Citat:
Ursprungligen postat av
Problem2020
Jasså nu kom du in och ställde en korkad fråga...
Engström skyddar sig inte personligen mot NF utan människor som gick längs Sveavägen...I detta fall var det bara AB och NF men vi kan inte anklaga Engström som GM att han ska ha full koll när han passerade dessa..
Troligtvis var dom bara brus och kanske knappt la märke till dom..
Spegligen handlar enbart om en sak !!
Att hålla sig så nära sanningen som möjligt och hoppas att polisen faktiskt tror på en väntande GM vid Dekorima
Citat:
Ursprungligen postat av
Faderlig
Men han vet att ingen såg honom på sträckan norr om skandia?
Eller varför skyddade han sig inte mot "bruset" den biten?
Ska man hålla sig så nära sanningen som möjligt är det väl rätt bra om man då håller sig så nära den som möjligt och inte kapar en stor del av ens promenad.
"Jag började gå mot bussen men insåg att det var bättre med tunnelbanan och vände om". Så enkelt hade han löst den historian.
Men jag antar att man måste cherrypicka även vilken del av sträckan speglingen pågår under.
"Hålla sig så nära sanningen" är någon sanning som växt fram som inte stämmer. Har jag missat något? Eller återkom i sak och fakta.
Att "polisen ska tro att det är en väntande gärningsman", vad är det? Är det så SE's uppgifter ger, verkligen? Återkom gärna i sak och fakta.
Visst att man skulle kunna tänka sig att SE inte alls skulle ta tunnelbanan (men som han ändå sa) och vika norr ut mot bussarna vid Odenplan. o.s.v.
Men stanna varför då inte stanna där? Istället måste en massa nya lögner hittas på, egna teorier om att SE inte såg LJ o.s.v. växa fram?
SE vid Grand?
Tycker detta är ett otroligt intressant fenomen.