2005-03-23, 17:55
Medlem
tokens avatar
Jag vet inte ifall detta faller under PUL, men om jag laddar ner lite bilder från en korkad person på DC som delar ut hela sin hårddisk och sedan publicerar dem på Flashback, skulle det vara lagligt? Och ja, jag har läst reglerna men är ändå osäker.

Håller nämligen på att bekanta mig med Mickis, Martina, Lisa och resten av tjejligan på Tacokväll/Kareoke hos Becka. Jag måste säga att det är grymt trevligt och skulle hemskt gärna vilja dela med mig av kvällen.
2005-03-23, 18:04
Medlem
david_båths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av token
Jag vet inte ifall detta faller under PUL, men om jag laddar ner lite bilder från en korkad person på DC som delar ut hela sin hårddisk och sedan publicerar dem på Flashback, skulle det vara lagligt? Och ja, jag har läst reglerna men är ändå osäker.

Håller nämligen på att bekanta mig med Mickis, Martina, Lisa och resten av tjejligan på Tacokväll/Kareoke hos Becka. Jag måste säga att det är grymt trevligt och skulle hemskt gärna vilja dela med mig av kvällen.
Ligger inte eventuella olagligheter i var du laddar upp bilderna? Sen om länkarna postas här eller inte (det går ju faktist inte att länka från flashback) spelar väl mindre roll?
2005-03-23, 18:18
Medlem
tokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av david_båth
Ligger inte eventuella olagligheter i var du laddar upp bilderna? Sen om länkarna postas här eller inte (det går ju faktist inte att länka från flashback) spelar väl mindre roll?

Det har du rätt i. Återkommer ikväll med en rapport från Becka. Skall på min egen Tacokväll nu.
2005-03-23, 19:33
Medlem
Bademjoons avatar
Väntar ivrigt...
2005-03-23, 22:08
Medlem
tokens avatar
Det får vänta tills imorgon, sova nu, tenta imorgon.
2006-04-15, 18:25
Medlem
vad hände med picsen?
2006-04-15, 18:26
Medlem
Heinzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalliban
vad hände med picsen?

*ler* Ett års väntan...
2006-04-15, 19:32
Moderator