 leva før en avsugning

Har ar den korrekta listan just nu augusti 2013.

en avsugning kostar 100 Leva De suger bra, tyvar galler kondom hos alla och de kan inte deap troat!

ett knull kostar 170 Leva Inne pa horhusen ar det att man ba far komma en gang,. køp hem en hora t hotellet istallet, da far du en timme sex før samma pris.

Lap dance kostar 20 Leva Det som e ett pluss ar att de gnuggar benen o røven mot din kuk!

Lite mer info kan ni fa. sunny beach har blivit helt fritt fran horor pa gatorna,., hororna finns pa horhusen, och de som man far ta till hotellen fixar taxin till dig da de e gømda.

vill tillagga pa hotellet farm man endast ta dit en hora mellan 2-5 pa natten.
Citera
2012-08-26, 07:32
Medlem
Mvks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kronobergspolisen
drog me polare....

nja horhusen luktar typ kvinnofitta. inte sa smutsigt da jag tander pa sota tjejjers muttor.

hororna luktar søtaktig doft. men vissa har dalig andedrakt, de funka iallafal,,, men 10orna e super fina.
finns typ 7 horhus pa sunny beach o det finns en 10a i varje och en 9a oxa,, resten e skrap.
medelaldern pa dom e runt 20ar..

Men de possetiva e att via taxifolket sa kan du valja ut heta tjejjer som inte jobbar pa horhus.
700kostar de før en timme.

rekomenderar er att strunta i StrippHorhusen. Du kan inte sitta i lugn o ro. en drink kostar 100kr, och du maste bjuda strippan pa dring som kostar 130kr.
de fittorna stressar dig som fan. tjatar o e jobbiga.

men om man tar bort att de stressar dig pa klubben sa e det fan mkt mkt mysigare an svenska horor. svenska horor e stela, och fulare.
har finns inga feta horor.

Hur nära flickvänsknull kommer man med dessa luder?
Finns inget värre än döda valrossar som sneglar på klockan.

Träffade en hora i Sverige en gång som stoppade mig när jag pullade henne för hon inte ville komma.
Hur stört är inte det?
Du JOBBAR MED SEX ditt jävla luder.
Får betalt.
Njut av varje sekund istället.

Hade jag varit brud hade jag knullat så in i helvete och köpt massa gott för pengarna.
Fucking skaffat F-skatt och utnyttjat mäns lust.

Nåja.
Kan dom engelska?
Är dom serviceminded eller är det kidnappade, apatiska moldaver vi pratar om?
Citera
2012-08-26, 11:23
Medlem
de e mycket bättre servismässigt än svenskar. jag exempel betalade 80 kronor mer så började hon pussas o kramas..
deras kroppar e hetare än svenskors.. ba ansiktena som e mindre fina.
men helt klart känns de som ens flickvän så de ständigt tar på en.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in