Citat:
Ursprungligen postat av
enough-is-enough
Det finns inget logiskt samband mer än i den fria fantasins värld.
En förenklad hypotetisk teori om Engströms berättelse :
Vi leker med tanken att Engström är GM
När Engström ramlar in på Skandia ca 23:38 så berättar han för vakterna som undrar vad i helsike han kommer tillbaka för o samt uppjagad , att han varit på en brottsplats med Olof som offer..
Nu har redan Engström försatt sig i en postion att han befunnit sig på brottsplatsen i ca 15min utan att varit där !
Sen det enda han gör eg är att han försöker bekräfta sin närvaro så mkt han kan utan att vara där...
Varför lägger han till den korkade språngmarschen...Jag tror att han faktiskt är rädd för en del vittne ang sett honom springa o försöker korkat nog säga att han sprang...Men som vittne