• 2
  • 3
2005-03-24, 08:11
Medlem
Sen måste man se skillnaden på sport. Självklart blir man mer "kaxig", om jag nu ska använda det uttrycket, om man spelar fotboll i juventus och tjänar nån miljon i månaden jämfört med att vara handsbollsstjärna och inte tjäna mycket mer än en vanlig Svensson.

Men som sagt tidigare så tror jag bara att det kan vara bra med lite små gnabb då man taggar varandra. Allt ska inte vara så jävla trevligt och gemytligt hela tiden!
Citera
2005-03-24, 11:55
Medlem
pimmes avatar
Hehe... normalt brukar jag bara tycka Zlatan är dryg och tråkig men det svaret var riktigt kul!

Synd att man inte har fått se hans min när Chippen slår en tunnel på honom
Citera
2005-03-26, 19:20
Medlem
Olle GBGs avatar
Fuck Aft.

Tidningarna skriver så jävla möe skit så hälten hade vart nog,sen tar dom inte med tonfall,läge,känsla humör osv osv,utan de handlar bara om å sälja lösnummer.Zlatan e en go gubbe,lite halvseg sådär,liksom dom flesta i Laget så trivs han med dom andra.
Citera
2005-03-26, 19:22
Bannlyst
räckte inte för zlatan idag när han fick den på fötterna och hade öppet mål, känns som till och med hedman hade tofflat in den.
Citera
2005-03-27, 00:13
Medlem
Mr Magoos avatar
Vem fan är den där Hedman ni pratar om???
Citera
2005-03-27, 00:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av k-100998
räckte inte för zlatan idag när han fick den på fötterna och hade öppet mål, känns som till och med hedman hade tofflat in den.

Så enkelt var det inte egentligen. Det gick fort där och han hade en försvarare på sig och fick bollen på fötterna. På en tusendels sekund skulle han ta hand om bollen och få på ett skott på mål. Inte det lättaste. Men Zlatan var blek idag. Helt klart.
Citera
2005-03-27, 00:35
Medlem
Krayziebones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Magoo

vet du inte vem magnus hedman är

han stod i mål i AIK när dom vann SM guld 98..
spelade sen i coventry efter det blev han såld till Celtic å från celtiv utlånad till ancona, men nu är han 3:e målvakt i celtic
Citera
2005-03-27, 00:37
Medlem
Konrad Haifas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Magoo

En snubbe som har stamgästkort i landslaget. Han fick det tillsammans med Allbäck och Daniel Andersson när de hjälpte Lagerbäck att måla om huset.

Citera
2005-03-27, 05:35
Medlem
Lebowskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad Haifa
En snubbe som har stamgästkort i landslaget. Han fick det tillsammans med Allbäck och Daniel Andersson när de hjälpte Lagerbäck att måla om huset.

Daniel är med i landslaget tack vare att hans storebror blev utsedd till världsback tack vare att han slog i en frispark från ca 5 meter. Att han förlorat en nickduell någon minut tidigare så att ligaguldet såg ut att vara förlorat glömde alla när frisparken slank in. För att hålla vår "världsback" på bra humör envisades Lars/Tommy länge med att ta ut lillebror i landslagstruppen så länge storebror ville vara med.

Om han fick måla om huset ska jag låta vara osagt men någonting måste han ha gjort i alla fall....
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in