Citat:
Ursprungligen postat av JosefSvensson
Denna tråden är en ren glädje att läsa.
Om Dala-Demokratens kris.
"Det har varit många tårar och funderingar".
http://www.journalisten.se/nyheter/en-majoritet-pa-dd-kan-fa-ga
Hur många förstörda svenska liv är inte svensk media ansvariga för p.g.a deras lögner och deras ställningstagande och hyllande för att göra Sverige till ett mångkulturellt Sverige! Det kan jag lova har kostat många tårar bland många svenska familjer.
Är det någon bransch som jag inte begråter när det går illa - Så är det dom svenska tidningarna. Det vore en välsignelse om hela denna branschen brakar. Dom har mycket blod på sina händer.
Vad får dig att tro att situationen kommer att bli
bättre för att gammelmedia försvinner?
Antingen ersätts de av gratistidningar som skiter i pressetik, sitter i knät på annonsörer och släpper igenom texter skrivna av knappt läskunniga amatörer för en ersättning långt under allt vad kollektivavtal säger.
Eller så ersätts de av... ingenting. Nyhetsrapporteringen reduceras till en ödemark där monotonin bryts endast av rykten, åsikter och internetskvaller.
Självklart har media varit under all kritik under en längre tid. Men personligen föredrar jag att saker förbättras, framför att de förstörs. Det mesta tyder på att nymedia kommer att vara ännu sämre än gammelmedia.